Jos 10v vanhempi mies tulee juttelemaan sulle baarissa
Mikä on reaktiosi? Jos mies ei ole ihan umpikännissä.
Kommentit (50)
Mistä sen tietää minkäikäinen juttelemaan tuleva ihminen on? Mun veikkaukset ainakin heittelee +-20 vuotta, eikä ole tapana joka juttelijalta ekana kysyä sen ikää.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:20"]
Riippuu se nyt muustakin kuin iästä... Jos on suht hoikka, siisti ja ok. Näkönen niin ilman muuta lähden juttuun mukaan.
[/quote]
Niin että lihavampi mies ei saisi edes jutella niitä näitä, kun se tulkitaan heti säälittäväksi iskuyritykseksi?
[/quote]
Kokemuksesta voin sanoa että jos 45 vuotias lihava mies tulee jutuille on 99 % varmuudella säälittävä iskuyritys. Siksi kirjoitinkin "suhthoikka" eli voi olla hieman ylipainoa mutta ei mikään kaljatynnyrimaha... Ja jos se on kaljatynnyrimaha=käyttää paljon alkoholia= on jo niin jurrissa baariin tullessaan että ei sieltä fiksua juttua tule.
No ihan normaalisti juttelen takaisin niin kuin ihmisille ruukataan jutella. Ihan sama vaikka olisi 10v nuorempi tai sitten vain vuoden vanhempi. Mä olen naimisissa, mutta ei mua haittaa jos mulle joku puhuu.
Mutta joo, ymmärrän. Kuuluu teinin tyyliin olla pipo kireellä. Olihan se hirveää itsellekin parikymppisenä jos 10v vanhempi mies tuli jutulle. Kyllähän siitä nyt vähintään jotain bakteereja voi tarttua!
No mulle nyt ei koskaan ole tulleetkaan muut kuin vähintään 10 vuotta vanhemmat. Mutta varmaan ajattelisin nykyisin että onpa nyt kiva kun edes joku tulee juttusille, koska useimmiten kukaan ei tule. Muuta siitä ei kyllä seuraisi.
Kertoisin omasta 20 vuotta vanhemmasta miehestäni.
En muistamitä kännissä ajattelin, oli varmaan todella ihana ja mukava kun osti minulle absinttia :) sen jälkeen kävimme porukalla baareissa, hän tietty tarjosi!
Iällä ei ole merkitystä koska olen naimisissa, enkä siis etsimässä seuraa.
Jos olisin vapaa, niin 10 v vanhempi olisi ihan ok. Ts. ikä ei olisi este, mutta muuten asioiden pitäisi olla kunnossa.
Jos näyttäisin kolmekymppiseltä, jäisin iloisena rupattelemaan sen kanssa. Harmi vaan, että näytän teiniltä, eli mitä luultavimmin miehellä viiraisi päässä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:18"]
Mikä on reaktiosi? Jos mies ei ole ihan umpikännissä.
[/quote]
Ajattelen että joku hullu arabi on tullut tänne vahtimaan maallistuneita tyttäriään. Ilmoitan siitä ehkä järjestyksenvalvojille.
t m30+
Ei haittaisi. Vanhemmat miehet ovat hottia kamaa! Mieluummin iäkkäämpi mies kuin nuori pojankoltiainen. N34
Olisi järkyttävä kauhistus, johan se lähentelsi kuuttakymppiä ja olisi mahdollisesti homo, ei kiitos! :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:51"]
Ei haittaisi. Vanhemmat miehet ovat hottia kamaa! Mieluummin iäkkäämpi mies kuin nuori pojankoltiainen. N34
[/quote]
Wow, olisipa joskus IRL :)
Tottakai juttelisin ja eiköhän juttu sujuisikin ihan kivasti. Minun kanssani voi tulla juttelemaan vaikka kaupassa, kirjastossa, lenkkipolulla, huoltoasemalla ja missä vain. Ei ystävyys ja kaveruus ole iästä kiinni ollut ennenkään. N39
No olisihan se aika noloa, kun itse olen juuri täyttänyt 20. Ehkä +30 vuotiaana iällä ei ole niin väliä mutta uskoisin että valtaosa 30-vuotiasta miehistä on aika erilaisessa elämäntilanteessa kuin minä. Lisäksi kaikki ne tasokkaat 30-vuotiaat, joita tunnen ovat perheenisiä tai ainakaan parisuhteessa. Sanotaanko, etten pidä kovin tasokkaana 30-vuotiasta miestä, joka yrittää iskeä 20-vuotiaita baareissa. Eivät sellaiset ole useinkaan ulkonäöltäänkään kovin kummoisia
Mikäs siinä, ainahan jutella voi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:00"]
Good bye N54
[/quote]
Miten tuollaisella vanhalla voi olla noin nyrpeä asenne? Luuletkos olevasi hehkeä ja vastaavassa kuosissa kuin kolmekymppiset?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:00"]
Good bye N54
[/quote]
Miten tuollaisella vanhalla voi olla noin nyrpeä asenne? Luuletkos olevasi hehkeä ja vastaavassa kuosissa kuin kolmekymppiset?
[/quote]Täsmälleen samaa ajattelin kun luin tuon kommentin. Aika tylyn tuntuinen naikkonen tämä "N54"...
Ei paha ollenkaan :)