Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako vaimolle kertoa että oon pettänyt häntä?

Vierailija
26.11.2021 |

Oon tehnyt väärin, tiedän sen. Kaduttaa... Oli liian vähän seksiä kotona, menin ja petin vaimoani kesällä, 3 eri naisen kanssa. Uskaltaako kertoa ja pitääkö kertoa kaikki, vai riittääkö että kertoo että on pettänyt... Vaimo tietää että jotain on meneillään, odottaa selityksiä. Ei kait tuosta vain lähde kävelemään?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo kyselee jo, se tarkoittaa ETTÄ SE TIETÄÄ JO. Odottaa vain että tunnustatko. Usko mua, en kysele mieheltä että petätkö vai mikä homma, jos en jo tiedä että jotain paskaa on meneillään selkäni takana.

Ja sitten toinen juttu, jos sulla on pokkaa pettää, pitää helkkari soikoon olla miestä ottaa vastuu tekosista. Olisit miettinyt asiaa tarkemmin. Nyt on tosiaan laskun aika, kuten joku tuossa aiemmin kirjoitti.

Nämä jutut tuppaa aina tulemaan ilmi, mitä pidempään pimität, venkoilet tai valehtelet, sitä rumemmaksi juttu muuttuu, kun tulee ilmi.

Vierailija
22/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet kesällä pettänyt niin miten se vaimo tietää että jotain on nyt meneillään. Petätkö siis yhä vaiko et. 

Jos et niin mitä ihmettä nyt sitten on meneillään josta vaimo huomaisi että jotain on tekeillä? Oletko niin munaton että 1) olet pettänyt vaimoa 5-6kk sitten JA kipuilet sitä tunnontuskissasi niin että suhtautumisesi vaimoosi on yhä vielä nytkin jotenkin kummallinen?

Olin yhdelle vähän ilkeä, poliisi muistuttaa kirjeellään... Vaimo kyselee mikä juttu tää on.

Niin makaat kuin petaat. Laskun aika. 

Eip oo, mut jotain täytyy sanoa... Ei nyt mitään vakavaa ole tapahtunut, mut jotenkin täytyy selvittää.

Et sinä tuosta enää kuiville pääse. Usko nyt, että jos tuossa kohtaa vielä valehtelet, se esittää uskovansa (tai niin minä tekisin vaimosi asemassa) ja kaivelisin totuuden esille omin päin.

Ei kai nyt niin vaimoa voi pelätä, hyvänen aika. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että pettäjät ovat selkärangattomia vässyköitä. Tämän perusteella ovat vieläpä munattomia raukkoja, kun eivät edes uskalla ottaa vastuuta teoistaan. Toivottavasti vaimosi jättää sinut. 

Vierailija
24/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietystikkään.

Vierailija
25/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kolmen eri naisen kanssa kuulostaa jo melko pahalta selitettävältä. Elleivät naiset ole tuttuja eli tuskin kertovat vaimolle, parasta keksiä joku pehmentävä tarina. Miten ihmeessä niin olisi käynyt?

Monenko kanssa kesän ulkopuolella?

Vierailija
26/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinvuoteella aikaisintaan. Ihmissuhteet on poika sellasia, että jos annat sille toiselle liian ison pelimerkin sillä pelataan maailman tappiin asti ellei tule ero. Kannat itse syyllisyydet omasta pettämisestäsi kuin mies ja lopetat tuon itsesi rankaisemisen. Ole parempi mies ja puoliso jos haluat jotenkin sisäistä Samu Sirkkaasi hyvitellä.

Ja se on ihan sama asia teille naisille myös. Minkä teet sen kannat itse ellet väkisin halua suhteessa totaaliseen alakynteen.

Vierailija
27/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet kesällä pettänyt niin miten se vaimo tietää että jotain on nyt meneillään. Petätkö siis yhä vaiko et. 

Jos et niin mitä ihmettä nyt sitten on meneillään josta vaimo huomaisi että jotain on tekeillä? Oletko niin munaton että 1) olet pettänyt vaimoa 5-6kk sitten JA kipuilet sitä tunnontuskissasi niin että suhtautumisesi vaimoosi on yhä vielä nytkin jotenkin kummallinen?

Olin yhdelle vähän ilkeä, poliisi muistuttaa kirjeellään... Vaimo kyselee mikä juttu tää on.

Eli mitä siis tarkkaan ottaen teit?

Laitoin sen muijan kuvat nettiin...

Vierailija
28/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tietävät aina paljon enemmän kuin näyttävät. Ja myös vaistoavat todella herkästi, että jotain on meneillään. 

Eksäkin ihan ilmiselvästi heitteli jotain täkyjä, joilla halusi testata miten reagoin. En osoittanut mitenkään tajuavani mistä on kyse. Samaten annan kaikkien passiivisaggressiivisten juttujen mennä yli korkealta ja kovaa, en näytä että tajuaisin niitä, mutta kuitenkin kerään koko ajan dataa miehen käytöksestä ja suunnittelen lähtöä. 

Vierailija
29/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot jo 3 kertaa pettänyt, niin tuskinpa se tuohon jää. Toivottavasti et saanut tautia niiltä kolmelta. Kerro vaan vaimolle, niin hän voi etsiä jonkun paremman.

Yleensä en kannata pettämisestä kertomista, jos siis on tapahtunut vain kertaluontoinen hairahdus. Sillä vaan kumoaa oman syyllisyytensä toisen kannettavaksi. Mutta tässä tapauksessa, koska teit sen kolmen eri naisen kanssa, olet mielestäni niin paatunut pettäjä, että sietäisit todellakin jäädä kiinni. Ja tulla petetyksi joskus myös itse, niin saisit tietää miltä se tuntuu.

Vierailija
30/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit vaimoasi kolmen eri naisen kanssa ja nyt mietit että pitäisikö kertoa. Pelkäät että ei kai lähde kävelemään. Eikö nyt ole liian myöhäistä miettiä, kun kerran keskijalkasi annoit miettiä kesällä. Toivottavasti vaimosi saa tietää ja lähtee. 

Vierailija
31/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo, ei kukaan ole noin tyhmä. 

Vierailija
32/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo naisen kuvien laittaminen nettiin on yhtä paha asia kuin kolme pettämistä eli tässä on jo aika lailla kuormaa. Ap:n toiminta on ala-arvoista, ikävä ihminen. 

Vierailija
33/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä siis tarkkaan ottaen teit?

Laitoin sen muijan kuvat nettiin...

Mahtava tyyppi! No eipä siinä, et sinä tuosta selviä kuiville tasan millään selityksillä. Kunnon idiootti kertakaikkiaan. Taitaa kuule olla niin että se jonka kuvat olet laittanut nettiin, on joko kertonut vaimollesi tai tulee kertomaan.

Vierailija
34/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä, miksi laitoit kuvat nettiin? Ja kuinka menit siitäkin narahtamaan? Kuinka uskomattoman typerä mies voi olla. 😅 Pettää kolmen kanssa, jää kiinni tuollaisesta ja sitten vielä miettii uskaltaako vaimolle kertoa. Voi pyhä yksinkertaisuus. 😅

Vierailija
35/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä joku alapeukuttaa. 😅 Varmaan joku mies joka pelkää jäävänsä vaimolle kiinni. Mahtaa olla raskasta elää siinä pelossa joka päivä. Että onnea matkaan, kyllä se karma hoitelee. 😊

Vierailija
36/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro niin voitte selvittää asiat. Muuten ero on varma.

Vierailija
37/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tieto jossain vaiheessa elämää tulee ilmi. Paras nostaa kissa pöydälle.

Ei tule. Pettämisistä 90% ei paljastu.

Vierailija
38/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro niin voitte selvittää asiat. Muuten ero on varma.

Meinaat että rouva antaa anteeksi kolme puoli vuotta sitten tapahtunutta pettämistä? Ja onko tuossa edes kaikki, ja ovatko kertaluonteisia edes? Ja lisäksi vielä on kuvattu henkilöä ja levitetty oletettavasti intiimejä kuvia nettiin? Ei kai tuollaista voi kukaan antaa anteeksi? Siis mitä helvettiä.

Vierailija
39/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tieto jossain vaiheessa elämää tulee ilmi. Paras nostaa kissa pöydälle.

Höpö höpö. Iso osa paljastuu aina. Osa ennemmin, osa myöhemmin. Koita vain rauhoitella itseäsi. 

En antaisi ikinä anteeksi pettämistä omalle ukolle, enkä jättäisi ikinä kertomatta, jos toisena naisena huomaisin olevani.

Vierailija
40/52 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Iso osa paljastuu aina. Osa ennemmin, osa myöhemmin. Koita vain rauhoitella itseäsi. 

En antaisi ikinä anteeksi pettämistä omalle ukolle, enkä jättäisi ikinä kertomatta, jos toisena naisena huomaisin olevani.

En puhunut itsestäni, en ole koskaan pettänyt. Sen sijaan tiedän kymmeniä tapauksia, joissa on petetty, eikä toinen ole koskaan niistä kuullut. Vain poikkeustapauksessa siitä jää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän