Mies jätti tiskiainetabletin ympärille pussin räyh
Kommentit (16)
MInua ärsyttää ne yksittäispusseihin pakatut tabletit. Eikö vesiliukoisia ulkokuoria ole keksitty?!
M
Tänään ei heru kakkosta miehelle :-S
Vierailija kirjoitti:
MInua ärsyttää ne yksittäispusseihin pakatut tabletit. Eikö vesiliukoisia ulkokuoria ole keksitty?!
M
on sellaisiakin, jotka ovat maissitärkkelystä tai liivatetta, joten.... ostakaa niitä, jotka voi laittaa pusseineen koneeseen, jos se pussin poisto on niin vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
M
Minä olen luullut, että ne ovat vesiliukoisia.
No, oli vesiliukoista tai ei, johonkin ne ovat koneesta kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
on sellaisiakin, jotka ovat maissitärkkelystä tai liivatetta, joten.... ostakaa niitä, jotka voi laittaa pusseineen koneeseen, jos se pussin poisto on niin vaikeaa
Ei se vaikeaa ole mutta periaate- sekä roskauskysymys. Jos sen napin VOI tehdä kuorella joka sulaa ja biohajoaa niin miksi osa silti käärii sen muoviin joka aiheuttaa ylimääräistä näpräämistä ja roskaa.
Vierailija kirjoitti:
M
Kyllä on, itse en ole muita käyttänytkään varmaan vuosikymmeneen. Siksi siis mun mielestä ihan ymmärrettävä moka jos näitä "kuorittavia" ollaan ostettu pitkästä aikaa.
Miten helvetissä ne muovit saa niistä irti, ilman että järki lähtee?
Ne ovat vesiliukoisia, ei tarvitse poistaa
Vierailija kirjoitti:
M
Osassa on liukeneva kuori, osassa ei.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat vesiliukoisia, ei tarvitse poistaa
Meidän koneessa jääpi vielä muovit sinne lojumaan. Tabletti puoliksi sulaneena. Pitää joka kerta kuoria ne perkeleet, kun ei taho ostaa kaupan kalleimpia All-in one tableteita.
Joidenkin päällys hajoaa tiskikoneessa, jospa miehesi luuli, että teillä on sellaisia tiskikoneeseen laitettavia tabletteja.
Laita pesuainepakkaukseen leveä teippi ja kirjoita siihen isolla "poista muovi!" niin että se näkyy aina kun ottaa tabletin. Voit tarvita vielä itsekin muistutusta, jos ostatte välillä tabletteja liukenevilla kuorilla ja välillä liukenemattomilla.
Mä olen luullut, että ne pussit on jotain sellaista ainetta, mikä ei ole muovia, vaan tosiaan sulaa vedessä. Itselläni ei ole tiskikonetta, niin en ole viitsinyt perehtyä sen kummemmin.
Minkä ihme pussin?