Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin lomalle - poikani suuttui

Vierailija
21.02.2015 |

Poikani on aikuinen. Lähdin kolmen päivän kaupunkilomalle pojan isän kanssa. Pojan mielestä asia on väärin eikä nyt puhu kummallekaan meistä. Uhkasi lyödä välit poikki kun kuuli, ettei ole ollut ensimmäinen kerta tässä parin vuoden sisällä kun olemme käyneet salaa yhdessä lomalla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:18"]Onko poikasi L.S.?
[/quote]

Ei, ei ole. Ap

Vierailija
2/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen eronnut pojan isästä 14 vuotta sitten pojan ollessa 12-vuotias. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te käytte salaa lomalla?

Vierailija
4/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko käyneet paljon perhelomilla, kun poika oli lapsi? Autatteko häntä rahallisesti nykyään?

Vierailija
5/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:54"]Miksi te käytte salaa lomalla?
[/quote]

Viihdyn keskenämme. En kyllä aio palata yhteen pojan isän kanssa.

Vierailija
6/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:54"]Miksi te käytte salaa lomalla? [/quote] Viihdyn keskenämme. En kyllä aio palata yhteen pojan isän kanssa.

[/quote]En minä sitä kysynyt, vaan sitä, miksi käytte salaa lomalla.

Vierailija
7/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskeletteko te siellä lomalla? Kuvottavaa...

Vierailija
8/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:54"]Ootteko käyneet paljon perhelomilla, kun poika oli lapsi? Autatteko häntä rahallisesti nykyään?
[/quote]

Kävimme kyllä, mutta poika otti todella raskaasti eromme. Emme puhuneet toisillemme pojan isän kanssa moneen vuoteen. Minä en auta poikaa rahallisesti, poikaan on aikuinen. Isänsä osti kuulemma vuosi sitten uuden sohvan pojalle lahjaksi.

Vierailija
9/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha nyt on jotain mennyt vikaan äiti-lapsi suhteessa. Omat vanhempani alkoivat käymään kahdestaan lomalla kun olin aikuinen eli 18 ja asuin vielä kotona. Minäkin kävin yksinäni lomalla ilman heitä. Toivotetaan hyvää lomaa ja ajetaan toisiamme lentokentälle. Ei hyvää päivää. Raukkapoika jos kuvittelee jääneensä hauskanpidon ulkopuolell:( miksi piti lähteä salassa? Eikö voinut puhua etukäteen asiasta?

Vierailija
10/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:56"]Paneskeletteko te siellä lomalla? Kuvottavaa...
[/quote]

Mitä väärää tässä on? Ap

Vierailija
11/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä maailmassa jollekin pitäää olla rehellinen niin omille lapsilleen. Poikasi on loukkaantunut ja ymmärrän häntä hyvin (vaikka olenkin jo liki 60 v nainen). Miksi ette olleet yhdessä silloin kun se olisi ollut pojalle tärkeää, mutta nyt sitten salaa treffailette niin kuin murrosikäiset? Kasva aikuiseksi.

Vierailija
12/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:54"]Miksi te käytte salaa lomalla? [/quote] Viihdyn keskenämme. En kyllä aio palata yhteen pojan isän kanssa.

[/quote]En minä sitä kysynyt, vaan sitä, miksi käytte salaa lomalla.
[/quote]

Exällä on ollut jo vuosia kevyt julkisuhde yhteen naiseen, mutta eivät ole tosissaan. En tiedä naisesta oikein mitään. Emme kuitenkaan halua kaikkien tietävän, koska en aio palata yhteen exäni kanssa. Ap

Vierailija
13/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kuulu aikuiselle lapselle tippaakaan missä omalla rahallaan vanhemmat ovat. MITEN se on kasvatettu? Häpeäisin silmät päästäni jos minulla olisi noin käyttäytyvä aikuinen lapsi. Anna olla omassa arvossaan tässä tapauksessa pojan kommentit, siinähän kiukuttelee. Ellei ole pienempänä oppinut tavoille, nyt viimeistään on aika ymmärtää ettei voi kontrolloida ja manipuloida vanhempansa elämää. Aikuisen tulee itse ansaitsa lomarahansa, jos sellaiselle haluaa. 

