Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva tulossa ja ero, miten pääsen yli?

Vierailija
20.02.2015 |

Meidän kuopus on syntymässä parin viikon päästä ja eilen mies sanoi, ettei ole tuntenut minua kohtaan mitään 4 kuukauteen ja haluaa siksi erota.

Asia tuli aivan puun takaa. Muutimme juuri viime kuussa asuntoon missä lapsilla omat huoneet. Avasimme vihdoin yhteisen tilinkin. Mies on koko ajan puhunut, että kesällä mua odottaa kihlat. Kaikki aivan kaikki oli suunniteltu. Mistään ei olisi voinut aavista näin käyvän.

Olen niin hajalla, surullinen, vihainen. Tunnen itseni hyväksi käytetyksi ja epäviehättäväksi.

Päässäni pyörii miljoona kysymystä, joihin en saa vastausta. Miten kukaan voi tehdä toiselle näin. Esittää monta kuukautta, että kaikki on hyvin ja haaveilla tulevaisuudesta kanssani.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai te vielä etsiydytte pariterapiaan tms?

Vierailija
2/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:38"]No kai te vielä etsiydytte pariterapiaan tms?
[/quote]

Ei kuulemma halua satutta minua enempää ja elätellä toiveita. Mitään tunteita minua kohtaan ei kuulemma ole ja terapian turhana. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette kai tuossa vaiheessa luovuta? Kai miehen käytökseen jokin syy o  jos on vielä hetki sitten ollut kihlautumassa ja juuri olette muuttaneet jne. Toinen nainen? Yrittäkää edes vauvan takia.

Vierailija
4/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:41"]No ette kai tuossa vaiheessa luovuta? Kai miehen käytökseen jokin syy o  jos on vielä hetki sitten ollut kihlautumassa ja juuri olette muuttaneet jne. Toinen nainen? Yrittäkää edes vauvan takia.
[/quote]

Minä haluaisinkin yrittää. Mies ei suostu ja sanoo vain, että tunteet hiipuivat pois. Olen kysynyt onko toista naista ja ei kuulemma ole. Ei vain ole uskaltanut minulle puhua asioista. Ap

Vierailija
5/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:38"]No kai te vielä etsiydytte pariterapiaan tms? [/quote] Ei kuulemma halua satutta minua enempää ja elätellä toiveita. Mitään tunteita minua kohtaan ei kuulemma ole ja terapian turhana. Ap

[/quote]

Mahtava mies! No eipä sitä voi ongelmia ratkoa jos toinen ei halua.. 

Miten puhuu vauvasta? Kun tuossa vaiheessa erilleen muuttaminen kyllä vaikuttaa muodostuvaan kiintymyssuhteeseen huomattavasti. Pieni vauva kun ei voi äidistäkään olla erossa juurikaan. 

Vierailija
6/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin lapsen halunnut? Jos on muutama kuukausi viileämpää parisuhteessa, se lienee normaalia ja tilanne voisi hyvinkin korjaantua. 

Vierailija
7/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ihan kamala tilanne! Ikävä kysyä, mutta oletko aivan varma, ettei miehellä ole ketään toista? Ihmeellistä, jos kerta kaikki kihlat sun muut oli jo suunnitteilla. Jos tähän ei liity kolmatta osapuolta, ehdottaisin vielä yrittämään. Joskus pitkissä suhteissa tulee ns kylmiä kausia, ja tunteet haalenevat. Se kuuluu asiaan. Tässä on kuitenkin outoa se, että tämä tuli näin puun takaa.

Vierailija
8/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:38"]No kai te vielä etsiydytte pariterapiaan tms? [/quote] Ei kuulemma halua satutta minua enempää ja elätellä toiveita. Mitään tunteita minua kohtaan ei kuulemma ole ja terapian turhana. Ap

[/quote]

Mahtava mies! No eipä sitä voi ongelmia ratkoa jos toinen ei halua.. 

Miten puhuu vauvasta? Kun tuossa vaiheessa erilleen muuttaminen kyllä vaikuttaa muodostuvaan kiintymyssuhteeseen huomattavasti. Pieni vauva kun ei voi äidistäkään olla erossa juurikaan. 
[/quote]

Haluaa auttaa minua kaikella tavalla ja ei missään tapauksessa halua olla näkemättä esikoista tai kuopusta. En vain tiedä miten pystyn ikinä antamaan anteeksi. Koen niin suuria vihan ja katkeruuden tunteita miestä kohtaan, että asioista tulee niin hankalia. Varsinkin kun toinen ei puhu mitään sen tarkemmin sanoo, että on tämä minullekin vaikeaa. Ap

Vierailija
9/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:46"]On kuitenkin lapsen halunnut? Jos on muutama kuukausi viileämpää parisuhteessa, se lienee normaalia ja tilanne voisi hyvinkin korjaantua. 
[/quote]

On mies halusi lapsen ja haluaa yhä edelleen. Ei vain minua. Sitä olen yrittänyt kysyä, että mitä mies sitten haluaisi tuntea. Kaikissa suhteissa kun tulee haluttomia kausia ja ei se parisuhde vain loppu peleissä enää ole sitä rytinää ja räiskettä. Jos pysyvää räiskettä yrittää etsiä niin saa etsiä loppu elämänsä. Ap

Vierailija
10/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:46"]Voi ei, ihan kamala tilanne! Ikävä kysyä, mutta oletko aivan varma, ettei miehellä ole ketään toista? Ihmeellistä, jos kerta kaikki kihlat sun muut oli jo suunnitteilla. Jos tähän ei liity kolmatta osapuolta, ehdottaisin vielä yrittämään. Joskus pitkissä suhteissa tulee ns kylmiä kausia, ja tunteet haalenevat. Se kuuluu asiaan. Tässä on kuitenkin outoa se, että tämä tuli näin puun takaa.
[/quote]

