Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 10v vanhempi mies tulee juttelemaan sulle baarissa

Vierailija
20.02.2015 |

Mikä on reaktiosi? Jos mies ei ole ihan umpikännissä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:58"]

No olisihan se aika noloa, kun itse olen juuri täyttänyt 20. Ehkä +30 vuotiaana iällä ei ole niin väliä mutta uskoisin että valtaosa 30-vuotiasta miehistä on aika erilaisessa elämäntilanteessa kuin minä. Lisäksi kaikki ne tasokkaat 30-vuotiaat, joita tunnen ovat perheenisiä tai ainakaan parisuhteessa. Sanotaanko, etten pidä kovin tasokkaana 30-vuotiasta miestä, joka yrittää iskeä 20-vuotiaita baareissa. Eivät sellaiset ole useinkaan ulkonäöltäänkään kovin kummoisia

[/quote]

30-vuotiaista miehistä suurin osa ei ole vielä perheellisiä, joten aivan helposti voi löytää vielä kolmikymppisen lapsettoman miehen. Ne ovat enemmistössä. Ensimmäistä kertaa isäksi tullaan nykyään keskimäärin jo reilusti yli 30-vuotiaana. Naisilla ensisynnyttäjien keski-ikä on vielä hieman alle 30 vuotta, mutta kaikkien synnyttäjien keski-ikä on sekin jo yli 30 vuotta.

Vierailija
42/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu varmaan jutuista, jos on hyvä tarinaniskijä tai löytyy jotain yhteisiä harrastuksia niin mikäs siinä. Viiskymppiset äijät on monesti ihan jees, jos eivät täysiä punaniskoja ole.

Jos se iskeä yrittää niin sitten sen gaydar on rikki :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita ja harva kertoo suoraan vieraalle ihmiselle ihan oikeaa ikäänsä ja miksi pitäisikään? On paljon itsestään hyvin huolehtineita miehiä ja naisia ikähaarukassa 30-45  !   Mutta löytyy myös elämän kuluttamia myös alla 30-vuotiaissa !  

Vierailija
44/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen ja en tykkäisi, kuten en tykkää jos kukaan ylipäätään tulee iskemään minua, olenhan onnellisesti naimisissa kolmekymppisen mieheni kanssa :)

Vierailija
45/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua 9 v vanhempi (pleikkaa se pelaa tossa iha ku munki ikäset), eli eipä hätkähdyttäisi.

Vierailija
46/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 lisää, että olen 22 ja mies 31. Aina myös aattelin tota eri elämäntilanteet -pointtia, mutta ei meihin päde, ei ikäeroa edes huomaa. Eri piirrettyjä kateltiin pienenä. Hän on keski-euroopasta, mutta eipä kulttuurierojakaan kummemmin huomaa.

Vierailija
47/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin tietysti pimppaa

Vierailija
48/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se aika noloa, kun itse olen juuri täyttänyt 20. Ehkä +30 vuotiaana iällä ei ole niin väliä mutta uskoisin että valtaosa 30-vuotiasta miehistä on aika erilaisessa elämäntilanteessa kuin minä. Lisäksi kaikki ne tasokkaat 30-vuotiaat, joita tunnen ovat perheenisiä tai ainakaan parisuhteessa. Sanotaanko, etten pidä kovin tasokkaana 30-vuotiasta miestä, joka yrittää iskeä 20-vuotiaita baareissa. Eivät sellaiset ole useinkaan ulkonäöltäänkään kovin kummoisia

[/quote]

Mitä vanhemmaksi tulen sen enemmän epäilyttää ajatus noinkin suuresta ikäerosta ja vielä niin päin että itse olisin se nuorempi. 20-vuotiaana ei olisi haitannut, 30-vuotias mieshän on vielä nuori.

Vierailija
49/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen ikäinen mitä haenkin! :) 

N 35

Vierailija
50/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:09"]

[/quote]

30-vuotiaista miehistä suurin osa ei ole vielä perheellisiä, joten aivan helposti voi löytää vielä kolmikymppisen lapsettoman miehen. Ne ovat enemmistössä. Ensimmäistä kertaa isäksi tullaan nykyään keskimäärin jo reilusti yli 30-vuotiaana. Naisilla ensisynnyttäjien keski-ikä on vielä hieman alle 30 vuotta, mutta kaikkien synnyttäjien keski-ikä on sekin jo yli 30 vuotta.

[/quote]

Tämäkin on hyvä pointti. Jonkun muun kanssa naimisiin mennyt tai lapsia hankkinut mies ei oikein sytytä. Onneksi ei tosin tarvitse pohtiakaan näitä, kun en ole ollut vuosikausiin sinkku. 

-38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä