Palaakohan mies luokseni?
Hän on varattu, ei lapsia. Tapasimme sattumalta ja meillä vaan kolahti heti. Tuntui kuin olisi löytänyt vanhan ystävän. Mies on seurustellut kolmisen vuotta ja asuu yhdessä naisen kanssa. Yhdenyönjuttumme sai jatkoa ja olemme olleet tiiviissä kontaktissa yli kuukauden. Yritimme lopettaa suhteen heti alkuunsa, mutta ei onnistunut. Tässä ei ole ollut kyse pelkästään seksistä, vaan meillä on ollut muutenkin hyvä olla yhdessä. Mies on ihastunut kovasti, mutta ei uskalla/halua lähteä suhteesta vielä. Fiilikset ovat miehellä todella sekaisin. Yhtenä hetkenä hän sanoo että on velkaa suhteelle, että yrittää vielä, toisena hetkenä hän sanoo ettei jaksaisi enää edes yrittää.
Heillä meni huonosti jo ennen kuin tapasimme. Sanoin etten voi jatkaa tällaista, en halua olla varalla. Mies oli samaa mieltä, että kohtelee väärin tässä kaikkia. Eromme teki tiukkaa, ja mies itki ja sanoi ettei voi unohtaa mua. Kaveri ei voi olla koska rakastuisi kuitenkin muhun ennemmin tai myöhemmin. Sovimme että antaa ajan kulua ja hän kertoo kuulumisiaan myöhemmin. Ajatuksena siis että jos suhde ei onnistu ja he eroavat, me voimme tavata ja katsoa mikä elämäntilanteemme on silloin. Sanoin, että huomioon pitää ottaa se, että saatan itsekin olla silloin jo varattu. Mies sanoi ettei voi unohtaa, että olen aivan mahtava tyyppi, että ei tiedä miten pystyy olla ottamatta muhun yhteyttä.
Mitähän tässä käy? En jää odottamaan miestä, koska tiedän tilanteen, ja haluan itsekin mennä eteenpäin. Jos löydän jonkun, käytän tilaisuuden.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:37"]
Ei se palaa, rakastaa vaimoaan. Ois jo muuten valinnut sut
[/quote]
Tuskinpa tuollainen mies osaa rakastaa ketään muuta paitsi itseään.
[/quote]Jos rakastais vaimoa miks pettäis ja ottais tietoisen riskin menettää rakas vaimo?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:43"]11. Kenellä se paskin osa on jossain kolmiodraamassa? Eiköhän se ole sillä päävaimolla, joka on sitonut koko elämänsä julmaan petturiin. Ei se kakkosenkaan paikka mikään hyvä ole, mutta siitä on helpompi lähteä eteenpäin kuin ykkösen paikalta. Ja lopuksi, molemmat ovat häviäjiä, ja mies koko draaman kusipää. [/quote]Tätä mäkin aina mietin kun kakkosnaisia muka säälitään.Kumpi tippuu korkeammalta,kummalla on enemmän pelissä?Jos mies valitsee vaimon niin kannattaako sen vaimon tuosta kovin onnellinen olla...vähään on semmonen vaimo tyytyväinen
[/quote]
Kuinka usein ne vaimot tietää tulleensa petturimiehen taholta valituksi? Aika harvoin, veikkaan. Ja aika usein, kun saavat tietää miehensä pettäneen, menevät lusikat jakoon.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:43"]11. Kenellä se paskin osa on jossain kolmiodraamassa? Eiköhän se ole sillä päävaimolla, joka on sitonut koko elämänsä julmaan petturiin. Ei se kakkosenkaan paikka mikään hyvä ole, mutta siitä on helpompi lähteä eteenpäin kuin ykkösen paikalta. Ja lopuksi, molemmat ovat häviäjiä, ja mies koko draaman kusipää. [/quote]Tätä mäkin aina mietin kun kakkosnaisia muka säälitään.Kumpi tippuu korkeammalta,kummalla on enemmän pelissä?Jos mies valitsee vaimon niin kannattaako sen vaimon tuosta kovin onnellinen olla...vähään on semmonen vaimo tyytyväinen
[/quote]
Kuinka usein ne vaimot tietää tulleensa petturimiehen taholta valituksi? Aika harvoin, veikkaan. Ja aika usein, kun saavat tietää miehensä pettäneen, menevät lusikat jakoon.
[/quote]Ja mitä tästä opimme?Ai niin-voittajia ei ole...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:20"]
[/quote]
[/quote]Onnea vaan lusikoiden jakoon,varmaan vittumaista touhua..
Periaatteessa pitää sinua varalla, jos nykyinen suhde ei onnistu.
Olet varasija, et se tärkein, aika surullista että haikailet pettäjämiehen perään, joka pitää sinua vähemmän tärkeämpänä, kuin nykyistään.
Tuskin eroaa. Jos mies tuntisi samoin kuin sä, ei hän miettisi nykyistä suhdettaan. Olisi niin rakastunut suhun, että olisi jo ajat sitten eronnut ja ollut vain ja ainoastaan sun.
Eikä kaikki miehet petä, jos kolahtaa. Fiksut eroavat ensin, eivätkä hyppää vieraaseen.
