Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampaani ovat keltaiset :( Kotikonsteja valkaisuun?

Vierailija
20.02.2015 |

Ei ole rahaa laittaa satasta tai enempää hammashoitolan valkaisuun.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Tilaa jostain nettikaupasta Crest White Strips. Ihan markettikamaa esim. Amerikassa, toimii hyvin. Kannattaa laittaa ne likaisiin, harjaamattomiin hampaisiin. YouTubesta löytyy varmaan ohjeita, mutta vaikeaa se ei ole. Sellaiset liimatarrat hampaisiin.

Vierailija
2/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasoodalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin valkaisu ham.lääkäris. Lähti kiille ja vihloo koko loppuelämän.

Vierailija
4/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

goodbye kiille.

Vierailija
5/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimillä hankaamalla. Lähtee yllättävän hyvin, mutta ei passaa maistella.

Vierailija
6/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskäynti suuhygienistillä on valkaissut omat hampaani. Ei siis mitään valkaisua, vaan se peruspuhdistus, jonka tekee jollakin hiovalla vempeleellä. Milloin olet viimeksi käynyt?

Vierailija
7/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:30"]Ruokasoodalla
[/quote]
Älä missään nimessä testaa! Viikon päästä on entistä keltaisemmat hampaat

Vierailija
8/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:41"]Ihan peruskäynti suuhygienistillä on valkaissut omat hampaani. Ei siis mitään valkaisua, vaan se peruspuhdistus, jonka tekee jollakin hiovalla vempeleellä. Milloin olet viimeksi käynyt?
[/quote]
Ai hammaskiven poisto?:,D

Vierailija
9/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella saat siis kyllä yksityiseltäkin suuhygienistiltä jo puhdistuksen perusteellisemminkin. Samapa se kosmeettinen vaikutus on, jos et hoida hampaitasi ja putoavat kohta pois. :(

Vierailija
10/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:41"]Ihan peruskäynti suuhygienistillä on valkaissut omat hampaani. Ei siis mitään valkaisua, vaan se peruspuhdistus, jonka tekee jollakin hiovalla vempeleellä. Milloin olet viimeksi käynyt?
[/quote]
[/quote]
Ei,soodapuhdistus.

Vierailija
11/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut etuhampaiden pintaan jotain ihmeellistä "paksunnosta", joka ei lähde harjaamalla pois. Rumannäköistä. Onko hammaskiveä?

Vierailija
12/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Yotuelia, löytyy eri vahvuisena

Vierailija
13/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:41"]

[/quote]

Piti vähän googlata, kun en tiennyt mikä laitteen ja toimenpiteen nimi on. Näyttää siltä, että se vesisuihkun avustuksella tehtävä hionta tosiaankin on ensisijaisesti hammaskiven poistomenetelmä, mutta poistaa samalla myös pinnallisia värjäymiä. Toimii itselläni ainakin todella hyvin.

Eipä ole hammasasiat ihan ominta alaani. Onkohan sitkeämmät värjäymät sitten hampaissa, joissa on jo kunnollisia kiillevaurioita, jotka eivät korjaannu enää tuolla menetelmällä? Jos näin on, niin en olisi itse liputtamassa omatoimitoimenpiteiden perään.

Vierailija
14/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Yotuel-hammastahna jollakin teistä auttanut? Kohta tuubi lakritsi-Yotuelia käytetty, eikä ole värjäymät hampaissa edes vaalenneet.

Vierailija
15/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi White Stripsit on tosi hyviä! Niillä mä olen saanut luonnostaan kellertävistä hampaista ihan hohtavan valkoiset. Suht arvokkaita kyllä, mutta hintansa väärti. Netin kautta voi tilata.

Vierailija
16/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:28"]

Onko Yotuel-hammastahna jollakin teistä auttanut? Kohta tuubi lakritsi-Yotuelia käytetty, eikä ole värjäymät hampaissa edes vaalenneet.

[/quote]

Ei mitkään hammastahnat auta muuta kuin pinnallisiin värjäytymiin. Hammasluun valkaisemiseen tarvitaan aina vetyperoksidia, jota ei tietenkään mistään hammastahnoista löydy.

Vierailija
17/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:30"]

Noi White Stripsit on tosi hyviä! Niillä mä olen saanut luonnostaan kellertävistä hampaista ihan hohtavan valkoiset. Suht arvokkaita kyllä, mutta hintansa väärti. Netin kautta voi tilata.

[/quote]

Minä olen kokeillut yhden satsin noita myös, ja tosi tyytyväinen olen. Valkoisuus on kestänyt nyt viime kesästä.

Joskus pentuna valkaistiin hampaat hiilellä hankaamalla. Tiedä sitten, oliko siitä mitään hyötyä, vai haittaako enemmän..=))

Vierailija
18/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimo vinkkasi tuosta ruokasoodavalkaisusta pari postausta sitten.