En ole varma enää mistään. En ymmärrä koko tilannetta. Ehkä jopa helpottaisi jos mies toteaisi, että hänellä on toinen nainen. Se selittäisi edes jotenkin. Nyt olen vain hämilläni. Ap

Vierailija
11/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin ehkä sinuna, että selvä, muttei mihinkään ennen kuin vauvavuosi on ohi, mikäli mieskin on kerran lasta ollut haluamassa. Ja isompien lasten vuoroviikkoisuus heti sitten, pienemmän tapaamiset hoidetaan siinä ohessa tiiviimmin kunnes on tarpeeksi iso vuoroviikkorytmiin. Jos yrittäisi luikerrella että ei tahdo satuttaa ja antaa turhaa toivoa, niin tekisin selväksi mitä mieltä pikkulapsiperheen hylkäävästä miehestä olen ja vetäisin myös sukulaiset yms. mukaan kuvioon. Tunteet voi olla kuolleet ja niin pois päin, muttei perheestä kävellä tuolla lailla ulos.

Vierailija
12/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:50"]Minä sanoisin ehkä sinuna, että selvä, muttei mihinkään ennen kuin vauvavuosi on ohi, mikäli mieskin on kerran lasta ollut haluamassa. Ja isompien lasten vuoroviikkoisuus heti sitten, pienemmän tapaamiset hoidetaan siinä ohessa tiiviimmin kunnes on tarpeeksi iso vuoroviikkorytmiin. Jos yrittäisi luikerrella että ei tahdo satuttaa ja antaa turhaa toivoa, niin tekisin selväksi mitä mieltä pikkulapsiperheen hylkäävästä miehestä olen ja vetäisin myös sukulaiset yms. mukaan kuvioon. Tunteet voi olla kuolleet ja niin pois päin, muttei perheestä kävellä tuolla lailla ulos.
[/quote]

Tätä mies haluaisi. Minä en vain taida pystyä siihen. Mies haluaisi, että meillä on läheiset välit ja voisimme olla pikku vauva-ajan edes täällä. En vain pysty. Ap

Vierailija
13/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies! Oikea vastuunkantaja.

Helvetti mikä paskahousu. Kannata lapsia tehdä jos luikkii karkuun, vaikka nyt varmaan vituttaa, niin voi olla jopa parempikin että häipyy.

t.Mies

Vierailija
14/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:55"]Hieno mies! Oikea vastuunkantaja.

Helvetti mikä paskahousu. Kannata lapsia tehdä jos luikkii karkuun, vaikka nyt varmaan vituttaa, niin voi olla jopa parempikin että häipyy.

t.Mies
[/quote]

Näin minäkin sen koen. Pääsen yli helpommin jos mies vain lähtee kokonaan, mutta kun ei. Haluaa olla osana lasten ja minun elämää.

Vierailija
15/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:55"]Hieno mies! Oikea vastuunkantaja.

t.Mies
[/quote]

Näin minäkin sen koen. Pääsen yli helpommin jos mies vain lähtee kokonaan, mutta kun ei. Haluaa olla osana lasten ja minun elämää.
[/quote]

Ap

Vierailija
16/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kuukautta? Eihän tuo ole mitään pitkässä suhteessa! Jokainen kauan yhdessä ollut pari (10v+) tietää ettei rakkauden voimakkuus pysy vakiona koko ajan. Lapsellinen ja itsekäs mies. Jotain valtaa niihin tunteisiin on oltava itselläkin. Toista voi päättää rakastavansa.

(Kaikille jotka tästä hermostuu: en tietenkään tarkoita että vuosi tolkulla pitäisi elää ilman tunteita, mutta jos ihmistä on joskus paljon rakastanut niin niitä tunteita pystyy omilla ajatuksillaan vaalimaan myös silloin kun ei rakkaus täysillä roihua.)

Vierailija
17/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis haluaa,että olette perhe ainakin reilun vuoden vielä,mutta ette elä parisuhteessa?

Ei mahdu mutta minulla jakeluun. Eikö tuo olisi sitten voinut hautoa eroa lisää ja erota sitten vuoden päästä jos edelleen sille tuntuu.

Vierailija
18/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa päivänselvältä toiselta naiselta. Osaa näemmä kertoa senkin, että suhde on kestänyt neljä kuukautta, sitä se ukon höpinä neljästä kuukaudesta tarkoittaa.

Jos mies ei juuri juokse omissa menoissaan, taitaa kyseinen nainen olla työtoveri.

Vierailija
19/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:37"]Kuulostaa päivänselvältä toiselta naiselta. Osaa näemmä kertoa senkin, että suhde on kestänyt neljä kuukautta, sitä se ukon höpinä neljästä kuukaudesta tarkoittaa.

Jos mies ei juuri juokse omissa menoissaan, taitaa kyseinen nainen olla työtoveri.

[/quote]

Ei juokse omissa menoissa ja firmassa on kolme ihmistä töissä. Mieheni, hänen pomonsa ja työkaveri. Kaikki miehiä. Ap

Vierailija
20/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:27"]Mies siis haluaa,että olette perhe ainakin reilun vuoden vielä,mutta ette elä parisuhteessa?

Ei mahdu mutta minulla jakeluun. Eikö tuo olisi sitten voinut hautoa eroa lisää ja erota sitten vuoden päästä jos edelleen sille tuntuu.
[/quote]

No hyvä, että kertoi nyt eikä vuoden päästä se vasta kamalaa olisi ollut. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan