Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin pitkästä aikaa pakastepizzan ja ihmettelen, miksi ihmiset syövät niitä

Vierailija
26.11.2021 |

Ihan kuiva, mauton käntty. Yli 700 kcal ja silti jää valtava nälkä eli pelkkiä tyhjiä kaloreita.

Eipä tule toiste enää syötyä. Nyt taas muistin, miksi niiden syömisen vuosi sitten lopetin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastepizzoista puheenollen, mitä hlvettiä sille grandiosan pepperoni-perhepizzan reseptille on tehty?

Siis sehän on aivan järkyn makuinen entiseen verrattuna ja pohjakin on ihan outo.

Grandiosat on aina ollu kauheita. Ihmettelen kuka niitä ostaa - ainakaan toista kertaa.

Vierailija
42/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohja niissä yleensä on se heikoin lenkki, vaikka vahvoja lenkkejäkään harvemmin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm tekisikin mieli pitsaa. Tosin ei pakastepitsaa.

Vierailija
44/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai X-tra-"pizza" jossa on pelkkä paksu pohja ilman täytettä?

Vierailija
45/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään "tyhjiä kaloreita". Sitä paitsi pakastepitsat ovat lähes parasta mitä kaupasta saa syrjäytyneen budjetilla hankittua ilman, että tarvitsee rasittaa itseään ruuanlaitolla.

Tämä on juuri se skemaattinen asenne, jonka seurauksena sinulla ei ole energiaa, useat terveysongelmat kasaantuvat ja kognitio osoittaa merkkejä rappeutumisesta (lievä kognitiivinen heikentyminen, MCI).

Vierailija
46/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gourmet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi tulee kun tekee itse (:

Sitä pakastepizzaakin voi tuunata haluamallaan tavalla kuten lisäämällä täyteitä, juustoa ja mausteita. Esimerkiksi pakastetun salamipizzan päälle voi laittaa palvirouhetta, oreganoa, basilikaa ja lisäkerroksen juustoa päällimmäiseksi. Tuommoisen tuhdimman pizzan voi leikata neljän osaan, jossa sitä ei halua ahtaa yhdellä kertaa.

Olet aivan oikeassa! 👍🏻

Vierailija
47/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettele rauhassa vaan.Itse ostan joskus, juuri pakaste altaasta pizzan,Lidi Vege !

Vierailija
48/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan näillä käsillä 😂

Äläs nyt! Varmasti on kokeilemisen arvoista ainakin (: et voi tietää kuinka hyvä lopputulos siitä voisikaan tulla, jos ei kokeile. Kannustan rohkeasti kokeilemaan, voit vaikka yllättyä positiivisesti

Vierailija
49/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siihen ei riitä 3 euroa ja minuutti aikaa.

Sekin on aivan totta (:

Vierailija
50/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo muttakun ostaa hiivaa, tomaattikastiketta, juustoa yms muita täytteitä menee ainakin 8 €

Ja 2 h pidempään

Näinhän se on(:

Vierailija
51/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju kertoo miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät. Tänään prismassa yhden pariskunnan ostokset oli maitoa 5 litraa, nuudeleita ja jotain muuta valmisruoka pas....... . En ymmärrä.

Vierailija
52/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä laiskuuteen ja krapulaa perusjantteri syö, ja on vähitellen löytynyt se "edes jonkun makuinen" pakastemalli. Ei siitä tarvi kenenkään ylemmyyden tahi alemmuuden tunnetta ottaa jos sillon tällöin yhden pakastepitsan vetäsee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi