Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei auttakaa. olemattomat tuvaverkostot\ tukiperhe?

Vierailija
20.02.2015 |

Eli meillä on lapsia ja nyt odotan vauvaa la 9/15. Meillä menee miehen kans päin persettä. Minä valmistun sairaanhoitajaksi nyt keväällä ja mies käy koko päivä töissä. Molemmat ollaan tosi väsyneitä.. Meillä ei ole mitään tukiverkostoja. Molempien vanhempia ei kertakaikkiaan kiinnosta meidän elämä ja meidän jaksaminen. Nyt ei viitsisi lopettaa koulua kun niin pienestä kiinni. Mutta joskus ois kiva miehen kanssa viettää kaksin vapaata. Mistä noita voi kysellä noita tukiperheitä? Mää oon oikiasti niin sippi ja veikkaanpa että mieskin on. Lapset tarvii kuitenkin paljo aikaa ja sitte illalla ollaan tosi väsyneitä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleen paikkakuntanne & tukiperhe ?

Vierailija
2/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, että millaista lapsimäärää jaksatte... ei kannata ylittää omaa jaksamistaan. Hyödyntäkää esim. tuttavaperheitä... hoidatte välillä heidän lapsiaan ja he teidän lapsia.

Tukiperheeseen tuskin saa vauvaa "hoitoon"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:27"]

Eli meillä on lapsia ja nyt odotan vauvaa la 9/15. Meillä menee miehen kans päin persettä. Minä valmistun sairaanhoitajaksi nyt keväällä ja mies käy koko päivä töissä. Molemmat ollaan tosi väsyneitä.. Meillä ei ole mitään tukiverkostoja. Molempien vanhempia ei kertakaikkiaan kiinnosta meidän elämä ja meidän jaksaminen. Nyt ei viitsisi lopettaa koulua kun niin pienestä kiinni. Mutta joskus ois kiva miehen kanssa viettää kaksin vapaata. Mistä noita voi kysellä noita tukiperheitä? Mää oon oikiasti niin sippi ja veikkaanpa että mieskin on. Lapset tarvii kuitenkin paljo aikaa ja sitte illalla ollaan tosi väsyneitä.

[/quote]Höh, teillähän on ihan normaali tilanne. Mikä tuossa niin väsyneeksi tekee että tukea tarvitsee. Ei niiden teidän vanhempien teitä kuulukaan hyysätä, kun olette nyt itse aikuisia ja teillä on omat lapset. Heillä on oma elämänsä. Oisko vähän kannattanut miettiä milloin ne lapset hankkii....

Vierailija
4/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te mitään tukiperhettä tarvitse vaan lapsenvahdin. Niitä saa kun palkkaa sellaisen. Ainiin mutkun te haluattekin ILMAISTA apua, eikö niin?

Vierailija
5/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi.

me ollaan ulkomailla ilman mitää tukea, kaikki viisi lasta ja vanhempien koko päivätyöt on hoidettava.

ei ehdi väsyä.

Vierailija
6/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Pissasin housuuni. Tarvitsen apua. Iskin puukolla käteeni. Tarvitsen apua.
Järjestin itse itseni kusiseen tlanteeseen ja nyt tarvitsen apua.

Vierailija
7/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis en ajatellut että vauvaa pitäisi hoitaa. Vaan kun me tapellaan kokoajan miehen kans ja sitte ku väsyttää niin tulee tiuskittua lapsille. Mulla on ihan järkyttävä raskauspahoinvointi ja mies ei ymmärrä yhtään. Haukkuu vaan laiskaksi. Meillä ei juurikaan oo semmosia tuttavaperheotä että onnistua tuommonen. Ollaan itseasiassa aika yksinäisiä.

Vierailija
8/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:37"]

Ette te mitään tukiperhettä tarvitse vaan lapsenvahdin. Niitä saa kun palkkaa sellaisen. Ainiin mutkun te haluattekin ILMAISTA apua, eikö niin?

[/quote]Sama tuli mieleen. Palkatkaa lapsenvahti!

Vierailija
9/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:40"]

Hei. Pissasin housuuni. Tarvitsen apua. Iskin puukolla käteeni. Tarvitsen apua. Järjestin itse itseni kusiseen tlanteeseen ja nyt tarvitsen apua.

[/quote]MISTÄ SAA ILMAISTA APUA!!?? TARVIIN HETI??!! MIKSI TÄMÄ YHTEISKUNTA EI AUTA!

Vierailija
10/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa asia puheeksi? Lapsenvahdin saa tosiaan rahalla, mutta jos tarvitsette muita tukitoimia niin neuvolassa väsymys ja parisuhdeongelmat puheeksi.

Vierailija
11/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen tukiperhettä. Nyt olette vai rauhassa ja riitelemättä, parhaiten saa lepoa kotona, kun on hyvä rytmi ja asiat järjestyksessä. Tehkää työvuorolistoja.

Vierailija
12/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tarvii joskus hengähdyshetken. Älä välitä näistä "mitäs läksit"-jutuista! Neuvolassa puheeksi, jos ei ole varaa palkata vahtia. Kuinka vanhoja lapset on?

Vierailija
13/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan tehkö enää lisää lapsia.

Vierailija
14/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:ltä voi palkata lastenhoitoapua. 

Vierailija
15/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta teillä on?

Vierailija
16/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi erotella ikää. Pian naapurit tunnistaa.

Vierailija
17/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on 6 tulossa. Vanhin on 11v. Joo en kaipaa moraalisaarnaa. Se ei nyt tämän hetkistä tilannetta auta. Muutaman kerran olen soittanut mll ja on luvattu ottaa yhteyttä. Ei oo yhteyden ottoa luulunut

Vierailija
18/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:02"]

Meille on 6 tulossa. Vanhin on 11v. Joo en kaipaa moraalisaarnaa. Se ei nyt tämän hetkistä tilannetta auta. Muutaman kerran olen soittanut mll ja on luvattu ottaa yhteyttä. Ei oo yhteyden ottoa luulunut

[/quote]

Tuota...se toimii sillä tavalla, että tilaat sieltä hoitajan tietylle kelloajalle ja päivämäärälle, he sitten ilmoittavat jos joku sopiva löytyy; Aina ei tosin löydy. Ainakin ennen toimi niin. Maksaa jonkun verran, en tiedä tämän hetkistä hintaa. Ei se mene mitenkään epämääräisellä yhteydenotolla. 

Vierailija
19/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten täälläpäin ei ilmeisesti ole mll hoitajia, koska kerroin päivämäärät ym. Lupasivat ottaa yhteyttä. Ei oo kuulunut mitään. Ja se että joku muu pärjää yksin jne. Ei tarkota että kaikkien pitää pystyä. Me ollaan kaikki erilaisia ihmisä ja nostan hattua jos joku pärjää yksin viiden lapsen kanssa ulkomailla. Hieno homma. Mulle vaan nyt tuli totaalinen väsymys. En tlannut tätä.

Vierailija
20/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:02"]

[/quote]Siis ei ne sulle soittele, vaan sä TILAAT sieltä hoitajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä