Paras marketti-hoitoaine takkutukalle?
Käytän tresemmen hiustenpesuaineita ja jätettävää hoitoainetta lisäksi, hiukset menevät takkuun tosi helposti. Hiukset ovat myös todella sähköiset. Onko kukaan kokeillut jotain hyvää hoitoainetta, joka oikeasti auttais näihin ongelmiin?
Kommentit (40)
Pantene. Joskus kampaajat testasivat sokkotestissä ja Pantene voitti!
Kookosöljy pariksi tunniksi päähän ja pesu.
Kokeile selvityssuihketta (niiskuneiti), löytyy yleensä ihan vaippahyllystä :-)
laita markettiainetta todella reilusti ja anna sen olla vartti hiuksissa ennen huuhtomista. mulla ainakin oranssi sunsilk on karhealle ja kihartuvalle tukalle noilla keinoin ihan ok hätävara hoitoaine.
Pantene tulin minäkin ehdottamaan. Ainoa jonka kanssa saa hiukset selväksi ilman ylimääräisiä suihkuja.
Niiskuneitiä tai vastaavaa rainbown suihketta ' koko perheelle'
Tätä myydään marketeissa ja todella toimii: http://www.netanttila.com/images/catalog/zoom/aussie-miracle_moist_hoitoaine_250_ml-2820587_malli.jpg Pieni määrä riittää, joten ei tule sen kalliimmaksi kuin vedellä lantratut "marketti"hiusaineet. Hinta noin 10e.
Aussien tuotteita kokeilin, ei valitettavasti toiminu mun hiuksiin. Pitääpä kokeilla tuota pantenea kun niin moni siitä tykkää :) kiitti vinkistä!
Onko joku tietty pantenen shampoo & hoitoaine paras vai onko kaikki tasaisen hyviä?
AP
El vital punainen pullo. Ehdottomasti! T. Toinen takkutukka
Pantenen vanha normi oli hyvä, mutta mun mielestä tämä uusi on taas huonontunut.
Mulla kans tosi karhea ja takkuun menevä tukka, ja käytän mitä tahansa sampoo & hoitoaine -yhdistelmää, se pullo ehtii suunnilleen puolilleen kun hiukset tuntuvat hyvältä pesun jälkeen, mutta sitten taas entisenlainen lopputulos. En voi siis Panteneakaan käyttää koko putelia kerralla.
Tämä Lorealin tuote oli ihan parasta, mutta sitä ei myydä enää Suomessa: http://womanandhome.media.ipcdigital.co.uk/21348/00000a8ab/7ab1_orh100000w570/WH-13-Bs-65loreal-elvive-f-copy.jpg
Samoin tämä Sunsilkin tummanlila puteli oli hyvää, mutta sitäkään ei ole enää Suomessa valikoimissa: http://www.sunsilk.com.pk/wp-content/uploads/2014/10/kutpi6lc.png
Dove hair therapy noursing oil care!
Monet oli kehunut ja itsekin totesin todella hyväksi. Pyyhekuiviin hiuksiin vaikuttamaan vähintään 10 min ja hiukset ovat niiiin pehmeät ja takuttomat. Hintaa taitaa olla muutama hullu euro.
Käytän yleensä kampaamotuotteita mutta tuo on ehdottomasti paras markettituote ja välillä käytän sitä vaikka kampaamotuotteita löytyykin kaapista.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:24"]
Dove hair therapy noursing oil care!
Monet oli kehunut ja itsekin totesin todella hyväksi. Pyyhekuiviin hiuksiin vaikuttamaan vähintään 10 min ja hiukset ovat niiiin pehmeät ja takuttomat. Hintaa taitaa olla muutama hullu euro.
Käytän yleensä kampaamotuotteita mutta tuo on ehdottomasti paras markettituote ja välillä käytän sitä vaikka kampaamotuotteita löytyykin kaapista.
[/quote]
ja jatkan vielä että tämän näköinen purkki:
http://www.beautyheaven.com.au/product_images/35031/dove-hair-therapy-nutritive-nourishing-oil-care-daily-treatment-conditioner-.jpg
Eli ei ole öljy, mutta sisältää kumminkin öljyä.
Xz xylitol-hunaja tehohoito. Mulla on tooooooodella takkuuntuva pitkä tukka ja tää toimii kuin unelma, vaikka on silikoniton. Maksaa halpatavarataloissa usein alle 2€.
Itse vedän illalla kuivaan tukkaan XZ:n vihreä omena kosteuttavaa hoitoainetta. Annan muhia koko yön. Aamulla pesen tukan shampoolla. Toimii kivasti.
Toisinaan vedän hoitoaineen päälle vähän hiusöljyä yöksi.
XZ Omena hoitoaine on markettituotteista mielestäni paras. Ei sisällä silikonia ja auttaa sähköisyyden kanssa. Tosin jos on ongelmalliset hiukset niin ehkä satsaisin kampaamotuotteisiin, jos vain mitenkään mahdollista.
XZ karpalo-kinuski on ihanan tuoksuista
XZ tai erittäin hieno suomalainen shampoo, tulee ihanan pehmeät ja sileät hiukset.
Loreal Elvital keltainen pullo, hiuksiin ei tule takkuja.
Osta hiusöljyä, ainakin lorealilta löytyy alle kympiltä. Ei ole väliä mitä hoitoainetta käyttää kun heittää vähän hiusöljyä ennen harjausta, itse käytän sekä märkiin, puolikuiviin ja kuiviin hiuksiin millon vaan siltä tuntuu.