Vierailija
14/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:01"]

No eipä kuulu aikuiselle lapselle tippaakaan missä omalla rahallaan vanhemmat ovat. MITEN se on kasvatettu? Häpeäisin silmät päästäni jos minulla olisi noin käyttäytyvä aikuinen lapsi. Anna olla omassa arvossaan tässä tapauksessa pojan kommentit, siinähän kiukuttelee. Ellei ole pienempänä oppinut tavoille, nyt viimeistään on aika ymmärtää ettei voi kontrolloida ja manipuloida vanhempansa elämää. Aikuisen tulee itse ansaitsa lomarahansa, jos sellaiselle haluaa. 

[/quote]Missä kohtaa ilmeni, että ap:n poika olisi tässä raha-asioiden takia lomailusta vihainen?

Vierailija
15/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:01"]

[/quote]Missä kohtaa ilmeni, että ap:n poika olisi tässä raha-asioiden takia lomailusta vihainen?

[/quote]Tai että hän haluaisi mukaan vanhempien lomareissulle?

Vierailija
16/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:01"]No eipä kuulu aikuiselle lapselle tippaakaan missä omalla rahallaan vanhemmat ovat. MITEN se on kasvatettu? Häpeäisin silmät päästäni jos minulla olisi noin käyttäytyvä aikuinen lapsi. Anna olla omassa arvossaan tässä tapauksessa pojan kommentit, siinähän kiukuttelee. Ellei ole pienempänä oppinut tavoille, nyt viimeistään on aika ymmärtää ettei voi kontrolloida ja manipuloida vanhempansa elämää. Aikuisen tulee itse ansaitsa lomarahansa, jos sellaiselle haluaa. 
[/quote]

Poika ei kiukuttele lomasta vaan siitä, että ap menee sinne pojan isän kanssa. Avioero aikanaan oli raju paikka ja lisäksi poika on loukkaantunut isänsä melkein-naisystävän puolesta. Ymmärsitkö?

Vierailija
17/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa poika mukaan ens kerralla, ottakaa mukava lapsihotelli uima-altailla ja liukumäellä. Ehkä poika sitten tajuaa :D Tunnen eronneen pariskunnan, jotka edelleen käyvät "perhelomilla", lapset tosin pieniä vielä, mutta sitä tärkeämpää heille. Aikuisen pitää osata näyttää että eron jälkeenkin välit ovat hyvät!

Vierailija
18/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kuitenkin tilanne se, että ero on ollut raju, pojan äiti on haukkunut pojalle isäänsä, poika siis asettunut puolustamaan äitiäänsä ja aina pitänyt isäänsä tälläisenä hirviönä.. Nyt äiti tapailee isää pojalta salaa ja ihmettelee, kun poika suuttuu?

Vierailija
19/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:53"]

Poikani on aikuinen. Lähdin kolmen päivän kaupunkilomalle pojan isän kanssa. Pojan mielestä asia on väärin eikä nyt puhu kummallekaan meistä. Uhkasi lyödä välit poikki kun kuuli, ettei ole ollut ensimmäinen kerta tässä parin vuoden sisällä kun olemme käyneet salaa yhdessä lomalla.

[/quote]

Poikasi todella näyttää olevan aikuinen, sinä et.

Vierailija
20/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:59"]Jos tässä maailmassa jollekin pitäää olla rehellinen niin omille lapsilleen. Poikasi on loukkaantunut ja ymmärrän häntä hyvin (vaikka olenkin jo liki 60 v nainen). Miksi ette olleet yhdessä silloin kun se olisi ollut pojalle tärkeää, mutta nyt sitten salaa treffailette niin kuin murrosikäiset? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

Se oli silloin niin vaikeaa kun poika oli nuori. Poikaa kiusattiin koulussa ja poika oireili vahvasti. Aika oli todella rankkaa silloin. Emme oikeasti jaksaneet siinä hoitaa parisuhdetta. Nyt vain haluamme tapailla kevyesti. Mitä väärää tässä on? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä