Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva tulossa ja ero, miten pääsen yli?

Vierailija
20.02.2015 |

Meidän kuopus on syntymässä parin viikon päästä ja eilen mies sanoi, ettei ole tuntenut minua kohtaan mitään 4 kuukauteen ja haluaa siksi erota.

Asia tuli aivan puun takaa. Muutimme juuri viime kuussa asuntoon missä lapsilla omat huoneet. Avasimme vihdoin yhteisen tilinkin. Mies on koko ajan puhunut, että kesällä mua odottaa kihlat. Kaikki aivan kaikki oli suunniteltu. Mistään ei olisi voinut aavista näin käyvän.

Olen niin hajalla, surullinen, vihainen. Tunnen itseni hyväksi käytetyksi ja epäviehättäväksi.

Päässäni pyörii miljoona kysymystä, joihin en saa vastausta. Miten kukaan voi tehdä toiselle näin. Esittää monta kuukautta, että kaikki on hyvin ja haaveilla tulevaisuudesta kanssani.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata varmaa että on toinen nainen.

Vierailija
22/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaa perheen ja samalla luvan paneskella toisia!? Sitähän tuo suomennettuna tarkottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen, ei sen tarvitse olla fyysisesti samalla työpaikalla, voi olla asiakaskontakti tai muu , mitä nyt ihmisillä on, jotka töissä käy. Tai jokin muu miehen elämään tullut nainen.

Vierailija
24/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:44"]Sata varmaa että on toinen nainen.
[/quote]

Olisikin, niin pystyisin edes vähän ymmärtämään tuota käytöstä, nyt olen vain hämilläni. Ap

Vierailija
25/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa hyvin varma, että toinen nainen kuvioissa! Ois klisee mut niinhän tollaset kuviot tuppaa olemaan.

Vierailija
26/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:51"]Toinen nainen, ei sen tarvitse olla fyysisesti samalla työpaikalla, voi olla asiakaskontakti tai muu , mitä nyt ihmisillä on, jotka töissä käy. Tai jokin muu miehen elämään tullut nainen.

[/quote]

Niin, voihan se olla ketä tahansa. Joku tässä ny ihan selvästi mättää mutten keksi mikä. Ap

Vierailija
27/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:53"]Oon kanssa hyvin varma, että toinen nainen kuvioissa! Ois klisee mut niinhän tollaset kuviot tuppaa olemaan.
[/quote]

Ehkä jos tarpeeksi monta kertaa kysyny, niin myöntää. Ap

Vierailija
28/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ei kuulemma ole. Ap

Vierailija
29/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen paskaläjä mieheksi. On jättänyt jotain kyllä kertomatta sinulle.

Olen tosi pahoillani puolestasi.

Vierailija
30/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kiihtyi niin, että meni tupakalle. Selvästi on jotain mitä se ei kerro tai myönnä. Ap

Vierailija
31/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:58"]Nyt se kiihtyi niin, että meni tupakalle. Selvästi on jotain mitä se ei kerro tai myönnä. Ap
[/quote]

Ja tuli alle puolessa minuutissa takaisin. Siis aivan oikeasti otti tupakan meni parvekkeelle ja sitten tulikin jo takaisin sisään. Aivan hengästyneenä. Ap

Vierailija
32/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se sanoi ettei oo uskaltanu kertoa edes sitä että haluaa erota niin miten kuvittelet sen sitte uskaltavan kertoa toisesta naisesta :D

Vierailija
33/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on suhde miespuolisen työkaverin kanssa?

Vierailija
34/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:02"]Kun se sanoi ettei oo uskaltanu kertoa edes sitä että haluaa erota niin miten kuvittelet sen sitte uskaltavan kertoa toisesta naisesta :D
[/quote]

Sitä mä tässä mietinkin, että ei jos on niin eipä uskalla myöntää. Vaikka luulen sen kyllä helpottavan mun oloa. Ei tässä nyt pahemminkaan voi mennä ja sitten olisi edes syy tuolle käytökselle. Ap

Vierailija
35/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:03"]Jos sillä on suhde miespuolisen työkaverin kanssa?
[/quote]

Mietin tätäkin, että jos onkin homo seksuaali ja siksi haluaa pitää minut ja lapset lähellä. Ap

Vierailija
36/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, mä olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa, kolmas lapsi tulossa ja mies halusi eron, ei enää rakastanut, halusi kuitenkin auttaa ja olla vauvankin elämässä...jne jne, ihan kaikki samat jutut...ja toista naista ei missään nimessä, tietenkään...no kyllä se sitten myöhemmin selvisi, että oli kumminkin. Me jotenkin siitä jatkoimme eteenpäin, mutta jälkikäteen ajatellen se oli virhe, nyt se nuorin lapsi on jo viiden enkä tunne miestä kohtaa mitään muuta kuin inhoa:(. Se kyllä johtuu muistakin asioista, kuin noista silloin tapahtuneista, mutta toki nekin vaikuttavat.. Tsemppiä!

Vierailija
37/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:08"]Voi ap, mä olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa, kolmas lapsi tulossa ja mies halusi eron, ei enää rakastanut, halusi kuitenkin auttaa ja olla vauvankin elämässä...jne jne, ihan kaikki samat jutut...ja toista naista ei missään nimessä, tietenkään...no kyllä se sitten myöhemmin selvisi, että oli kumminkin. Me jotenkin siitä jatkoimme eteenpäin, mutta jälkikäteen ajatellen se oli virhe, nyt se nuorin lapsi on jo viiden enkä tunne miestä kohtaa mitään muuta kuin inhoa:(. Se kyllä johtuu muistakin asioista, kuin noista silloin tapahtuneista, mutta toki nekin vaikuttavat.. Tsemppiä!
[/quote]

Voimia myös sinulle. Tahtoisin vain saada selvyyden, jonkun selityksen oli se sitten toinen nainen tai jokin muu. Muuten en pääse eteen päin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän