Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöytätietokone on paha sisustus-moka

Vierailija
26.11.2021 |

Jos sinulla on pöytätietokone ja siihen sitten luonnollisesti kuuluu "battlestation" rgb-valoineen, niin ethän silloin voi kutsua vieraita kylään, jos olet siis aikuinen. Ja hyvä kannettava vaikka apple paljon tehokkaampi ja kompaktimpi, niin säästää myös tilaa koti etkä aiheuta myötähäpeetä enän. Ja sen voi myös ottaa muualle mukaan pöytätietokone tarvitsee pumppukärryt. Olen puhunut.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetat ennen kuin edes aloitat.

Ja älä pelkää, en ole kutsumassa sinua kylään, tuskin pääsisitkään, koska hoitolaitokselta ei ihan helposti myönnetä lomia.

Vierailija
2/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge sinä, itseäsi toistava, liv-lov-lääf-tikkaat sinne, missä ei aurinko paista ja kuu kumota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ennätys kun saa sanaan "enää" kaksi kirjoitusvirhettä 🤣

Vierailija
4/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apple paljon tehokkaampi" 😐 Provohan tämä on mutta silti

Vierailija
5/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 170M2 koti, tänne mahtuu pöytäkone jos toinenkin eikä tule ahdasta :)

Vierailija
6/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustaminen nyt on maailman turhimpia juttuja. Käytännöllisyys ennen kaikkea.

Vierailija
7/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nätissä Ompussa ei riitä tehot, eikä löydy oikeita toimintoja, on pakko pissiä koko sisustus, sori.

Vierailija
8/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. No jos aino paikka sille koneelle on olohuone, olen samaa mieltä. Mitta esim. oma mies tekee it-hommia, hänellä on omassa työhuoneessa tehokas pöytäkone kolmella isolla näytöllä ja niitä hommia ei toswlla millään läppärillä pyöritetä. Toki matkakäyttöön löytyy niitäkin. Pojilla on myös isot pelikoneet omissa huoneissa, niitäkään pelejä ei kunnolla läppärillä pyöritetä. Mutta ei meillä olkkarissa tietty koneita ole. On varmana enemmän pienen kerrostalokämpän ongelma. Ja toisaalta mitä se sinun persettä kaivaa, miten joku muu sisustaa tai on sisustamatta. Jollekin se pelikone on omassa kotonaan paljon tärkeämpi elementti kuin joku mietelausetaulu tai lasipöytä tai nojatuoli.

Vierailija
9/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäs on kaksi pöytätietokonetta.

Vierailija
10/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 170M2 koti, tänne mahtuu pöytäkone jos toinenkin eikä tule ahdasta :)

Pitääkö piilottaa vaatehuoneeseen jos vieraita tulee? olen aloittaja

Vierailija
11/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä niin tekisin?

Pöytäkone ei ole muiden kuin ap:n silmissä hirvitys

Vierailija
12/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus iMac lampunjalkamalli  se oli hyvän koneen lisäksi myös ihastuttavan kaunis sisustuselementti. Käytin 6 vuotta, harmittaa kun luovuin mutta tarvitsin sen tonnin, minkä siitä sai käytettynä :) Olisi pitänyt säästää ja käyttää vaikka taulukehyksenä, oli NIIN kaunis

Vierailija
13/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkone on työväline, ei sisustusesine.

Vierailija
14/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä niin tekisin?

Ystäväni pöytätietokone on kokblokannut hänet. Joten kyllä se muidenkin ainakin naisten mielissäkin myös on. Ja oikeiden miestenkin, tietysti.

Vierailija
15/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä niin tekisin?

Ystäväni pöytätietokone on kokblokannut hänet. Joten kyllä se muidenkin ainakin naisten mielissäkin myös on. Ja oikeiden miestenkin, tietysti.

Soijapoikia en kutsuisi oikeiksi miehiksi

Vierailija
16/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sisustus-moka" väliviivalla on paha kirjoitusmoka.

Vierailija
17/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus iMac lampunjalkamalli  se oli hyvän koneen lisäksi myös ihastuttavan kaunis sisustuselementti. Käytin 6 vuotta, harmittaa kun luovuin mutta tarvitsin sen tonnin, minkä siitä sai käytettynä :) Olisi pitänyt säästää ja käyttää vaikka taulukehyksenä, oli NIIN kaunis

https://fi.pinterest.com/imacg412/the-apple-imac-g4/

Voi että ! <3

Vierailija
18/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pöytäkone edes eroaa työläppäri+telakka+näppis+hiiri+2 x näyttöä-setupista? Vai pitäisikö oikeasti tehdä it-alan etätöitä yhdellä pienellä läppärin näytöllä? 

Vierailija
19/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytätietokonetta ei hankita sisustusesineeksi. Sillä pelataan, meillä on pöytäkoneita 3 kpl ja lisänä 3 läppäreitä työ/opiskelukäyttöön.

Vierailija
20/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liv lov lääf ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme