Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehelle viestiä..vai ei?

Vierailija
20.02.2015 |

Tapasin 2kk sitten erään miehen. Juotiin drinkkejä, tanssittiin. Halusi mun puhelinnumeron mutta en jostain syystä antanut. Kemiat pelasi yhteen kyllä. Töissä tuli nyt viikolla tämän miehen yhteystiedot esiin. Mietin, kehtaanko laittaa hänelle viestiä? Hän tietää missä olen töissä (mainitsin asiasta tuolloin) ja että meidän firma on tehnyt hänen työpaikkansa kanssa yhteistyötä joskus. Ja nyt tehdään ehkä jatkossa myös. Laitanko viestiä vai en...onko noloa 2kk jälkeen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei mies jo saa p*llua muualta niin varmasti kiinnostaa ellei selibatia kiinnosta.

Vierailija
2/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää aattelin kyllä, että se tykkäs musta. Eikä vain seksin takia pyydelly numeroani pariin kertaan. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehka kannata. jos han tietaa missa olet toissa olisi voinut jo ottaa yhteytta. mulle kavi nimittain niin, etta tyyppi ei edes tietanyt mun nimea ja puhelinkeskus neidille kuvaili. puhelu loysi oikealle henkilolle. 

Vierailija
4/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan sinisilmäistä.

Vierailija
5/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..mietinki et ois voinu ottaa muhun yhteyttä. Toisaalta sen ois pitäny mun pomolle soittaa ja kysyä mua. Sillä kun on ainut puhelin :-D ehkä se ei mua muista..ja nolaan jos laitan viestiä...harmittaa kun en aikasemmin oo toiminu...mielessä on ollut.

Vierailija
6/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan viestiä, jos mies kerran kiinnostaa.

Vierailija
7/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:36"]Ihanan sinisilmäistä.
[/quote]

Ai, että mies olis voinut haluta tutustua? Eikä vain seksiä? Ei kaikki heti seksiä ajattele. -ap

Vierailija
8/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä viestiä, yrittänyttä ei laiteta. Jos mies ei oo kiinnostunu niin sitten ei ole. Et häviä mitään. Lovee <3

Vierailija
9/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi suomalainen prinsessa, joka kuvittelee itsestään todella paljon liikoja.

Vierailija
10/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti laittaa viestiä. Mies vastasi. Sovittiin kahvit :-) oli fbssä laittanu mulle viestiä jo aika pian tuon ekan tapaamisen jälkeen. En ollu tiennyt ettei kaikki viestit tule suoraan. Jännittää...mitä tästä kehkeytyy :-) -ap

Vierailija
11/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, taidan laittaa :-) ei jää ainakaan harmittamaan. -ap

Vierailija
12/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot antanut "pakit" , mutta hänen pitäisi ottaa yhteyttä?, jotta voisit syyttää ahdistelusta?

Vierailija
13/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:37"]

Niin..mietinki et ois voinu ottaa muhun yhteyttä. Toisaalta sen ois pitäny mun pomolle soittaa ja kysyä mua. Sillä kun on ainut puhelin :-D ehkä se ei mua muista..ja nolaan jos laitan viestiä...harmittaa kun en aikasemmin oo toiminu...mielessä on ollut.

[/quote]

Miksi se olisi suhun ottanut yhteyttä, kun selvästi hänelle viestit, ettet halua pitää yhteyttä (kun kieltäydyit antamasta puhelinnumeroasi).

Se on siten sinun vastuullasi muuttaa mielipidettäsi. Pane tekstari, että muistatko minut, jäin miettimään tapaamisemme jälkeen, että voisi sittenkin olla kiva tavata. Jos vielä haluat ottaa yhteyttä ja käydä vaikka kahvilla, niin puhelinnumeroni on tässä.

Vierailija
14/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään hävittävää. Viestiä vaan!!

Vierailija
15/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:44"]Taas yksi suomalainen prinsessa, joka kuvittelee itsestään todella paljon liikoja.
[/quote]

Heh, en kyllä kuvittele liikoja itsestäni.

Vierailija
16/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:44"]Taas yksi suomalainen prinsessa, joka kuvittelee itsestään todella paljon liikoja. [/quote] Heh, en kyllä kuvittele liikoja itsestäni.

[/quote]

Olet jo kerran pakit antanut, luuletko että mies nyt karauttaa valkoisella ratsulla heti pihaan, kun nirppanokka hiekkavittu suo miehelle audienssin?

Spede.

Vierailija
17/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:37"]

[/quote]

Miksi se olisi suhun ottanut yhteyttä, kun selvästi hänelle viestit, ettet halua pitää yhteyttä (kun kieltäydyit antamasta puhelinnumeroasi).

Se on siten sinun vastuullasi muuttaa mielipidettäsi. Pane tekstari, että muistatko minut, jäin miettimään tapaamisemme jälkeen, että voisi sittenkin olla kiva tavata. Jos vielä haluat ottaa yhteyttä ja käydä vaikka kahvilla, niin puhelinnumeroni on tässä.

[/quote]

Totta puhut.

Vierailija
18/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:36"]Ihanan sinisilmäistä. [/quote] Ai, että mies olis voinut haluta tutustua? Eikä vain seksiä? Ei kaikki heti seksiä ajattele. -ap

[/quote]

Meinaat että se haluaisi vain täytellä ristikoita sun kanssa? A) Se haluaa panna jolloin se jatkaa juttua B) Se ei halua panna sua jolloin se ei jatka juttelua. Hyvin helppoa.

Vierailija
19/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono päivä muutamalla vastaajalla?

Vierailija
20/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se aika noloa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän