Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä silmälasimuoti on tällä hetkellä ihan omituista? Tosi isoja ja oudon muotoisia

Vierailija
26.11.2021 |

Minun pitäisi ostaa lasit, mutta ne ovat niin outoja...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin pitäisi uusia lasit mutta ei oikein sytytä ne Kekkonen-tyyliset lasit. Pitää odotella taas parempia muotisuuntauksia.

Vierailija
2/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsaversilta löytyi pienempiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, mistä puhutaan. Just ostin kahdet lasit ja molemmat ihan normaalikokoisia.

Vierailija
4/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samas mieltä. Hirveitä näyttöruutuja tämän hetken silmälasit. Ja jotkut ostaa vielä niitä - no, luulisi niiden näkevän edes lasit päässä miten naurettavilta näyttävät. Joku luulee että nörttityyli on naisilla söpöä - no ei ole, näyttää jälkeenjääneiltä tai joltain seksityöntrkijöiltä.

Vierailija
5/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyy pienempiäkin, mutta valikoima on kyllä aika heikko kun isot on nyt muotia. Mulla on todella korkeat poskipäät ja ne isot ei yksinkertaisesti mahdu päähän. Aika vaikea oli löytää hyvät lasit kun piti uusia.

Vierailija
6/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pöllömuoti vielä voimissaan? Luulin että se meni ohi jo. Facebookissa näkyi ihmisiä ihmisiä, joiden tarkoitus oli näyttää mahdollisimman tyhmiltä.

Vierailija
7/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne silmälasithan valitaan sen mukaan millaiset sopii omaan pärstävärkkiin ja kasvojen mittasuhteisiin. Varsinkin jos käytät ainoastaan laseja.

Vierailija
8/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikani käytin pieniä "natsilaseja" ja vannoin, että ikinä en isompiin siirry. Vaan kuinkas kävi... kun vetäisin ensimmäiset ylisuuret pyöreät pokat naamalle, totesin, että jumaleissön tämä on tässä! Ja nyt en ikinä enää palaa tuohon miniatyyrimuotiin, vaikka tyylipoliisit sanoisivat mitä.

Isot pokat saavat kasvot näyttämään pienemmiltä ja sirommilta, kun pienet kehykset korostavat helposti pulloposkia ja neliskanttileukaa. Kukin tosi makunsa mukaan ja onneksi on kaikenlaisia rillejä tarjolla!

Kekkosia eli neliskanttisia "moskovalaseja" en silti ehkä pysty.... äidillä oli sen tyyliset kasarilla :o))))))))

Vierailija
9/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pöllömuoti vielä voimissaan? Luulin että se meni ohi jo. Facebookissa näkyi ihmisiä ihmisiä, joiden tarkoitus oli näyttää mahdollisimman tyhmiltä.

Riippuu kasvojen mallista ja "perusilmeestä". Jos sattuu jo valmiiksi ilman lasejakin näyttämään hölmistyneeltä pöllöltä, niin toki ne pyöreät lasit korostavat vaikutelmaa... mutta näin ei ole aina.

Vierailija
10/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin aina hengettömiä eli alaosassa ei koskaan reunaa. Yläreuna voi sitten olla kovastikin korostettu, värikäs tms. Silmälasien reunat täytyy aina olla hieman leveämpi kuin kasvot, näinkin välttyy pöllöityltä.

Nämä näyttävät myös hyviltä valokuvissa, ei tule varjoja.

Vierailija
11/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas silmälasimuoti on viime vuosina muuttunut sallivammaksi ja valikoima laajemmaksi. Vielä 200 luvun alussa liikkeissä todellakin oli vain sitä yhtä ja samaa. Olen pitkä, hoikka ja minulla on todella nelikulmaiset kasvot. Lukioaikana saattoi olla, että koko liikkeestä löytyi tasan yhdet lasit, jotka leveytensä vuoksi mahtuivat kasvoille. Onneksi vuosien mittaan on tullut valikoimaa lisää ja löytyy oikeasti eri tyylisiä kehyksiä ja kehyksiä myös eri mitoilla.

Vierailija
12/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi jättikokoset olis saanu jäädä sinne 80-luvulle ikuisesti. Aivan järkkkyjä ovat ja tuntuu, ettei väki ole katsonut peilistä ollenkaan miltä näyttävät.

Vierailija
13/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas silmälasimuoti on viime vuosina muuttunut sallivammaksi ja valikoima laajemmaksi. Vielä 200 luvun alussa liikkeissä todellakin oli vain sitä yhtä ja samaa. Olen pitkä, hoikka ja minulla on todella nelikulmaiset kasvot. Lukioaikana saattoi olla, että koko liikkeestä löytyi tasan yhdet lasit, jotka leveytensä vuoksi mahtuivat kasvoille. Onneksi vuosien mittaan on tullut valikoimaa lisää ja löytyy oikeasti eri tyylisiä kehyksiä ja kehyksiä myös eri mitoilla.

Voi kuule, 80-luvulla ja vielä ihan ysärin alussakin oli pelkkää valtavaa rumaa paksua muovipokaa tai sitten valtavaa rumaa ohutta metallipokaa. Tämä nykyinen silmälasimuoti on todellinen blast from the past. Olen todella iloinen, että ostin 10 vuotta sitten Specsaversilta kahdet kapeat titaanikehykset - nyt ei näköjään ole niitä tai vastaavia enää tarjolla (näyttäisi siltä, että allergisoimattomat titaanikehykset ovat muutenkin kadonneet).

Vierailija
14/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, 80-luvulla ja vielä ihan ysärin alussakin oli pelkkää valtavaa rumaa paksua muovipokaa tai sitten valtavaa rumaa ohutta metallipokaa. Tämä nykyinen silmälasimuoti on todellinen blast from the past. Olen todella iloinen, että ostin 10 vuotta sitten Specsaversilta kahdet kapeat titaanikehykset - nyt ei näköjään ole niitä tai vastaavia enää tarjolla (näyttäisi siltä, että allergisoimattomat titaanikehykset ovat muutenkin kadonneet).

Eikö sinulla ole 10 vuodessa vahvuudet muuttuneet?

Vierailija
15/15 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi jättikokoset olis saanu jäädä sinne 80-luvulle ikuisesti. Aivan järkkkyjä ovat ja tuntuu, ettei väki ole katsonut peilistä ollenkaan miltä näyttävät.

Samaa mieltä! Etenkin se Suomen Pankin ekonomisti näyttää joltain aikamatkaajalta 80-luvulta kun on telkassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi