Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50 shades of gray -trailerit, intohimo ja oma mies

Vierailija
20.02.2015 |

Olipa tuttua huttua tuon elokuvan trailerit ja muut pätkät, mutta ah, niin ihania. Jotkut kauhistelevat elokuvan sm-teemaa ja luulevat, ettei se ole rakkaustarina, mutta kyllä se on. Rakkauteen voi mahtua myös ripaus kipua, ja niin kuin naistenlehdessä kirjoitettiin, elokuvassa seisoo lopussa se kiitos eli ei sitä Anaa taidetakaan alistaa.

Trailereiden perusteella (en siis ole vielä katsonut leffaa, mutta päätimme mieheni kanssa mennä katsomaan yhdessä) leffa on juuri semmoinen omaa parisuhdetta nostattava eli se laittaa ajattelemaan, mitä voisit itse tehdä omassa suhteessasi ja ah tunteiden paloa. Aikamoisen ikävän nuo trailerit myös nostattivat omaa rakasta kohtaan... Hänessä on paljon samaa kuin Christianissa, mutta onneksi ei yhtään harmaan sävyjä :D

Mutta voisitko itse antautua sidottavaksi? Oletko unelmoinut tuhkimotarinoista ja rikkaan miehen deittailusta? Minä voisin ja olen deittaillut. Missä kohtauksessa Christian on parhaimmillaan? Minusta risaisissa farkuissa ja rautakaupassa :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla