Black Friday - mitä aiot ostaa?
Itse en ole löytänyt vielä mitään. Vallilan verkkokaupassa katselin ja oli hyviä tarjouksia. Telkkari pitäisi ostaa, mutta en ehdi huomenna kauppoihin.
Kommentit (52)
Eiköhän samoja tavaroita ole myynnissä perjantain jälkeenkin.
Pitäisi ostaa kondoomeja ja purkillinen paskaa.
Sinisen enkelin ja punaisen lyhdyn.
En tarvitse mitään, joten en osta mitään. Kauppias saa pitää black fridaynsä.
Ostin jo yhtä hyvää puolikosteaa nappulaa koiralle palkaksi. Huomenna ostan Arnoldsin yllätysboksin. Siinäpä se.
Black Friday on maapallon nykytilanteessa todella perverssi ilmiö. En osta mitään, koska en tarvitse tällä hetkellä mitään.
Mulla on tapana hankkia koko seuraavan vuoden kosmetiikat ja meikit ja hiustuotteet. Lisäksi jos tarvii jotain uusia vaatteita tai kenkiä. Kuka käskee ostaa turhaa kun voi ostaa halvemmalla sen mitä muutenkin ostaisi joka tapauksessa.
Ostin yli satasen voiteen alle puoleen hintaan eli oli aika hyvä diili. Saas nähdä löydänkö huomenna mitään yhtä hyvää - toivottavasti en, ettei mene rahaa…
Ostin vpn palvelun kahdeksi vuodeksi hintaan 42e
Pitäisiköhän ostaa Robinson Crusoe? Löytyyköhän sitä vaikka päivää markkinoidaan yhdellä sen päähahmoista?
Ajattelin katsoa jotakin Suomi -lomaa, ehkä kylpylää. Jos edullisia tarjouksia on niin hankin -ehkä lahjaksikin. Tavaraa en osta, palveluita kyllä
karvanopat vanhaan romukoslaani
😑
Ruokaa K-Supermarketin tarjouksista, sain kympillä ison kasan, kun maksoivat euron kipale. Bussikortin kuukaudeksi -50%, puhelimeen kuoret ja uudet kuulokkeet, erilaista kosmetiikkaa, kaikki vähintään -50%. Olen tyytyväinen ostoksiini.
Naurattaa kun Black friday on ollut jo maanantaista lähtien. Olisipa töissäkin joka päivä perjantai....
Ei ole mitään syytä ostaa jotain vain kun on tuollainen kulutusjuhla taas keksitty. Eli en osta mitään kun en tarvi mitään.