Mä oon varmaan törmänny tuohon samaan mieheen, en kyllä lähtenyt mihinkään ;)
Te olisitte olleet jo pidempään yhdessä jos todellisia tunteita tällä varatulla miehellä olisi. Taitaa miehen aidot tunteet kuitenkin olla siellä kotona :)
Ai se menee niin, että kun kohtaa varatun ihmisen ensimmäistä kertaa vaikkapa illalla, se rakastuu ja jättää seuraavana aamuna pitkäaikaisen kumppaninsa ja muuttaa pois?
Mistä näitä typeriä sinisilmäisiä toisia naisia aina riittää. Ettekö te koskaan opi?
Aika lälly mies. Tosi miehet tekevät mitä haluavat eivätkä alennu vuodattamaan krokotiiilin kyyneleitä. Unohda koko tyyppi, sillä jos häntä oikeasti olisi itkettänyt niin hänen ratkaisunsa olisi ollut toinen. Jotkut miehet vain ovat sellaisia että tarvitsevat silloin tällöin jonkin ihme tunnekuohun kun muuten on tylsää ja sellaisiahan on toki meidän naistenkin joukossa.
Kuukauden tiiviin tapailun jälkeen taatusti mies olisi jättänyt vaimonsa, jos oikeasti rakastaisi ap:ta.
Minä olen yli vuoden seurustellut miehen kanssa joka asuu toisen naisen kanssa.. Tosin minulle esitettiin siinä vaiheessa kun oltiin jo tovi tapailtu erinäisiä todisteita että uskoisin heidän vain asuvan yhdessä. Meidän tapaamiset vain kerran kaksi viikossa... Mutta siihen on löytynyt aina yhdeksän hyvää selitystä .Kauan menikin niin että uskoin selitykset, hyvin vakuuttava mies.. Mutta ei se ikuisesti kestä. Pikku salapoliisityö niin vot.. Sitäpaitsi, vaikka yritin unohtaa ennakkoluulot niin kyllä nämä toisista kulttuureista tulevat miehet vaan osaavat tämän homman niin paljon paremmin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:19"]Minä olen yli vuoden seurustellut miehen kanssa joka asuu toisen naisen kanssa.. Tosin minulle esitettiin siinä vaiheessa kun oltiin jo tovi tapailtu erinäisiä todisteita että uskoisin heidän vain asuvan yhdessä. Meidän tapaamiset vain kerran kaksi viikossa... Mutta siihen on löytynyt aina yhdeksän hyvää selitystä .Kauan menikin niin että uskoin selitykset, hyvin vakuuttava mies.. Mutta ei se ikuisesti kestä. Pikku salapoliisityö niin vot.. Sitäpaitsi, vaikka yritin unohtaa ennakkoluulot niin kyllä nämä toisista kulttuureista tulevat miehet vaan osaavat tämän homman niin paljon paremmin.
[/quote]
Ot, mutta kerro vähä tarkemmin! Mulla kans samankaltainen kokemus muslimimiehestä. Olenko rasisti, jos arvelen tällaisten tapausten johtuvan siitä, ettei ko. kulttuurissa arvosteta naista?
En olisi koskaan nuorempana uskonut, että miehet ihan oikeasti pystyy itkemään tällaisissa tilanteissa kun haluavat pitää/edetä sen kakkosen kanssa. Itsellekin on käynyt niin, että uskovainen "täydellinen" perheenisä itkee edessäni tästä syystä. Siis häh, mikä niillä viiraa? Ja tuntuu tämän palstan perusteella olevan yleistäkin, onkohan niillä jokin käsikirja jossa tämä neuvotaan? Linkkiä sinne, jos joku löytää.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:35"]En olisi koskaan nuorempana uskonut, että miehet ihan oikeasti pystyy itkemään tällaisissa tilanteissa kun haluavat pitää/edetä sen kakkosen kanssa. Itsellekin on käynyt niin, että uskovainen "täydellinen" perheenisä itkee edessäni tästä syystä. Siis häh, mikä niillä viiraa? Ja tuntuu tämän palstan perusteella olevan yleistäkin, onkohan niillä jokin käsikirja jossa tämä neuvotaan? Linkkiä sinne, jos joku löytää.
[/quote]
On olemassa pelimiehen opas. En muista kuka on kirjoittanut. Sitä ne reppanat sitten lukee. Olen kerran törmännyt elämässäni "mieheen" joka oli varmaan sivistänyt itseään tämä kirjan avulla. Hyi helvetti mikä äijä!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:56"]
Olin kakkonen. Minusta tuli ykkönen. Mutta ei suinkaan kahdessa kuukaudessa. Siihen meni vuosia. Kukaan ei pääse hyvän avioliiton väliin. Kyllä siellä kotona on pahoja ongelmia.
[/quote]
Ja sitten on sellaisia miehiä, jotka pettävät aina. Odota vaan vuoroasi
29, kyse on naisten omasta halusta alistaa itsensä asemaan, jossa hän tuntee olevansa voittaja toiseen naiseen nähden. Nainen ei voi kilpailla miehen kanssa, mutta naisen kanssa voi. Todellisuudessa hän on se kaikkein suurin alistuja, paskimmin kohdeltu petoksen uhri. Hän on antanut kaikkensa, mutta se ei siltikään riittänyt. Ei ole kerskumista.