Black Friday - mitä aiot ostaa?
Itse en ole löytänyt vielä mitään. Vallilan verkkokaupassa katselin ja oli hyviä tarjouksia. Telkkari pitäisi ostaa, mutta en ehdi huomenna kauppoihin.
Kommentit (52)
Kalastavalle iskälle joululahjaksi Norolanilta pilkkirukkaset ja uistimen missä on mun oma kuva. 😀
Ostin Prismasta Huawei band 4e älyrannekkeen 9,90 eurolla. Aika lelulta vaikuttaa. Olisi ehkä pitänyt ostaa niillä rahoilla mielummin enemmän kahvia ja tonnikalaa kun nekin olivat tarjouksessa.
Ihan vaan ruokaostokset. Ei innosts tämmöiset kulutushysteriapäivät.
Boozt ja zalando harjoittaa hintojen vaihtelua. Ennen aleita pari päivää hinnat korkeammaksi ja taas sama ale kuin ennen ja sitten vaan mainostetaan entistä parempia aleita. Tarkkana saa olla. Itse en ole ostanut mitään. Jos ostaisin, niin jotain laadukasta jolla ale niin hieman säästäisi korkeissa hinnoissa mutta nyt ei ole tarvetta eikä aleitakaan pahemmin ole ollut, siis erikoisempia mitä muutenkaan.
En saa mitään mitä tarvitsisin ja mihin rahani riittäisi. Sen sijaan saan käyttää koko elämäni siihen, että minulla ei tule koskaan olemaan varaa siihen mitä tarvitsisin. Vain varaa kaikkeen turhaan. Vaikka säästäisin niin silti ei olisi varaa. Ja lainoja kaikki eivät saa tai halua velkavangiksi. Näin se maailma pyörii. Suurin osa ihmisistä raataa töissä läpi elämän ja ovat onnellisia kun kykenevät ostamaan kasan roskaa vuokraluukkuunsa ja sitä käytetään hyväksi.
Äitiys- ja vauvantarvikkeita ja päivittäiskosmetiikkaa, joiden hinnan tippumista olen odotellut.
Ei siis mitään heräteostoksia.
Sodastreamin, oli ollut jo kesästä asti suunnitelmissa, että ostan sen black fridaysta joululahjaksi lapsille. Ihan niin hyvää tarjousta en löytänyt kuin halusin, mutta ihan ok kuitenkin ja alennuksen lisäksi tuli ekstrapulloja, joten säästöä sekin.
Suunnittelen aina ostokset niin, että jos pystyn, ostan alesta.
Viinaa ja olutta kotiinkuljetuksella. Muulle ei ole tarvetta. Suomalaista kaupoista ei kannata ostaa mitään. Kaiken tarvittavan saa halvemmalla kotiovelle kuljettuna Saksasta tai Baltiasta.
Olisin ostanut moskan jos olisin saanut halvalla, mutta missään en nähnyt sellaista tarjouksessa.
Ostin joululahjoiksi Haloselta Leviksen paitoja, museokortin, Adlibriksestä pari kirjaa ja itselleni apteekista käyttämääni kosteusvoidetta. Petyin hotellien huonoon aletarjontaan, mutta näinä huonoina aikoina ihan ymmärrettävää.
Korutukku.netistä ostin joululahjaksi pari hopeista laattaranneketjua kaiverruksilla. Siellä on tän päivän ajan kaikki -30%
Cocopandalta meikkejä ja muuta kosmetiikkaa löysi ostoskoriin ja Adlibrikseltä muutama lastenkirja pukinkonttiin oli -70% alessa.