Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle kuinka tunteista pitäisi puhua ja keskustella koska minä en osaa sitä

Vierailija
26.11.2021 |

Sorrun antamaan vain konkreettisia neuvoja ja kun joku ihminen tarvitsee lohdutusta niin sorrun vastapuolen puolusteluun tahtomattani. Tyyliin selitin joskus itkevälle naiselle jota oma mies ei huomioinut koko iltana, kuinka hänen miehensä oikeasti kyllä rakastaa häntä jne jne. ja tämän jälkeen nainen sanoi miehen pettäneen häntä jo kolmesti. Sitten vaan tyhmänä mietin, että mitäköhän tähänkin voisi sanoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siihen sitten voi sanoa.

Vierailija
2/7 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep... itkin kans tossa viime viikolla... hmmmm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä siihen sitten voi sanoa.

Jätä se sika!

Vierailija
4/7 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin ihmiset juttelee mitään syvällisiä tunteistaan. Saati osaa suvereenisti vastata niihin juttuihin.

Vierailija
5/7 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en osaa neuvoa sinua. Paitsi että voit halata itkevää ja lohduttaa ilman sanoja.

Tai sanot vain, että se toinen on hyvä ja tärkeä ihminen.

Ei sinun tarvitse ratkaista kenenkään ongelmia tai toimia terapeuttina. Ellei se ole ammattisi.

Vierailija
6/7 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vastapuolen puolustelu kannattaa lopettaa jos et oikeasti tiedä mitä mieltä vastapuoli on asiasta tai mitkä hänen motiivinsa ovat. (Tuossa mainitsemassasi esimerkissä et mitenkään voi tietää pitääkö väitteesi paikkansa eli että rakastaako mies tuota itkevää naista oikeasti vai ei.)

Vierailija
7/7 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut suhteessa ihmisen kanssa, joka ei osannut puhua tunteistaan eikä ymmärtänyt sen takia minun kokemia tunteita. Välillä oli hieman outoa, keskustelun aiheet oli vähissä. Erohan siitä tuli.  Sinulle sanoisin että kannattaa ehkä jonkun ammattilaisen kanssa yrittää avata mielen solmuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän