Hampaani ovat keltaiset :( Kotikonsteja valkaisuun?
Ei ole rahaa laittaa satasta tai enempää hammashoitolan valkaisuun.
Kommentit (18)
Mulle tehtiin valkaisu ham.lääkäris. Lähti kiille ja vihloo koko loppuelämän.
Vimillä hankaamalla. Lähtee yllättävän hyvin, mutta ei passaa maistella.
Ihan peruskäynti suuhygienistillä on valkaissut omat hampaani. Ei siis mitään valkaisua, vaan se peruspuhdistus, jonka tekee jollakin hiovalla vempeleellä. Milloin olet viimeksi käynyt?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:30"]Ruokasoodalla
[/quote]
Älä missään nimessä testaa! Viikon päästä on entistä keltaisemmat hampaat
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:41"]Ihan peruskäynti suuhygienistillä on valkaissut omat hampaani. Ei siis mitään valkaisua, vaan se peruspuhdistus, jonka tekee jollakin hiovalla vempeleellä. Milloin olet viimeksi käynyt?
[/quote]
Ai hammaskiven poisto?:,D
Satasella saat siis kyllä yksityiseltäkin suuhygienistiltä jo puhdistuksen perusteellisemminkin. Samapa se kosmeettinen vaikutus on, jos et hoida hampaitasi ja putoavat kohta pois. :(
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:41"]Ihan peruskäynti suuhygienistillä on valkaissut omat hampaani. Ei siis mitään valkaisua, vaan se peruspuhdistus, jonka tekee jollakin hiovalla vempeleellä. Milloin olet viimeksi käynyt?
[/quote]
[/quote]
Ei,soodapuhdistus.
Mulle on tullut etuhampaiden pintaan jotain ihmeellistä "paksunnosta", joka ei lähde harjaamalla pois. Rumannäköistä. Onko hammaskiveä?
Apteekista Yotuelia, löytyy eri vahvuisena
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:41"]
[/quote]
Piti vähän googlata, kun en tiennyt mikä laitteen ja toimenpiteen nimi on. Näyttää siltä, että se vesisuihkun avustuksella tehtävä hionta tosiaankin on ensisijaisesti hammaskiven poistomenetelmä, mutta poistaa samalla myös pinnallisia värjäymiä. Toimii itselläni ainakin todella hyvin.
Eipä ole hammasasiat ihan ominta alaani. Onkohan sitkeämmät värjäymät sitten hampaissa, joissa on jo kunnollisia kiillevaurioita, jotka eivät korjaannu enää tuolla menetelmällä? Jos näin on, niin en olisi itse liputtamassa omatoimitoimenpiteiden perään.
Onko Yotuel-hammastahna jollakin teistä auttanut? Kohta tuubi lakritsi-Yotuelia käytetty, eikä ole värjäymät hampaissa edes vaalenneet.
Noi White Stripsit on tosi hyviä! Niillä mä olen saanut luonnostaan kellertävistä hampaista ihan hohtavan valkoiset. Suht arvokkaita kyllä, mutta hintansa väärti. Netin kautta voi tilata.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:28"]
Onko Yotuel-hammastahna jollakin teistä auttanut? Kohta tuubi lakritsi-Yotuelia käytetty, eikä ole värjäymät hampaissa edes vaalenneet.
[/quote]
Ei mitkään hammastahnat auta muuta kuin pinnallisiin värjäytymiin. Hammasluun valkaisemiseen tarvitaan aina vetyperoksidia, jota ei tietenkään mistään hammastahnoista löydy.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:30"]
Noi White Stripsit on tosi hyviä! Niillä mä olen saanut luonnostaan kellertävistä hampaista ihan hohtavan valkoiset. Suht arvokkaita kyllä, mutta hintansa väärti. Netin kautta voi tilata.
[/quote]
Minä olen kokeillut yhden satsin noita myös, ja tosi tyytyväinen olen. Valkoisuus on kestänyt nyt viime kesästä.
Joskus pentuna valkaistiin hampaat hiilellä hankaamalla. Tiedä sitten, oliko siitä mitään hyötyä, vai haittaako enemmän..=))
Kalastajan vaimo vinkkasi tuosta ruokasoodavalkaisusta pari postausta sitten.
Minulla myös. Tilaa jostain nettikaupasta Crest White Strips. Ihan markettikamaa esim. Amerikassa, toimii hyvin. Kannattaa laittaa ne likaisiin, harjaamattomiin hampaisiin. YouTubesta löytyy varmaan ohjeita, mutta vaikeaa se ei ole. Sellaiset liimatarrat hampaisiin.