Missä voin huollattaa kenkäni?
Tärkeä tilaisuus ja pitäisi saada mokkanahkaiset kengät siisteiksi. Missä voisin käydä huollattamassa ne?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:46"]
Kysytkö ihan tosissasi? E suutari ole tullut mieleen?
[/quote]
Ihan tosissani kysyin :O Tiedän, että olen tyhmä. Olin luullut että uutari korjaa korkoja pohjia. Mutta plankkaako se ja saako se ne muka siistin näköisiksi?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:47"]
[/quote]
Ihan tosissani kysyin :O Tiedän, että olen tyhmä. Olin luullut että uutari korjaa korkoja pohjia. Mutta plankkaako se ja saako se ne muka siistin näköisiksi?
[/quote]
Suutarit huoltaa ja putsaa myös kenkiä ja saa ne siistin näköiseksi. Tosin jos kenkäsi ovat jotkut linttaan astutut ja punaviinin tahraamat mokkasiinit niin niistä ei välttämättä saada enää siistejä millään.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:47"]
[/quote]
[/quote]
Suutarit huoltaa ja putsaa myös kenkiä ja saa ne siistin näköiseksi. Tosin jos kenkäsi ovat jotkut linttaan astutut ja punaviinin tahraamat mokkasiinit niin niistä ei välttämättä saada enää siistejä millään.
[/quote]
Kiitos tiedosta. Suutarille siis.. Ei ole linttaan astutut, aika uudet on mutta vähän epäsiistin näköiset jo