Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei auttakaa. olemattomat tuvaverkostot\ tukiperhe?

Vierailija
20.02.2015 |

Eli meillä on lapsia ja nyt odotan vauvaa la 9/15. Meillä menee miehen kans päin persettä. Minä valmistun sairaanhoitajaksi nyt keväällä ja mies käy koko päivä töissä. Molemmat ollaan tosi väsyneitä.. Meillä ei ole mitään tukiverkostoja. Molempien vanhempia ei kertakaikkiaan kiinnosta meidän elämä ja meidän jaksaminen. Nyt ei viitsisi lopettaa koulua kun niin pienestä kiinni. Mutta joskus ois kiva miehen kanssa viettää kaksin vapaata. Mistä noita voi kysellä noita tukiperheitä? Mää oon oikiasti niin sippi ja veikkaanpa että mieskin on. Lapset tarvii kuitenkin paljo aikaa ja sitte illalla ollaan tosi väsyneitä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:11"]

No sitten täälläpäin ei ilmeisesti ole mll hoitajia, koska kerroin päivämäärät ym. Lupasivat ottaa yhteyttä. Ei oo kuulunut mitään. Ja se että joku muu pärjää yksin jne. Ei tarkota että kaikkien pitää pystyä. Me ollaan kaikki erilaisia ihmisä ja nostan hattua jos joku pärjää yksin viiden lapsen kanssa ulkomailla. Hieno homma. Mulle vaan nyt tuli totaalinen väsymys. En tlannut tätä.

[/quote]Jaa et tilannut? Että ihan yllätyksenä tulivat kaikki lapset?

Vierailija
22/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyllä hoitajakaan näkynyt. Sanoivat siellä että ottavat vielä yhteyttä!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:02"]

Meille on 6 tulossa. Vanhin on 11v. Joo en kaipaa moraalisaarnaa. Se ei nyt tämän hetkistä tilannetta auta. Muutaman kerran olen soittanut mll ja on luvattu ottaa yhteyttä. Ei oo yhteyden ottoa luulunut

[/quote]Siis ei ne sulle soittele, vaan sä TILAAT sieltä hoitajan.

[/quote]

Kyllä se toimii niin että soittavat sieltä. Sinne ilmoitetaan aika milloin tarvitsisi lastenvahtia, yrittävät löytää jonkun jolle aika sopii ja soittavat sitten. Ei täällä meidänkään paikkakunnalla oikein vain tahdo noita aikoja olla. Hoitajat on täällä ainakin lukiotyttöjä, joilla on omatkin velvollisuudet ja hoitoaikoja aika rajallisesti.

Facebookissahan toimii niitä eri paikkakuntien hätäkahvit -ryhmiä, joista saa ainakin juttuseuraa kun tuntuu että seinät kaatuu päälle. En tiedä auttavatko ihan konkreettisestikkin.

Vierailija
24/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset tarhassa?

Vierailija
25/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmasti ollut riitoja ennenkuin aloit kuudetta odottamaan. Nyt vaan sitten kestät ja jatkat avioliittoasi.

Vierailija
26/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä lapset tarhassa. Vien kun lähden kouluun\ harjotteluun ja haen ku pääsen kotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän