Loukkaannuinko turhasta
Mies sanoi, että häntä ei aina kiinnosta mun asiat ja elämä, kuulumiset. Onko tuo tyypillistä miehistä käytöstä?
Kommentit (36)
Panokaverin kuulumiset ei yleensä kiinnosta.
Mä ottaisin vähäksi aikaa etäisyttä; en pitäisi itse yhteyttä, tarkkailisin miehen suhtautumista minuun yms. Yhdestä lauseesta en heivaisi, jos suhde muuten lupaava, mutta harkinta-ajan laittaisin kyllä suhteelle.
Yritän puhua miehen kanssa kun seuraavan kerran tavataan. Eikä tää ole pelkkä panosuhde, ollaan kihloissa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:45"]On jos nainen ei yhtään kiinnosta. [/quote] Mies sanoo rakastavansa ja että olen tosi tärkeä hänelle. Ristiriitaista. Ap
[/quote]
Elämä on hyvin ristiriitaista.
Samaa asiaa voi tarkastella monelta kantilta ja vieläpä sama ihminen.
Vaikutat hyvin huomionhakuiselta. Oletko miettinyt miksi? Älä nyt vaan tukahduta puolisoasi tuolla.
Opettele sellainen perusasia, kuin "elämässä mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma."
Ketään ei AINA kiinnosta toisen tekemiset ja sanomiset.
Henkistä kasvua toivottaen!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:25"]
Yritän puhua miehen kanssa kun seuraavan kerran tavataan. Eikä tää ole pelkkä panosuhde, ollaan kihloissa.
Ap
[/quote]
Mitä sitten tarkoitit että olette tekemisissä ''todella harvoin''?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:25"]
Ap
[/quote]
Mitä sitten tarkoitit että olette tekemisissä ''todella harvoin''?
[/quote]
Nähdään livenä 1-2 viikon välein, soitellaan joka 4. päivä. Viesteihin sitten tulee tuo "ei kiinnosta" -reaktio. Toki voin olla huomionhakuinen, mutta mielestäni suhde vaatii kommunikaatiota ja toisen kunnioitusta.
Mekin tavataan noin kerran viikossa eikä usein soitella välissä. Mutta kyllä kumpaakin toisen asiat kiinnostaa, jutellaan niistä sitten kun ollaan yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:55"]
Mekin tavataan noin kerran viikossa eikä usein soitella välissä. Mutta kyllä kumpaakin toisen asiat kiinnostaa, jutellaan niistä sitten kun ollaan yhdessä.
[/quote]
Ok. Ehkä yritän sit tätä samaa miehen kanssa. Mutta nyt on vain epäilys siitä että kun puhutaan kasvotusten niin silloinkaan ei mun asiat kiinnosta.
Ap
Et varmaan turhasta loukkaantunut. Voit kuitenkin yrittää ymmärtää miestäsikin, jos haluat vielä. Itse saatan kuormittuneena ja väsyneenä tokaista mieheni kertoessa asiaansa, että "ei kiinnosta". Tarkoitan siis, että en jaksa juuri sillä hetkellä paneutua hänen asiaansa. Voishan sen fiksumminkin todeta, mutta joskus menee kuppi nurin ja ei vaan jaksa.
Voitko antaa pari esimerkkiä, vaikka sen mihin asiaan mies noin vastasi? Jos noin harvoin tavataan, pitäisi kyllä kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:09"]
Voitko antaa pari esimerkkiä, vaikka sen mihin asiaan mies noin vastasi? Jos noin harvoin tavataan, pitäisi kyllä kiinnostaa.
[/quote]
Mies laittoi mulle viestin, jossa kysyi minulta jotain. Vastasin ja laitoin perään viestin, jossa kerroin mitä olin sinä päivänä tehnyt ("Olin aamulla uimassa"). Tämä tieto ei häntä sitten kiinnostanut.
Ap
No onpa ihmeen kuuloista toimintaa. Jos olisin ollut v suhteessa ja kihloissa vielä niin vetäisin aika pahat hereet nenään tuollaisesta kommentista. Voiko miehellä alkanut olla kiinnostus sinua kohtaan hiipunut? Itse ainakin tarvitsen toisen läsnäoloa pitääkseen kiinnostuksen yllä.
No joo jos vaivautuu erikseen kommentoimaan että ei kiinnosta niin silloin on tarkoituskin loukata.
Täsmennän vielä, että ollaan oikeesti tosi harvoin tekemisissä muutenkin, eli luulis ettei muutamasta viestistä silloin tällöin ole haittaa. Taitaa olla paska mies.
Ap