Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kahdesti rokotettuja, jotka ei aio ottaa kolmatta?

Vierailija
25.11.2021 |

Täällä ainakin yksi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, jos se tarvittavaksi koetaan. Ja ei, en ole ylipainoinen. Täytyy aina erikseen kai nykyään mainita..

Vierailija
42/47 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavat sydänoireet 2. rokotteen jälkeen, jolloin en uskalla ottaa kolmatta. Olen 32 vuotias ja perusterve ja urheilullinen. On mennyt jo paljon rahaa lääkäreihin noiden sydänoireiden vuoksi ja lisäksi saanut pelätä oman henkensä puolesta. Ei kiitos kolmannelle rokotteelle, tämä riittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä. Tulin molemmista rokotteista kipeäksi, n. 48h kestävä kuume, päänsärky ja järkyttävä väsymys (nukuin siis joku 18h vuorokauden aikana). En haluais ottaa saikkua mut en toisaalta myöskään halua tuhlata viikonloppua tollaiseen.

Tavallaan hassua, että tällainen oli minun sairastamani korona, ilman rokotuksia siis.

Vierailija
44/47 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset käänsi pääni, että otan sen kolmannen rokotuksen. En aio leikkiä terveydelläni enkä halua heittää vielä henkeäni. Tosi vakavat seuraamukset koronasta todellakin voi saada ja Ruotsista tullut jokin uusi variantti juuri Suomeen.

Vierailija
45/47 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari koronarokotetta otettu. Kaikki muutkin koronatouhuun liiityvät rajoitukset huomioitu tunnollisesti.

Nyt saa riittää rokotukset.

Keksikööt tutkijat toimivat rokotteet.

Koronapassi on ihan pelleilyä.

En käy baareissa. Naurettavaa että joillakin tuntuu olevan tärkeintä onko passi kunnossa että pääsee baariin.

Onneksi kirjastoon ja muihin fiksuihin paikkoihin on päässyt ilman passia.

Ihanaa ja onnellinen siitä että on ollut mahdollisuus elää arkea suht normaalisti yleisestä koronatouhusta huolimatta.

Vierailija
46/47 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meitä ole aika monia.

Vierailija
47/47 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi olen ottanut, kolmas taitaa jäädä ottamatta. Homman on alkanut syksyn myötä haisemaan täysin huijaukselta. Päättäjien ja "asiantuntijoiden" jutut muuttuvat jatkuvasti. Siihen sitten päälle järjetön painostus rokottamattomia kohtaan ja tolkuttomat mittasuhteet saanut pelottelu. Jotain tässä jutussa on totaalisen pielessä. 

Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Koko fiasko on aiheuttanut ison kolhun siihen, miten luotettavana pidän suomalaisia viranomaisia ja mediaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä