Talven eleganssi hioutuu – tilasin juuri itselleni Kuomat
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin viime talvena, olipa hyvät koronatalven ulkoiluissa mm. etätyön lounastauolla :)
Kiva, että oot tykännyt! Mä ostin tämän talven uutuudet, joissa on goretex-kalvo. Tarvitsen kosteutta pitävät ja lämpimät kengät tallitöihin ja koiralenkille. Lisäksi mulla oli tarve sellaisille kengille, jotka saa pujotettua nopeasti jalkaan. Arvoin näiden ja Rapalan pilkkisaappaiden välillä.
Ap
Täälläkin kenkätilaaja tältä päivältä, napautin Icebugit itselleni, töissä käytän niitä, tuskin muuten.
Kuomat ja crocsikopiot, mitä muuta tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kenkätilaaja tältä päivältä, napautin Icebugit itselleni, töissä käytän niitä, tuskin muuten.
Mun miehellä on sellaiset pilkkisaappaat, joissa on nastat, mutta niistä kuuluu niin jäätävä rahina, että ajattelin, etten viitsi niitä ostaa. Mutta ehkä Icebugeissa ei ole sellaista?
Ap
Urpo kirjoitti:
Kuomat ja crocsikopiot, mitä muuta tarvitaan
Crocs-materiaali on miellyttävää, mulla on myös Crocsin kumpparit. Pitäis ostaa uudet, noista on jo ihan pohjat sileänä.
Ap
Mä kipittelen nahkanilkkureissa. En halua antaa tyylistäni periksi.
Ostaisin kyllä goretexit jos nätit saisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kipittelen nahkanilkkureissa. En halua antaa tyylistäni periksi.
Ostaisin kyllä goretexit jos nätit saisin.
Joo, mutta sä et varmaankaan tee tallitöitä tai lenkkeile pellolla ja metsässä niissä nilkkureissa.
Ap
Onkos kuomissa hyvä pohja meinaan ettei ole liukkaat?
Vierailija kirjoitti:
Onkos kuomissa hyvä pohja meinaan ettei ole liukkaat?
En oikein usko, että pakkaskenkiin erikoistunut valmistaja tekee liukkaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluisin kuomat. Ei riitä rahat.
Eivät olleet kyllä ihan halvat nuo.
Ap
Mulla käytössä IceBugit nastoilla ja kitkakengät. Talven liukkailla on pakko joustaa eleganssista. Näillä kilometreillä liukastuminen/kaatuminen ei ole toivottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on sellaiset pilkkisaappaat, joissa on nastat, mutta niistä kuuluu niin jäätävä rahina, että ajattelin, etten viitsi niitä ostaa. Mutta ehkä Icebugeissa ei ole sellaista?
Ap
Työkavereillani useilla on Icebugit eikä ne pidä ropsetta kuin sisätiloissa kävellessä ja sitähän ei nastapohjaisilla edes kannata tehdä.
Nastat oli nyt prioriteetti mulla, en välttis halua liukastua töissä erilaisissa maastoissa/pinnoilla ulkoillessani.
Saisko ap kuvalinkin kenkiin?
Ja noista Icebugseista myös?!
Suomalainen kenkä suomalaiseen jalkaan. Viisasta. Ja mulle ainoa vaihtoehto. Kun jalan leveys on 11,5 cm varattuna ovat ulkomaiset puikkokengät täysin poissuljettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Työkavereillani useilla on Icebugit eikä ne pidä ropsetta kuin sisätiloissa kävellessä ja sitähän ei nastapohjaisilla edes kannata tehdä.
Nastat oli nyt prioriteetti mulla, en välttis halua liukastua töissä erilaisissa maastoissa/pinnoilla ulkoillessani.
Mulla on just se, kun noissa tallihommissa on sisällä asfaltti- ja betonipinnalla kävelyä, niin hylkäsin sitten ne nastalliset. Sitä on sen verran paljon, että ajattelin, että hermot menee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saisko ap kuvalinkin kenkiin?
Ja noista Icebugseista myös?!
https://www.prisma.fi/fi/prisma/kuoma-naisten-talvisaapas-nuoska
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ostin just kakkoslaadun Kuomat 49€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin just kakkoslaadun Kuomat 49€
1 lisää: ostin viime talvena Prismasta lasten mallin kokoa 38 (reilu koko) 39 e.
Tykkään erityisesti siitä, että on Suomessa valmistettu ja nopeet vetää jalkaan. Tulee jotenkin lapsellisen turvallinen olo :D Muotoillun pohjallisen kanssa myös jalalle ok, ilman pohjallista ei reippaasti kävellessä niinkään.
Minä ostin viime talvena, olipa hyvät koronatalven ulkoiluissa mm. etätyön lounastauolla :)