Kunnollinen mies
Olen menossa miehen luokse. Mies on supisuomalainen,puhuu,pussaa, ei ota viinaa,ei tupakoi. Kaiken lisäksi on vapaa. Onko tämä tottakaan. Oletteko törmänneet tällaiseen harvinaisuuteen?
Kommentit (20)
Minä olen sellainen. Valitettavasti minun kaltaiset ovat huonossa huudossa suomalaisten naisten keskuudessa. Kilttejä ja hyvätapaisia mieheiä ei todellakaan arvosteta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:57"]Olen menossa miehen luokse. Mies on supisuomalainen,puhuu,pussaa, ei ota viinaa,ei tupakoi. Kaiken lisäksi on vapaa. Onko tämä tottakaan. Oletteko törmänneet tällaiseen harvinaisuuteen?
[/quote]
Kuulostaa juuri minulta, mutta en ole vapaa :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:59"]Minä olen sellainen. Valitettavasti minun kaltaiset ovat huonossa huudossa suomalaisten naisten keskuudessa. Kilttejä ja hyvätapaisia mieheiä ei todellakaan arvosteta.
[/quote]
lol
Tämä alkaa jo yläasteella ja lukiossa, kusipäät vie naiset...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:59"]
Minä olen sellainen. Valitettavasti minun kaltaiset ovat huonossa huudossa suomalaisten naisten keskuudessa. Kilttejä ja hyvätapaisia mieheiä ei todellakaan arvosteta.
[/quote]Kuten myös. En silti omaa asennettasi ja ajatusmaailmaasi.
"Kilttejä ja hyvätapaisia mieheiä ei todellakaan arvosteta."
C'mon mies....
Yleensä noista paljastuu jotain tosi karmivaa jossain kohtaa. Ole varovainen. Paras varoitusmerkki on jos mies itse kutsuu itseään kiltiksi ja kunnolliseksi (ja haukkuu samalla naisia, jotka eivät arvosta muita kuin "kusipäitä")...
Kyllähän Suomesta ihania miehiä löytyy :) omakin mieheni on aarre. Ystävällinen, älykäs, hyväntahtoinen ja rakastava. Onnea sinulle ap.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:05"]
Yleensä noista paljastuu jotain tosi karmivaa jossain kohtaa. Ole varovainen. Paras varoitusmerkki on jos mies itse kutsuu itseään kiltiksi ja kunnolliseksi (ja haukkuu samalla naisia, jotka eivät arvosta muita kuin "kusipäitä")...
[/quote]Tämä muuten pitää ihan paikkansa. Se "kiltti ja kunnollinen" kuori pitää sen kaiken epävarmuuden allaan, joka ilmenee katkeruutena ja toiseen ihmiseen ripustautumisena.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:57"]
Olen menossa miehen luokse. Mies on supisuomalainen,puhuu,pussaa, ei ota viinaa,ei tupakoi. Kaiken lisäksi on vapaa. Onko tämä tottakaan. Oletteko törmänneet tällaiseen harvinaisuuteen?
[/quote]
No mulla on tuollainen mies, melkein. Mun mieheni ottaa viskiä ja sikarin silloin tällöin ja se sopii mulle. Eikä siis ole vapaakaan :)
Tämä on 3:lle. Mistä ihmeestä olet saanut ajatuksen,että kilttejä miehiä ei arvosteta. Todellakin arvostetaan. Ongelma on vain siinä,kun näitä miehiä ei tahdo löytää mistään. Itselleni kävi tuuri,kun tapasin miehen lenkillä muutaman kerran. Hän pyysi kahville ja korttia pelaamaan. Menin,enkä ole katunut. Mies on aito,luonnikas,jörrikkä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:15"]
Tämä on 3:lle. Mistä ihmeestä olet saanut ajatuksen,että kilttejä miehiä ei arvosteta. Todellakin arvostetaan. Ongelma on vain siinä,kun näitä miehiä ei tahdo löytää mistään. Itselleni kävi tuuri,kun tapasin miehen lenkillä muutaman kerran. Hän pyysi kahville ja korttia pelaamaan. Menin,enkä ole katunut. Mies on aito,luonnikas,jörrikkä.
[/quote]Tuosta viestistä huusi se läpi, että mies ei itse arvosta itseään. Sen ongelman kun korjaisi, niin luulenpa että alkaisi maailma näyttäytymään kovasti toisenlaisena.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:05"]
[/quote]
Eipä mennyt kauaa kun katelliset hyökkäs tänne ;) Täällähän ei periaatteessa saa sanoa jos sattuu "omaamaan" hyvän miehen!
Älä ap välitä näistä, onnea sinulle ja miehellesi!
Vastaan 8:lle. Mies ei ole itseään kehunut. Itseasiassa päinvastoin. Hän on nähnyt elämää monelta kantilta. Mielestäni hän on hyvin realisti. Karehdin yleensäkin miesten suoraviivaista elämänasennetta. Eivät turhista hötkyile. Olen hyvin ihastunut tähän miehenkörilääseen.Ap
Ap. Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
Sorry. Kirjoitan älypuhelimella ja tulee virheitä. Yritän tsempata. Olen lähdössä miehen luokse juuri nyt. Jännittää, mitä tapahtuu?
Ap, mistä löysit tuon miehen? Mulle kans ;)
Ai sori, lenkillä tapasitte, nyt luin viestin kokonaan.
Olet ilmeisesti minun luokseni tulossa. Mutta kukas piru se sinä olet, kun kutsumatta meinasit sisälle päästä?