Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruma + tosi kaunis = uskomattoman kaunis lapsiko?

Vierailija
20.02.2015 |

Tutustuin eilen pariskuntaan, joilla on 11-vuotias tytär (ja hänen lisäkseen kaksi muuta lasta). Vaimo on todella kaunis, hoikka ja sopusuhtainen, ihan malliainesta. Mies taas on vaimoa melko paljon vanhempi, eikä ole komeaa nähnytkään! Ihmettelenkin, että miksi nainen halusi tuollaisen miehen kun olisi voinut saada vaikka jonkun miesmallin!

Mutta, heidän 11-vuotiaasta tyttärestään: hän on ehkä kaunein lapsi, jonka olen koskaan nähnyt! Siis ihan täydellinen ulkomuodoltaan! Vanhempana hänestä tulee takuuvarmasti kaikkien haluama kaunotar. Vaikka olen aina pitänyt omia lapsiani niinä kaikkein söpöimpinä, niin pakko myöntää, että tämä uskomattoman kaunis tyttö on moninkertaisesti kauniimpi!

Mutta, ajattelin sitten kuitenkin kysyä, että voivatko ruma mies ja kaunis nainen saada USKOMATTOMAN KAUNIIN lapsen? Onko mahdollista yhden lapsen kohdalla, vaikka muut lapset eivät ole sen kummoisempia? Vai olisikohan nainen käynyt vieraissa (en ihmettelisi)...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miettii että onko uusi tuttavuus pettänyt miestään. Mitä helvettiä?

Vierailija
42/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:31"]Mulle tultiin joskus sanomaan että saisit paremmankinnäköisen miehen. WTF? Silti lapseni tämän exän kanssa on todella kaunis.
[/quote] Ja tämä joka tälläistä kännissä laukaisi ei itse ollut kedon kaunein kukkanen. Absurdia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus kun isäni laukaisi vitsinä, että miten he ovat voineet saada niin nätit tyttäret :D

Vierailija
44/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on onnekseen tullut äitiinsä nii mikäs siinä. Itse olen isästäni täyskopio, harmikseni

Vierailija
45/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh taas sekoillaan selvässä asiassa. Se kaunis lapsi on tehty kolmanneskuun aikaan hellästi lusikka-asennossa ja äiti on nauttinut yrttiteetä ennen hedelmöitystä.

Ne pari muuta on tehty jossakin eläimellisesä asennossa eikä kolmanneskuun aikaan, joten hienostuneet siittiöt eivät ole päässeet perille. 

Vierailija
46/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:12"]Höh taas sekoillaan selvässä asiassa. Se kaunis lapsi on tehty kolmanneskuun aikaan hellästi lusikka-asennossa ja äiti on nauttinut yrttiteetä ennen hedelmöitystä.

Ne pari muuta on tehty jossakin eläimellisesä asennossa eikä kolmanneskuun aikaan, joten hienostuneet siittiöt eivät ole päässeet perille. 

[/quote]

:'DDD

Vierailija
47/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen laittanut merkille aina, että kaksi veistoksellisen näyttävää ihmistä, huippukaunis nainen ja jumalaisen komea mies, saavat useimmiten aika tavallisen ja mitättömän näköisiä lapsia. Se Jokin Juttu jää tavallaan puuttumaan ulkonäöstä kun kaikki on niin symmetristä ja pelkistettyä ja täydellistä ja.. Ulkonäköön ei oikein muodostu mitään sellaista joka jäisi mieleen.

Vierailija
48/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ka te nyt tiedätte, miten geenit periytyvät?

Vierailija
49/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:21"]Huoh. Ka te nyt tiedätte, miten geenit periytyvät?
[/quote]

No?

Vierailija
50/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:20"]

... Vanhempana hänestä tulee takuuvarmasti kaikkien haluama kaunotar.

[/quote]

Siis kuinka ulkonäkökeskeinen voi ihminen olla?! Yleensä vanhemmat toivovat lapselleen terveyttä, menestystä opinnoissa, työpaikkaa, hyvää kumppania jne. Siis ihan normaaleja, onnelliseen ja tasapainoiseen elämään kytkeytyviä juttuja. Sulle näyttää olevan tärkeää se, että lapsesta (ja etenkin tyttärestä kasvaa kaikkien haluama). Millä tavalla haluttu? Seksuaalisestiko? MITÄ sun päässä oikein liikkuu?! Tunnen häpeää ja vaivautuneisuutta puolestasi, aloituksesi oli alusta loppuun niin ääliömäistä scheissea.

Vierailija
51/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmalliko se on joku suurin mahdollinen tavoite mitä naisella voi olla? Ei äly, ei loistava huumorintaju, ei se että on samalla aaltopituudella?

Vierailija
52/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:29"]Jos on oikein miehisen näköinen mies niin tytöistä harvemmin tulee kaunottaria. Toki poikkeuksiakin löytyy
[/quote]

Oon myös huomannut saman.. Mun mies ei ole varsinaisesti mikään miesmalli mutta hänellä on symmetriset piirteet ja enemmänkin hieman naiselliset "pehmeät" kasvot kuin perinteisesti maskuliiniset piirteet. Miehen tyttäret ovat todella kauniita ja näyttävät ihan isältään.

Vierailija
53/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien sopusuhtaiset kasvonpiirteet tuottavat todennäköisesti myös jälkeläisille kauniit piirteet. Pojista tulee usein äitinsä näköisiä eli kauniit naiset saavat usein hyvännäköisiä poikalapsia. Tyttäret taas perivät enemmän geenejä suhteessa poikiin isältään, koska Y-kromosomissa on vähemmän perintöainesta. Sen vuoksi monet hyvin rajulla tavalla miehekkäät miehet saavat usein vähemmän viehättäviä tyttäriä. Täytyy muistaa kuitenkin, että joskus geenit sekoittuvat mitä mielenkiintoisemmilla tavoin, joten kyllä vähemmän viehättävät vanhemmat voivat saada kauniita lapsia. Tietysti lapsi on todennäköisemmin kaunis, jos molemmat vanhemmat ovat kauniita.

Esim. Pricilla Presley (oik.) äitinsä Pricillan (vas.) kanssa.

http://www.finehomeslv.com/nevada-ballet-theatre/priscilla-presley-award/priscilla-presley-lisa.jpg

Tai Demi Mooren ja Bruce Wilissin tyttäret:

http://uk.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2012618/reg_1024.moore.cm.71812_copy.jpg

Vierailija
54/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös, että lapsena satumaisen kauniit eivät välttämättä ole niitä aikuisena kaikkein kauneimpia, koska murrosikä muovaa kasvojen mittasuhteita rajusti. Monet suuren luokan kaunottaret ovat saattaneet olla lapsena aika taviksia.