Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnollinen mies

Vierailija
20.02.2015 |

Olen menossa miehen luokse. Mies on supisuomalainen,puhuu,pussaa, ei ota viinaa,ei tupakoi. Kaiken lisäksi on vapaa. Onko tämä tottakaan. Oletteko törmänneet tällaiseen harvinaisuuteen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti minun luokseni tulossa. Mutta kukas piru se sinä olet, kun kutsumatta meinasit sisälle päästä?

Vierailija
2/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Valitettavasti minun kaltaiset ovat huonossa huudossa suomalaisten naisten keskuudessa. Kilttejä ja hyvätapaisia mieheiä ei todellakaan arvosteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:57"]Olen menossa miehen luokse. Mies on supisuomalainen,puhuu,pussaa, ei ota viinaa,ei tupakoi. Kaiken lisäksi on vapaa. Onko tämä tottakaan. Oletteko törmänneet tällaiseen harvinaisuuteen?
[/quote]

Kuulostaa juuri minulta, mutta en ole vapaa :)

Vierailija
4/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:59"]Minä olen sellainen. Valitettavasti minun kaltaiset ovat huonossa huudossa suomalaisten naisten keskuudessa. Kilttejä ja hyvätapaisia mieheiä ei todellakaan arvosteta.
[/quote]

lol

Vierailija
5/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkaa jo yläasteella ja lukiossa, kusipäät vie naiset...

Vierailija
6/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:59"]

Minä olen sellainen. Valitettavasti minun kaltaiset ovat huonossa huudossa suomalaisten naisten keskuudessa. Kilttejä ja hyvätapaisia mieheiä ei todellakaan arvosteta.

[/quote]Kuten myös. En silti omaa asennettasi ja ajatusmaailmaasi.

"Kilttejä ja hyvätapaisia mieheiä ei todellakaan arvosteta."

C'mon mies....

Vierailija
7/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noista paljastuu jotain tosi karmivaa jossain kohtaa. Ole varovainen. Paras varoitusmerkki on jos mies itse kutsuu itseään kiltiksi ja kunnolliseksi (ja haukkuu samalla naisia, jotka eivät arvosta muita kuin "kusipäitä")... 

Vierailija
8/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomesta ihania miehiä löytyy :) omakin mieheni on aarre. Ystävällinen, älykäs, hyväntahtoinen ja rakastava. Onnea sinulle ap.

Vierailija
9/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:05"]

Yleensä noista paljastuu jotain tosi karmivaa jossain kohtaa. Ole varovainen. Paras varoitusmerkki on jos mies itse kutsuu itseään kiltiksi ja kunnolliseksi (ja haukkuu samalla naisia, jotka eivät arvosta muita kuin "kusipäitä")... 

[/quote]Tämä muuten pitää ihan paikkansa. Se "kiltti ja kunnollinen" kuori pitää sen kaiken epävarmuuden allaan, joka ilmenee katkeruutena ja toiseen ihmiseen ripustautumisena.

Vierailija
10/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluun. Mitä teen?

Vierailija
11/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:57"]

Olen menossa miehen luokse. Mies on supisuomalainen,puhuu,pussaa, ei ota viinaa,ei tupakoi. Kaiken lisäksi on vapaa. Onko tämä tottakaan. Oletteko törmänneet tällaiseen harvinaisuuteen?

[/quote]

No mulla on tuollainen mies, melkein. Mun mieheni ottaa viskiä ja sikarin silloin tällöin ja se sopii mulle. Eikä siis ole vapaakaan :)

Vierailija
12/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on 3:lle. Mistä ihmeestä olet saanut ajatuksen,että kilttejä miehiä ei arvosteta. Todellakin arvostetaan. Ongelma on vain siinä,kun näitä miehiä ei tahdo löytää mistään. Itselleni kävi tuuri,kun tapasin miehen lenkillä muutaman kerran. Hän pyysi kahville ja korttia pelaamaan. Menin,enkä ole katunut. Mies on aito,luonnikas,jörrikkä.

Vierailija
13/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti oli Ap:lta

Vierailija
14/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:15"]

Tämä on 3:lle. Mistä ihmeestä olet saanut ajatuksen,että kilttejä miehiä ei arvosteta. Todellakin arvostetaan. Ongelma on vain siinä,kun näitä miehiä ei tahdo löytää mistään. Itselleni kävi tuuri,kun tapasin miehen lenkillä muutaman kerran. Hän pyysi kahville ja korttia pelaamaan. Menin,enkä ole katunut. Mies on aito,luonnikas,jörrikkä.

[/quote]Tuosta viestistä huusi se läpi, että mies ei itse arvosta itseään. Sen ongelman kun korjaisi, niin luulenpa että alkaisi maailma näyttäytymään kovasti toisenlaisena.

Vierailija
15/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:05"]

[/quote]

Eipä mennyt kauaa kun katelliset hyökkäs tänne ;) Täällähän ei periaatteessa saa sanoa jos sattuu "omaamaan" hyvän miehen!

Älä ap välitä näistä, onnea sinulle ja miehellesi! 

Vierailija
16/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan 8:lle. Mies ei ole itseään kehunut. Itseasiassa päinvastoin. Hän on nähnyt elämää monelta kantilta. Mielestäni hän on hyvin realisti. Karehdin yleensäkin miesten suoraviivaista elämänasennetta. Eivät turhista hötkyile. Olen hyvin ihastunut tähän miehenkörilääseen.Ap

Vierailija
17/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

Vierailija
18/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry. Kirjoitan älypuhelimella ja tulee virheitä. Yritän tsempata. Olen lähdössä miehen luokse juuri nyt. Jännittää, mitä tapahtuu?

Vierailija
19/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä löysit tuon miehen? Mulle kans ;)

Vierailija
20/20 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sori, lenkillä tapasitte, nyt luin viestin kokonaan.