TAAS sairaana, eikä löytynyt koronaa
Onkohan nyt neljäs flunssa kesän jälkeen? Melkein kaksi vuotta sai olla täysin terveenä, mutta nyt koko ajan joku pikku tauti päällä.
Kommentit (15)
Jos olet ottanut k-rokotteen, niin se selittää. Se alentaa vastustuskykyä.
Todellakin, rokotteen ottaneet tuntuvat olevan sairaana yhtenään. Ilmeisesti se kertoo siitä, että rokote toimii ja se halutaan tuupata koko Suomen kansaan, että kaikki saavat sairastella ja terveydenhuollon kantokyky kestää ilmeisesti paremmin kun kaikki ovat jatkuvasti kipeinä.
Itse olen porskutellut menemään terveenä koko syksyn, ilman rokotteita. Olen lueskellut rokotettujen kavereiden itkuja jatkuvista flunssista ihmeissäni. Olen tankannut vitamiineja, käynyt joka aamu aamulenkillä, urheillut ja treenannut lihaskuntoa, syönyt terveellisesti ja mennyt ajoissa nukkumaan. Ja saunonut paljon! Ihan hirveen hyvä olo on ollut, mutta henkinen puoli on kyllä ollut koetuksella tämän kaiken keskellä.
Käsien pesulla ja maskeja käyttämällä, sekä muita ihmisiä välttelemällä voisit vähentää sairastavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, rokotteen ottaneet tuntuvat olevan sairaana yhtenään. Ilmeisesti se kertoo siitä, että rokote toimii ja se halutaan tuupata koko Suomen kansaan, että kaikki saavat sairastella ja terveydenhuollon kantokyky kestää ilmeisesti paremmin kun kaikki ovat jatkuvasti kipeinä.
Itse olen porskutellut menemään terveenä koko syksyn, ilman rokotteita. Olen lueskellut rokotettujen kavereiden itkuja jatkuvista flunssista ihmeissäni. Olen tankannut vitamiineja, käynyt joka aamu aamulenkillä, urheillut ja treenannut lihaskuntoa, syönyt terveellisesti ja mennyt ajoissa nukkumaan. Ja saunonut paljon! Ihan hirveen hyvä olo on ollut, mutta henkinen puoli on kyllä ollut koetuksella tämän kaiken keskellä.
Tätä samaa olen kuullut jo monelta. Rokotetut on jatkuvasti erilaisissa lenssuissa, rokottamattomat ei.
T: rokottamaton, viimeksi ollut kipeänä joskus 6v sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa olen kuullut jo monelta. Rokotetut on jatkuvasti erilaisissa lenssuissa, rokottamattomat ei.
Ja höpö höpö. Täällä on iso porukka rokotettuja joista kellään ei ole ollut mitään pienintäkään pöpöä.
Minulla taas ei ole ollut kohta kahteen vuoteen flunssan flunssaa. Yleensä vuosittain on ollut 2-3 flunssaa.
En käy missään muualla kuin lähitöissä ja sielläkin pidän ostamiani ffp2- maskeja. Ruuat olen tilannut kotiin (on muuten kätevää).
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas ei ole ollut kohta kahteen vuoteen flunssan flunssaa. Yleensä vuosittain on ollut 2-3 flunssaa.
En käy missään muualla kuin lähitöissä ja sielläkin pidän ostamiani ffp2- maskeja. Ruuat olen tilannut kotiin (on muuten kätevää).
Lisäys: olen rokotettu. Otin myös toisen kerran elämässäni influenssarokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö. Täällä on iso porukka rokotettuja joista kellään ei ole ollut mitään pienintäkään pöpöä.
Turha näille rokottamattomille jänkkääjille on jauhaa mitään. Mikään ei mene perille. Kun on pipetillä annettu, niin ei voi kauhalla vaatia😀
Vierailija kirjoitti:
Aijaa.. mulla on kolme rokotusta otettuna, enkä muista milloin olen ollut flunssassa, ehkä 2-3 vuotta sitten. Enkä ole ehtinyt edes mitenkään terveellisesti elämää elämään. Erikoissairaanhoidossa työskentelen; ylitöitä olen painanut niin paljon kuin on tarjottu, urheilemassa en ole ehtinyt käydä ja yöunetkin on jääneet vähiin.
Eiköhän aika pitkälti infektioiden tarttuvuuteen vaikuta esim. onko taloudessa tarha/kouluikäisiä lapsia tai miten pidetään käsihygieniasta huolta?
Haitallisia rokotteiden aiheuttamia vasteita voi ilmetä epätoivotun immuunivasteen polarisaation lisäksi vasta-aineiden haitallisen vaikutuksen kautta. Vasta-aineriippuvaista taudin vaikeutumista (antibody dependent enhancement, ADE) on havaittu myös koronavirusrokotteiden yhteydessä (39).”
https://www.duodecimlehti.fi/duo15608
Veikkaan tätä, kun jotkut on koko ajan sairaana.
Rokottamattomat taatusti pidättäytyvät kontakteista enemmän, eikö niin? Miten muuten voi kantaa kortensa yhteiseen kekoon ja välttää tehohoidon kuormittumisen. En millään voi uskoa, että kaikki rokottamattomat olisivat superitsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
”Haitallisia rokotteiden aiheuttamia vasteita voi ilmetä epätoivotun immuunivasteen polarisaation lisäksi vasta-aineiden haitallisen vaikutuksen kautta. Vasta-aineriippuvaista taudin vaikeutumista (antibody dependent enhancement, ADE) on havaittu myös koronavirusrokotteiden yhteydessä (39).”
https://www.duodecimlehti.fi/duo15608
Veikkaan tätä, kun jotkut on koko ajan sairaana.
Toinen lainausmerkki putosi pois. Lisätään se paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat taatusti pidättäytyvät kontakteista enemmän, eikö niin? Miten muuten voi kantaa kortensa yhteiseen kekoon ja välttää tehohoidon kuormittumisen. En millään voi uskoa, että kaikki rokottamattomat olisivat superitsekkäitä.
Mä olen rokottamaton, en ole rajoittanut kontakteja millään tavalla koko pandemian aikana, en ole käyttänyt maskia,en ole käsidesiä käyttänyt kertaakaan... Olen elännyt koko tämän ajan normaalia elämää.
Kipeänä en ole kertaakaan ollut koko pandemian aikana.
Otitko rokotteen`?. Olet turvassa silloin joten ei hätää!!