Mies oksensi kännissä sänkyyn
Viime viikonloppuna mies siis joi överikännit ja sammahti sänkyyn. Alkoi yhtäkkiä kakomaan ja oksennushan siltä tuli. Minä hain sangollisen vettä ja kippasin äijän niskaan että herää ja virkoaa. Jenkkisänky pilalla. Mies suuttui niin perkeleesti ja nyt anoppikin urputtaa asiasta. Oliko muka niin paha?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:55"]Olette varmaan kumpikin alkkiksia! Vihaan alkoholisteja. Toivottavasti teillä ei ole lapsia! Ja kukaan terve ei "auta" vaimoaan oksentamaan!
Höpöhöpö. Tottakai kumppania tuetaan jos on huono olo syystä tai toisesta. Ja kukapa haluaisi paikat oksennukseen.
Mun mielikuva on kyllä että juuri ne vähemmän alkoholia käyttävät oksentaa. Menee helpommin överiksi kun ei tiedä rajojaan ja vähemmästäkin humalasta tulee pahoinvointia kun elimistö on niin terve että pyrkii itsellleen vieraasta myrkystä eroon.
Kun taas tälläinen kolmikymppinen suurkuluttaja kun minä ei oksenna koskaan. Viimeksi teininä. Elimistö niin tottunut tuohonkin myrkkyyn. Ei tule pahoinvointia.
Näin on. Ja koko ikäni olen ollut pitkätukkainen naispuolinen, eikä ole yrjössä ollut tukka. Nääs laitan ponnarin jos yrjölle täytyy mennä. Ei tarvi muiden pitää tukasta kiinni. Miettikää nyt, herään aamuyöstä krapulassa, herättäisin mieheni, jotta tuu pitään fledasta, meen yrjöämään. Luulen että mies ihmettelisi kun omistan monta ponnaria.
Kippis, pian baarit aukeavat!
Ps.sänkyyn en ole koskaan yrjönnyt.
On tietysti moukkamaista mieheltä oksentaa sänkyyn, mutta se, että sinä heitit oksennuksen päälle (ehkä 1-2 dl oksennusta?) ÄMPÄRILLISEN vettä itse asiassa sen sängyn pilasi, jos se ylipäätään pilalla on. Meillä koira oksentanut pari kertaa sänkyyn, eikä todellakaan mennyt pilalle (meillä sijauspatjojen päällä pestävät patjansuojukset).
ja syy tämän viisi vuotta vanhan ketjun nostamiseen oli?
No jos kertaluonteinen tapahtuma niin etteköhän selviä. Miettimisen paikka jos toistuu viikottain. Toisaalta myös hyvä, että mies ykäsi ne ulos eikä niellyt. Muuten olisi ollut tehokeikka edessä (hyvällä tuurilla).
Ap mikset voinut hoitaa tilannetta asiallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Entä millainen nainen antaa palautetta kaatamalla vettä miehen päälle?
Tämä!
Aina ämpärillinen vettä kun mies tekee jotain väärin?
Vierailija kirjoitti:
Miks oot tollasen juopon kanssa?
Ehkä ne onkin jo eronnut kun on viisi vuotta vanha aloitus.
Joskus viime kesänä juhannuksen aikaan mies halusi kännissä seksiä.... siinä sitten nuoli mua - ja oksensi suoraan pi**uun. Että sellasta meillä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus viime kesänä juhannuksen aikaan mies halusi kännissä seksiä.... siinä sitten nuoli mua - ja oksensi suoraan pi**uun. Että sellasta meillä.
Oliko jäänyt alapesu tekemättä?
Mistä te löydätte näitä helmiä miehiä?
Ap miten mies perusteli päätöstään?
Viimeksi se mies kusi sänkyyn, keksi parempi
Entä millainen nainen antaa palautetta kaatamalla vettä miehen päälle?