Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos 10v vanhempi mies tulee juttelemaan sulle baarissa

Vierailija
20.02.2015 |

Mikä on reaktiosi? Jos mies ei ole ihan umpikännissä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:18"]

Mikä on reaktiosi? Jos mies ei ole ihan umpikännissä.

[/quote]

No jos ulkonäkö ja käytös on kuin hampuuseilla siinä ei ikää kysytä. Kannattaa käyttäytyä ja hyvälle näyttäytyä.

Vierailija
2/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla 20-vuotiaita mammoja, jotka käyvät baarissa yli 10 vuotta itseään vanhempia miehiä vokottelemassa?!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen mielelläni kaikille, mutta iskuyritykset torjun suoraan selvästi vanhemmilta. Tosin niin torjun myös nuorempienkin, todella harvoin baarissa löytyy ketään jonka kanssa tekisi edes mieli tanssia muusta puhumattakaan.
t: 21v.

Vierailija
4/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tänään kysyttiin kassalla papereita. Kassan mielestä menisin siis alle kolmekymppisestä. Toki epäilen kassan olleen vaikeasti likinäköinen.

En silti lähtisi parikymppisiä jututtamaan. Tulee jotenkin vain vaivautunut olo itselle ja keskustelukumppanin puolesta.

t. mies 34 v.

Vierailija
5/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:00"]

Good bye N54

[/quote]

Miten tuollaisella vanhalla voi olla noin nyrpeä asenne? Luuletkos olevasi hehkeä ja vastaavassa kuosissa kuin kolmekymppiset?

[/quote]Täsmälleen samaa ajattelin kun luin tuon kommentin. Aika tylyn tuntuinen naikkonen tämä "N54"...

[/quote]

No niin just, "naikkonen" ja "mitähän vanha ämmä kuvittelee itsestään". Mutta kuinka moni 54-vuotias MIES ilahtuisi, jos 64-vuotias nainen tulisi iskemään?? Niinpä... Jos 54 vuotias mies olisi vastannut tuohon kommenttina, että "goodbye", niin vastauksenne olisivat olleet hyväntahtoisia nauruhymiöitä.

Vierailija
6/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 19-vuotias ja tällä hetkellä tapailen 28-vuotiasta miestä, johon tutustuin täysin vahingossa baarisss. Ei tämä mies eroa niistä 20-26-vuotiaista miehistä juuri ollenkaan, joita olen tapaillut. Ehkä hieman kypsempi ja kohteliaampi. Tykkään.

Vierailija
7/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:00"]

Good bye N54

[/quote]

Miten tuollaisella vanhalla voi olla noin nyrpeä asenne? Luuletkos olevasi hehkeä ja vastaavassa kuosissa kuin kolmekymppiset?

[/quote]Täsmälleen samaa ajattelin kun luin tuon kommentin. Aika tylyn tuntuinen naikkonen tämä "N54"...

[/quote]

No niin just, "naikkonen" ja "mitähän vanha ämmä kuvittelee itsestään". Mutta kuinka moni 54-vuotias MIES ilahtuisi, jos 64-vuotias nainen tulisi iskemään?? Niinpä... Jos 54 vuotias mies olisi vastannut tuohon kommenttina, että "goodbye", niin vastauksenne olisivat olleet hyväntahtoisia nauruhymiöitä.

[/quote]

Mua kans huvitti tuon yhden kommentti kolmekymppisistä :D siis kuinka moni kolmekymppinen oikeasti haluaa jonkun viisvitosen äijänkäppyrän :D siis jonkun itseään 25 VUOTTA VANHEMMAN! Mut se on teistä ok, että 54-vuotias mies iskee 30-vuotiaan naisen, mut se että 54-vuotias nainen haluaa oman ikäisen eikä itseään 10 v vanhempaa, on naiselta röyhkeää. Nää asenteet naisia kohtaan on tällä palstalla aivan vinksahtaneita! 

N30

Vierailija
8/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin varmaan ihan normaalisti takaisin, mutta en ole kiinnostunut viiskymppisistä. Ne on jotenkin ihan eri maailmasta. Itse olen 39 enkä ole kiinnostunut edes nelikymppisistä miehistä. Oma mies on 30v. Itse olen tällainen luonnonoikku että minua luullaan paljon nuoremmaksi enkä oikein ajatusmaailmaltanikaan ole nelikymppinen. Viisikymppinen tuntuisi ihan pappaikäiseltä. Joku vähän päälle 40v voisi vielä jotenkin mennä jos on nuorekas ja urheilullinen. Mutta muutoin ei oikein setämiehet sytytä, en osaa ajatella viisikymppisiä miehiä seksuaalisesti tai romanttisesti. Sori nyt vaan viisikymppiset. Viisikymppiset naiset taas vaikuttaa useimmiten paljon nuoremmilta kuin vastaavan ikäiset miehet.

Vierailija
9/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jutttelemaan saa tulla kaiken ikäiset. Seurassa on mukavampaa.

Vierailija
10/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin keneltäkään ikää heti kyselisin varsinkin jos juttu luistaa ja toinen tuntuu olevan oikealla asialla liikenteessä. En minä nyt siitä ketään iän takia pois ajaisi ja jäisi notkumaan yksin odottelemaan parempaa saalista. Olen 40 vuotias ja tiedän mm. työelämästä ja lasteni harrastusten kautta hyvin monta todella mukavaa mies minua noin kymmenen vuotta vanhempaa miestä.

Vierailija
11/50 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä hämmentäisi sellanen kun vielä pari vuotta sitten aikuiset miehet pysyivät kaukana (niin kuin kuuluukin).
t. 18v

Vierailija
12/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelen, että setä tuli ny jututtaan nuorempia tyttöjä. Varmaan ajattelisin, että kyllä se varmaan tajuaa ettei sillä oikeasti ole nahdollisuuksia, mutta koittaa nyt kepillä jäätä, mies kun on!

Vierailija
13/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu se nyt muustakin kuin iästä... Jos on suht hoikka, siisti ja ok. Näkönen niin ilman muuta lähden juttuun mukaan.

Vierailija
14/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakkaani 5 v vanhempi ja koen että ollaan ihan samanikäiset eli 10 v ikäero ei tunnu mitenkään isolta.

Vierailija
15/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:21"]Oma rakkaani 5 v vanhempi ja koen että ollaan ihan samanikäiset eli 10 v ikäero ei tunnu mitenkään isolta.
[/quote]

Eli jos mies miellyttää muuten, reaktio varmasti positiivinen.

Vierailija
16/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, tuskin muuta kuin että toivottavasti on mukava ja juttu luistaa.

-N29-

Vierailija
17/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on fiksu ja silmiäni miellyttävä niin en valittaisi. Olisi mies parhaassa iässä.

Vierailija
18/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:20"]

Riippuu se nyt muustakin kuin iästä... Jos on suht hoikka, siisti ja ok. Näkönen niin ilman muuta lähden juttuun mukaan.

[/quote]

Niin että lihavampi mies ei saisi edes jutella niitä näitä, kun se tulkitaan heti säälittäväksi iskuyritykseksi?

Vierailija
19/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin ilman muuta juttelemaan jos olisi mielekästä seuraa. Toki pelkän iän perusteella ei pysty ihmistä kovin paljoa arvioimaan. Fiksun tyypin kanssa jäisin juttelemaan ja saattaisin vaihtaa numreoitakin

Vierailija
20/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 10v. ei ole ikäero eikä mikään jos kemiat oikeasti kolahtaa. Eli nuorempana sinkkuna olisin voinut ihan hyvin alkaa suhteeseen vanhemman miehen kanssa. Jostain syystä en kuitenkaan yleensä seurustellut kuin pari vuotta vanhemman miehen kanssa, ja päädyin yhteen 6v. vanhemman miehen kanssa, nyt 9v. yhdessä.