Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruma + tosi kaunis = uskomattoman kaunis lapsiko?

Vierailija
20.02.2015 |

Tutustuin eilen pariskuntaan, joilla on 11-vuotias tytär (ja hänen lisäkseen kaksi muuta lasta). Vaimo on todella kaunis, hoikka ja sopusuhtainen, ihan malliainesta. Mies taas on vaimoa melko paljon vanhempi, eikä ole komeaa nähnytkään! Ihmettelenkin, että miksi nainen halusi tuollaisen miehen kun olisi voinut saada vaikka jonkun miesmallin!

Mutta, heidän 11-vuotiaasta tyttärestään: hän on ehkä kaunein lapsi, jonka olen koskaan nähnyt! Siis ihan täydellinen ulkomuodoltaan! Vanhempana hänestä tulee takuuvarmasti kaikkien haluama kaunotar. Vaikka olen aina pitänyt omia lapsiani niinä kaikkein söpöimpinä, niin pakko myöntää, että tämä uskomattoman kaunis tyttö on moninkertaisesti kauniimpi!

Mutta, ajattelin sitten kuitenkin kysyä, että voivatko ruma mies ja kaunis nainen saada USKOMATTOMAN KAUNIIN lapsen? Onko mahdollista yhden lapsen kohdalla, vaikka muut lapset eivät ole sen kummoisempia? Vai olisikohan nainen käynyt vieraissa (en ihmettelisi)...

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:51"]Ap miettii että onko uusi tuttavuus pettänyt miestään. Mitä helvettiä?
[/quote]

Vierailija
2/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää yks perseen reikä

Vierailija
4/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on just näin. Mä oon niin kaunis ja mies röllipeikko ja lapset melkein miss universumia.

Vierailija
6/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:58"]

Muistan joskus kun isäni laukaisi vitsinä, että miten he ovat voineet saada niin nätit tyttäret :D

[/quote]

Äitisi on ehkä käynyt vieraissa. Nimenomaan ovulaation aikaan naisen taipumus etsiä paras mahdollinen siittäjä korostuu merkittävästi.

Vierailija
7/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär on täysin minun eli äitinsä näköinen ja poika taas ihan kuin isänsä.

Vierailija
8/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi kaunis kaikkien mielestä ja mieheni on komea. Emme tee lapsia koska heistä ei kuitenkaan tulisi yhtä hyvännäköisiä kuin me :(

Vierailija
9/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha aloitus!

Vierailija
10/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:58"]

Muistan joskus kun isäni laukaisi vitsinä, että miten he ovat voineet saada niin nätit tyttäret :D

[/quote]

Äitisi on ehkä käynyt vieraissa. Nimenomaan ovulaation aikaan naisen taipumus etsiä paras mahdollinen siittäjä korostuu merkittävästi.
[/quote] No joo :D Ihan normaalinnäköiset vanhemmat mulla on. Äitini vain ei ole koskaan meikannut. Nuoruudenkuvissa olivat jopa hieman söpöjä :D

Vierailija
11/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon ihmetellyt kun kauniit naiset tekee lapsia tosi rumien ja maskuliinisten miesten kanssa. Eihän niistä lapsista tule sitte ku vaan tuurilla nättejä. Verratkaa esim. Bruce Willis ja Demi Moore

Vierailija
12/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:58"]

[/quote]

[/quote] Jos nainen ei käytä hormonaalista ehkäisyä, niin hakeutuu vaistomaisesti itselleen sopivien geenien seuraan. Jos tykkää toisen ominaistuoksusta, niin se kuulemma kertoo geneettisestä yhteensopivuudesta. Horminaalinen ehkäisy tosin voi tosin sotkea sekä ominaistuoksun että hajuaistin.

Vierailija
13/54 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:30"]Joskus oon ihmetellyt kun kauniit naiset tekee lapsia tosi rumien ja maskuliinisten miesten kanssa. Eihän niistä lapsista tule sitte ku vaan tuurilla nättejä. Verratkaa esim. Bruce Willis ja Demi Moore
[/quote] Demi Moore ja Bruce Willis nimenomaan ovat molemmat hyvännäköisiä, mutta heidän tyttärensä eivät ole.

Vierailija
14/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:43"]Muistakaa myös, että lapsena satumaisen kauniit eivät välttämättä ole niitä aikuisena kaikkein kauneimpia, koska murrosikä muovaa kasvojen mittasuhteita rajusti. Monet suuren luokan kaunottaret ovat saattaneet olla lapsena aika taviksia.
[/quote]lol

Vierailija
15/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:43"]Muistakaa myös, että lapsena satumaisen kauniit eivät välttämättä ole niitä aikuisena kaikkein kauneimpia, koska murrosikä muovaa kasvojen mittasuhteita rajusti. Monet suuren luokan kaunottaret ovat saattaneet olla lapsena aika taviksia.
[/quote] Monet mallit ovat kertoneet olleensa lapsena taviksia. Ihmisen ulkonäkö kehittyy läpi elämän, mutta se mikä on pään sisällä on tärkeintä!

Vierailija
16/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:12"]

Höh taas sekoillaan selvässä asiassa. Se kaunis lapsi on tehty kolmanneskuun aikaan hellästi lusikka-asennossa ja äiti on nauttinut yrttiteetä ennen hedelmöitystä.

Ne pari muuta on tehty jossakin eläimellisesä asennossa eikä kolmanneskuun aikaan, joten hienostuneet siittiöt eivät ole päässeet perille. 

[/quote]

Mikä on kolmanneskuu?

Vierailija
17/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Tämä on ihan yleinen heitto isiltä. Niin ruma mies ja silti tytöt niin kauniita.

Vierailija
18/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:20"]

... Vanhempana hänestä tulee takuuvarmasti kaikkien haluama kaunotar.

[/quote]

Siis kuinka ulkonäkökeskeinen voi ihminen olla?! Yleensä vanhemmat toivovat lapselleen terveyttä, menestystä opinnoissa, työpaikkaa, hyvää kumppania jne. Siis ihan normaaleja, onnelliseen ja tasapainoiseen elämään kytkeytyviä juttuja. Sulle näyttää olevan tärkeää se, että lapsesta (ja etenkin tyttärestä kasvaa kaikkien haluama). Millä tavalla haluttu? Seksuaalisestiko? MITÄ sun päässä oikein liikkuu?! Tunnen häpeää ja vaivautuneisuutta puolestasi, aloituksesi oli alusta loppuun niin ääliömäistä scheissea.

[/quote]

Ulkonäkö tiedätkös liittyy jonkin verran onnellisuuteen. Ja joskus uraan, elämään, varallisuuteen ja pitkäikäisyyteenkin. Ja parinmuodostukseen. Jokseenkin kaikkeen täällä näkevien maailmassa siis. 

Vierailija
19/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aihe. Mua ärsyttää myös se, että lapsista aina puhutaan tyyliin "voi kun se on jo tuon ikäisenä tuollainen kaunotar, kyllä muutaman vuoden päästä pojat juoksee perässä" "voi kun se on tuollainen hurmuri, kyllä tytöt tykkää"... Ne on lapsia, ei niitten maailmaan kuulu tollainen vielä pitkään aikaan!

Vierailija
20/54 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko sulle!?