Ruma + tosi kaunis = uskomattoman kaunis lapsiko?
Tutustuin eilen pariskuntaan, joilla on 11-vuotias tytär (ja hänen lisäkseen kaksi muuta lasta). Vaimo on todella kaunis, hoikka ja sopusuhtainen, ihan malliainesta. Mies taas on vaimoa melko paljon vanhempi, eikä ole komeaa nähnytkään! Ihmettelenkin, että miksi nainen halusi tuollaisen miehen kun olisi voinut saada vaikka jonkun miesmallin!
Mutta, heidän 11-vuotiaasta tyttärestään: hän on ehkä kaunein lapsi, jonka olen koskaan nähnyt! Siis ihan täydellinen ulkomuodoltaan! Vanhempana hänestä tulee takuuvarmasti kaikkien haluama kaunotar. Vaikka olen aina pitänyt omia lapsiani niinä kaikkein söpöimpinä, niin pakko myöntää, että tämä uskomattoman kaunis tyttö on moninkertaisesti kauniimpi!
Mutta, ajattelin sitten kuitenkin kysyä, että voivatko ruma mies ja kaunis nainen saada USKOMATTOMAN KAUNIIN lapsen? Onko mahdollista yhden lapsen kohdalla, vaikka muut lapset eivät ole sen kummoisempia? Vai olisikohan nainen käynyt vieraissa (en ihmettelisi)...
Kommentit (54)
Luulin että komeiden miesten ajatellaan saavan kauniita tyttäriä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:23"]Ehkä äijänrohjake on tytön isäpuoli?
[/quote]
Tuskinpa. Toinen tytön sisaruksista on häntä vanhempi.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:23"]kuuluuko sulle!?
[/quote]
Kunhan mietiskelen.
t. ap
Jos on oikein miehisen näköinen mies niin tytöistä harvemmin tulee kaunottaria. Toki poikkeuksiakin löytyy
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:23"]Luulin että komeiden miesten ajatellaan saavan kauniita tyttäriä.
[/quote]
Häh? Miten nyt tähän liittyy?
En osaa katsoa omia lapsia objektiivisesti. Minusta he vaan ovat uskomattoman kauniita.
Mulle tultiin joskus sanomaan että saisit paremmankinnäköisen miehen. WTF? Silti lapseni tämän exän kanssa on todella kaunis.
Olet kyllä kovin ulkonäkökeskeinen ihminen ap. Mietit sitäkin, miksi kaunis nainen on ottanut miehekseen muuta kuin malliainesta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:31"]
Mulle tultiin joskus sanomaan että saisit paremmankinnäköisen miehen. WTF? Silti lapseni tämän exän kanssa on todella kaunis.
[/quote]
No onko nyt paremman näköinen mies? :D
Mua pidetään kaunottarena ja mulla 5 lasta, jotka kauniita. Kolmella on eri isä, joka ei ollut komea, päinvastoin, mutta lapset todella suloisia. Pienimmällä eri isä ja tuo poika on oikeesti ihan uskomattoman kaunis vauva, nyt 7kk. Kaikki ovat ihmetelleet miten lapsi voi olla noin kaunis,ja vielä poika :-)! Tuon kuopuksen isä on kyllä myös tosi söpö, kaunis mies :-)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:31"]Mulle tultiin joskus sanomaan että saisit paremmankinnäköisen miehen. WTF? Silti lapseni tämän exän kanssa on todella kaunis.
[/quote]
Ok. Mutta aloituksen tytön sisarukset eivät ole läheskään yhtä hyvännäköisiä kuin siskonsa (vai puolisiskonsa, heh...).
t. ap
Oletko oikeasti noin tyhmä?
Geenithän voi ulkonäössäkin risteytyä miljoonalla eri tavalla, eihän se niin mene että kauniit saa kauniita ja rumat rumia lapsia?
Kasvojenpiirteetkin voi olla vanhempien yhdistelmiä ja sekoituksia monella tapaa. Eihän sitä ennalta tiedä, miten ne asettuu.
Toki kauniin kauniit piirteet periytyvät, mutta lapsi kun on aina kahden erinäköisen ihmisen tulos. Kasvojen luusto, mittasuhteet yms vaikuttavat merkittävästi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:31"]
[/quote]
No onko nyt paremman näköinen mies? :D
[/quote] Seuraava mies oli ehkä ns hyvännäköinen ja kaunis lapsi senkin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:23"]kuuluuko sulle!?
[/quote]
Kunhan mietiskelen.
t. ap
[/quote]
Mietiskelepä syvällisiä :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:32"]Todella typerä aloitus ja aihe.
[/quote]
no kuinka niin??
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:32"]Todella typerä aloitus ja aihe.
[/quote]
Onhan geenien periytymistä nyt mielenkiintoista miettiä :D
Varmemmin tulee hyvännäköisiä jälkeläisiä, kun molemmilla vanhemmilla on ulkonäköä. Siinä on varmasti jotain perää, että komeat isät saavat kauniita tyttäriä (kunhan äitikin suht nätti). Joskus olen huomannut, että yksin kaunis äiti ei aina takaa yhtä kauniita tyttäriä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:32"]Todella typerä aloitus ja aihe.
[/quote]
Onhan geenien periytymistä nyt mielenkiintoista miettiä :D
[/quote] Geenit voivat tulla myös isovanhemmilta ja ehkä ihminen vaistomaisesti hakeutuu sen seuraan jonka kanssa sopii yhteen.
Ehkä äijänrohjake on tytön isäpuoli?