Pöytätietokone on paha sisustus-moka
Jos sinulla on pöytätietokone ja siihen sitten luonnollisesti kuuluu "battlestation" rgb-valoineen, niin ethän silloin voi kutsua vieraita kylään, jos olet siis aikuinen. Ja hyvä kannettava vaikka apple paljon tehokkaampi ja kompaktimpi, niin säästää myös tilaa koti etkä aiheuta myötähäpeetä enän. Ja sen voi myös ottaa muualle mukaan pöytätietokone tarvitsee pumppukärryt. Olen puhunut.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miten se pöytäkone edes eroaa työläppäri+telakka+näppis+hiiri+2 x näyttöä-setupista? Vai pitäisikö oikeasti tehdä it-alan etätöitä yhdellä pienellä läppärin näytöllä?
Läppärit kuumenee ihan erillä tavoin kuin pöytäkoneet.
Itse en mieti pöytäkonetta sisustuselementtinä vaan omistan sellaisen ihan järkisyistä.
Takkuava, ilmanvaihdoton läppäri, joka on niin täynnä pölyä jo vuoden jälkeen että täytyy hankkia uusi, pieni näyttö, ankea katsoa elokuvia, helpompi työskennellä, helpompi vaihtaa yksittäinen osa..mitään ledejä ei kyllä ole.
Tabletit lapsille ja läppärit businesstyypeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 170M2 koti, tänne mahtuu pöytäkone jos toinenkin eikä tule ahdasta :)
Pitääkö piilottaa vaatehuoneeseen jos vieraita tulee? olen aloittaja
Sä sut varmaan yksiössä etkä tajua että ihmisillä on työhuoneet erikseen joten eivät ne koneet olkkarissa tai makkarissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten se pöytäkone edes eroaa työläppäri+telakka+näppis+hiiri+2 x näyttöä-setupista? Vai pitäisikö oikeasti tehdä it-alan etätöitä yhdellä pienellä läppärin näytöllä?
Yhdistää tv näyttö parempi. Monitori 300e 24 tuumaa fullhd huonot värit kontrasti. Tv 200e uhd 40 tuumaa super kontrasti värit. Ja kannetta teline tai syliteline ergonomia parempi.
Haluan työpisteeni näyttävän avaruusaseman komentohuoneelta, kaikenlainen muu tyyli olisi paha sisustusmoka. Mitä useampi näyttö, läppäri ja keskusyksikkö siihen kuuluu, sitä parempi. Mulla on monlemmissa näppiksissäkin hienot valot.
Jaha pöytäkonehullukin palannut syyshorroksestaan. Menihän tässä varmaan pari viikkoa edellisestä avauksesta.
Olis mielenkiintoista lukea pöytätietokonehullun hoitosuunnitelma ja diagnoosi. Jotain traumaattista on tapahtunut, oiskohan se pöytäkone joskus tippunut sen päähän.
No oikeesti, ap luulee olevansa jotenkin hauska kun tunkee näitä lapsellisia juttuja tänne. Normaaliälyinen keksisi jotain muutakin näihin tarinoihin, veikkaan että ap on hieman yksinkertainen ja yksinäinen teini.
Palstalla päivystävät tädit on näistä vihaisia, koska eivät omista muuta konetta ja puhelinta eivät osaa käyttää 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sisustaminen nyt on maailman turhimpia juttuja. Käytännöllisyys ennen kaikkea.
Sanoo mummeli villasukissa Kuomat jalassa.
Pöytäkonehullu taitaa olla vastauksista päätellen palstavajakki Huoris
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoista lukea pöytätietokonehullun hoitosuunnitelma ja diagnoosi. Jotain traumaattista on tapahtunut, oiskohan se pöytäkone joskus tippunut sen päähän.
No oikeesti, ap luulee olevansa jotenkin hauska kun tunkee näitä lapsellisia juttuja tänne. Normaaliälyinen keksisi jotain muutakin näihin tarinoihin, veikkaan että ap on hieman yksinkertainen ja yksinäinen teini.
Diagnoosi: Pöytäkoneneuroosi. Hoitosuunnitelma: Siedätyshoitoa pöytäkoneisiin.
Mutta jos sen maalaisi valkoiseksi ja ripustaisi jotain nirunaru-koristeita niin kelpaisiko?
Ledit, rallituolit ym. "gamer" brändätyt tuotteet on noloja. Ei koneet, pelaaminen, eikä työpöydät itsessään. Viimeinen villitys on ollut omien näppäinten valaminen hartsista, mikä on kyllä nolouden multihuippu. Ei sen takia että käsityö olisi noloa, mutta se järjetön kulutus aivan kuin se näppäimistö olisi muka jotenkin huono jos ei ole viimeisintä villitystä. Yhtään mitään etua et siitä saa ja kyse on yhtä nolosta asiasta kuin naiset sisustustikkaineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdistää tv näyttö parempi. Monitori 300e 24 tuumaa fullhd huonot värit kontrasti. Tv 200e uhd 40 tuumaa super kontrasti värit. Ja kannetta teline tai syliteline ergonomia parempi.
Ei sun rahoilla sellaista telkkaria saa ikäpäivänä, että mun työkäyttöön näytöks kelpais. Tää 27" 5K Retina on vaan silmäkarkkia sun ripulitelkkuihin verrattuna.
Minulla on pelikone eli tehokas pöytäkone sekä perusläppäri. Pelikone on yhdistetty taulutelevisioon ja on vaatehuoneessa. Olohuoneen pöydällä on vain langaton hiiri ja näppäimistö. Onko tuo sitten paha sisustusmoka?
Vierailija kirjoitti:
Tunge sinä, itseäsi toistava, liv-lov-lääf-tikkaat sinne, missä ei aurinko paista ja kuu kumota.
I EAT I
I-------------I
I DRINK I
I-------------I
I F UCK I
I-------------I
I SLEEP I
I-------------I
I REPEAT I
I I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun rahoilla sellaista telkkaria saa ikäpäivänä, että mun työkäyttöön näytöks kelpais. Tää 27" 5K Retina on vaan silmäkarkkia sun ripulitelkkuihin verrattuna.
No just näin!
Meilläpäs onkin kaksi pöytäkonetta, useampi kannettava ja kaiken kukkurana räkkipalvelin. Mutta tämä onkin todella epämukava, epäsensitiivinen ja turvaton tila.
Ap, sulla ei ole mitään sellaista auktoriteettiä jonka nojalla voit moista väittää.
Jokaisella on oikeus sisustaa kotinsa just sillä lailla itseään varten kuin haluavat.
Toki ymmärrän ettei kaikilla ole varaa työhuoneeseen tai kahteen kuten meillä.