Mies oli kavereiden kanssa baarissa ja pettti
Ei koskaan käy missään ja nyt sit teki näin. Ollaan oltu yhdessä 15 v ja mun mielestä suhde on olut hyvä. Ei sit vissiin miehen mielestä. Mitä mä teen? Raivostuttaa ja itkettää, mutta en kai mä nyt jättääkään voi yhden hairahduksen takia, vai voinko?
Miksi se teki näin?
Kommentit (27)
Näinköhän lienee eka kerta, kunhan ekaa kertaa jäi kiinni. Ei tartte antaa anteeksi, muttei tartte myöskään erota jos se äijä oikeasti tajuaa mitä paskaa puuhasi ja aikoo sen hyvittää.
Todellakin voit ja pitäisikin. Kerran poikki vaikka olis kymmenen lasta ja sata vuotta oltu yhdessä, on minun mielipiteeni. Elämä liian lyhyt tuhlattavaksi moisten kanssa.
Voit tietty kokeilla miltä suhde tuntuu pettämisen jälkeen. Jos tapaus jää kalvamaan etkä pysty luottamaan enää mieheesi, on parempi erota. Jos taas pystyt elämään asian kanssa eikä se vaikuta suhteeseenne ja olette kumpikin onnellisia, jatkakaa suhdetta.
Se haki vaihtelua ja säpinää elämäänsä.. Pahoittelen, tosi ikävää mut miehet luulee et pääsee kuin koira veräjästä kun on ollut noin pitkään yhdessä. Sun suuttumus ym ei varmasti hetkauta sitä suuntaan eikä toiseen kun pitää naistaan itsestäänselvyytenä :(
been there, done that.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:37"]
Raivostuttaa ja itkettää, mutta en kai mä nyt jättääkään voi yhden hairahduksen takia, vai voinko?
[/quote]
mieti tätä
voitko sä elää (onnellista) elämää miehesi kanssa tietäen sen asian että miehes on paneskellu baarireissulla jotain pimua
jos voit ei tarvi erota, jos et sun elämäs (ja miehen ja lasten) tulee olemaan yhtä helvettiä
Kun ei käy missään koskaan niin ei sitten hallitse itseään kun tulee houkutuksia.
Jos oli syrjähyppy ja mies katuu niin annat anteeksi ja unohdat (ja lähetät miehen sp-testeihin), sattuuhan noita. Ei kannata olla pikkumainen. Eri asia tietysti jos miehellä on vakituinen salarakas.
Yhden illan hairahdus humalassa on sellainen, mikä on vielä mielestäni keskusteltavissa ja sovittavissa. Siis mikäli mies aidosti haluaa korjata tilanteen ja molemmat pystyvät rehellisesti ja avoimesti käymään läpi liittonsa tilaa?--> Mikäli liitossa on kaksi aikuista tunnetasoltaan olevaa?
Ehkäpä tässä onkin välitilinpäätökselle tilaisuus? Kannattaa myös miettiä mistä saa takeet sille, että jos vaihtaa kumppania, etteikö samat ongelmat toistuisi?
Puhukaa. ..puhukaa ja puhukaa. Tee sitten vasta päätöksiä.
Kannattaa katsoa peiliin ihan ensin. Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää.
Lihonut, nalkuttaja, pihtaaja ja miehen lompakolla loisija peilissäsi?
Mä en tartte kavereita siihen, osaan ihan itsekin. Nelistään niin ahdastakin ja Jorma menossa mun......vaik en haluu
Itse jättäisin petturin. En voi sietää jos mut petetään ja saatetaan naurunalaiseksi.
Oliko hyvä muija, millainen pano, oliko tiukka pillu ja posliini? Pystyrinnat tietenkin ja pitkät kauniit sääret?
Sul on baarivuoro ens viikonloppuna. Tule kertomaan kuin män.
Minä katselin pettäjää 25 vuotta. Lopulta kyllästyin, jätin enkä kadu! Itkua, surua ja raivoa kyllä, mutta yhtään päivää ilman ainaista epäilyä en vaihtaisi pois. Vihdoin saan itse määritellä ketä elämässäni on ja kuka mun tulevaisuuteen vaikuttaa.
Nimittäin aina onnellisiinkin hetkiin tuli ajatus, että ketähän se panee vai paneeko ja suunnitteleeko se jotain ja kaatuuko tämä elämä ensi viikolla vai vuoden päästä. Nyt tiedän että ei kaadu!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:12"]
Itse jättäisin petturin. En voi sietää jos mut petetään ja saatetaan naurunalaiseksi.
[/quote]
Itse teet itsesi naurunalaiseksi kun uskot maailman olevan niin mustavalkoinen ja tulevasi naurunalaiseksi toisen ihmisen virheiden vuoksi.
Pettäminen ei ole vahinko, se on päätös laittaa koko parisuhteensa vaakalaudalle.
Jos ei osaa olla pettämättä humalassa, niin ei juo itseään sellaiseen kuntoon.
Humala ei ole mikään tekosyy, eikä se lievennä pettämistä.
Keep it simple.
Humalassa harkintakyky ja estot häviää. Jos pystyt jatkamaan suhdetta niin kannattaa jatkaa. Jos tapahtuu toistamiseen, niin sitten kannattaa lähteä.
Se tulee sitten olemaan tuota pettämistä vielä tulevaisuudessakin.
Mistä tiedät? Kertoiko itse? Miten petti?