Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kahdesti rokotettuja, jotka ei aio ottaa kolmatta?

Vierailija
25.11.2021 |

Täällä ainakin yksi.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

Vierailija
22/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten, kun passiin vaaditaan kolme rokotetta? Tai uusi rokote puolivuosittain? Jättäydyttekö passitta?

Riippuu tarvitseeko sitä passia oikeasti. Vielä ei ole tarvinnut mihinkään ja vasta viime viikolla tutustuin mistä sen edes löytäisi jos tarvitsisi ikinä.

Oon aiemmin sanonut etten ehkä kolmatta enää ota. Mutta otan varmaan silti. Samaan konkurssiin! Turha se on nyt jänistää kun olen hommaan lähtenyt. Ja ihan hyvä fiilis jäi aiemmista, en stressannut sit enää saanko koronan vai en.

Ikäväksesi voin todeta, että voit saada koronan rokotteesta huolimatta.

Vain rokotevastainen idiootti kirjoittaa tuollaisen lauseen.   Jokainen tietää, että rokote suojaa erinomaisesti ja jos kuitenkin sattuu taudin saamaan, siitä selviää lähes 100% varmuudella varsin miedolla versiolla tai ehkä ei edes tajua sen käväisyä.  Hienoa sekin, että taudista selviää nopeammin kuin 9 kertaa todennäköisemmin sairaalaan päätyvä rokottamaton ja todellakin teho-osastot on pullollaan n 100%sti noita rokottamattomia putket kurkussaan ja letkuja suonissa ja lähes kaikissa rei'issään.

Se empiirinen ja teoreettinen, lääketieteellinen fakta joka jo tässä vaiheessa tuon osoittaa vääjäämättömästi ja selvästi, kyllä tekee rokotetun olon iloiseksi ja todellakin huolettomaksi rokottamattomuuteen verrattuna.

Se erityisesti lämmittää, ilahduttaa ja vähentää stressiä, että tietää olevansa ympäristölleen monin verroin vaarattomampi kuin rokottamaton ja ennen kaikkea tietää, ettei ole aiheuttanut omille lapsilleen lisääntynyttä riskiä vanhempiensa menettämisestä on iso ilon ja onnen aihe.

Tyhmää pelottelua sinultakin, kun valtaosalle korona oli juuri tuollainen ihan ilman rokotuksia kuin mitä nyt mainitset sen olevan rokotetuille.

Joten mitä helvettiä? Tämä markkinointisi on vain paskaa. Yritä kovempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen, että joku ei halua ottaa rokotetta ollenkaan.

Mutta miksi olla ottamatta kolmas rokote, jos on jo kaksi ottanut? En tajua. Selittäisittekö? Pitäähän muitakin rokotuksia uusia ja ottaa tehosteita.

Onko syynä ylimääräinen vaivannäkö, rokotuksesta tulleet oireet vai mikä?

Minä halusin molemmat rokotteet ja olo oli kyllä huojentunut kun sen päätöksen tein. Olin pitkään vähän epävarma ja luin sivuvaikutuksista ja pelkäsin. Oli helpottavaa lopulta päättää, eikä enää pohtia "otan vai en vai otan ja mitä jos niin tai mitä jos näin".

Silti en luota 100% siihen että rokote on juuri minulle turvallinen ja mitään reaktioita ei voisi jatkossa tulla. Siis edelleen pelkään jonkin verran sitä kolmatta.

Lisäksi ihan se perus piikkikammo, että itkettää kun joku lähestyy piikin kanssa. Ja ahdistushäiriö, joten se paikalle meno ja siellä odottelu on tosi kuumottavaa, tarvitsen käytännössä koko päivän vapaaksi että saan homman hoidettua, kun olen sosiaalisesti niin hankala.

Eikä toisaalta ole sitäkään täyttä luottoa, että rokote VARMASTI minua suojaa niin ja näin hyvin tietyn ajanjakson ajan. Ärsyttää vaihtelevat tutkimustulokset.

Olen 85% varma ottavani kolmannen. Tuntuu melkein helpommalta vaan jatkaa kun on aloittanut. Mutta omien ajatusteni kautta ymmärrän niitäkin jotka ei ota lisää ja jatkaa vaan elämää ilman.

Vierailija
24/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten, kun passiin vaaditaan kolme rokotetta? Tai uusi rokote puolivuosittain? Jättäydyttekö passitta?

Eikö nyt ollut suunnitteilla että 40+ aletaan suosittaa kolmatta rokotetta? Tämähän tarkoittaa että 40+ ikäisten passi ei enää toimi koska ei ole suosituksen mukainen?

Ole nyt hiljaa, kun et tiedä asioista yhtään mitään.

Vierailija
25/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi olen ottanut, kolmas taitaa jäädä ottamatta. Homman on alkanut syksyn myötä haisemaan täysin huijaukselta. Päättäjien ja "asiantuntijoiden" jutut muuttuvat jatkuvasti. Siihen sitten päälle järjetön painostus rokottamattomia kohtaan ja tolkuttomat mittasuhteet saanut pelottelu. Jotain tässä jutussa on totaalisen pielessä. 

Vierailija
26/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt ollut suunnitteilla että 40+ aletaan suosittaa kolmatta rokotetta? Tämähän tarkoittaa että 40+ ikäisten passi ei enää toimi koska ei ole suosituksen mukainen?

Ole nyt hiljaa, kun et tiedä asioista yhtään mitään.

Ei kukaan tiedä. Ei tässä voi kuin spekuloida montako rokotetta pitää ensi kesänä olla että saa pitää passin.

Vierailija
27/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut useamman polio-rokotteen, samoin influenssa-, ja jäykkäkouristus-rokotteet. Eli en koe rokotteen uusimisessa mitään ihmeellistä.

Vierailija
28/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota saamieni haittojen takia.

Vierailija
29/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tarvitseeko sitä passia oikeasti. Vielä ei ole tarvinnut mihinkään ja vasta viime viikolla tutustuin mistä sen edes löytäisi jos tarvitsisi ikinä.

Oon aiemmin sanonut etten ehkä kolmatta enää ota. Mutta otan varmaan silti. Samaan konkurssiin! Turha se on nyt jänistää kun olen hommaan lähtenyt. Ja ihan hyvä fiilis jäi aiemmista, en stressannut sit enää saanko koronan vai en.

Ikäväksesi voin todeta, että voit saada koronan rokotteesta huolimatta.

Vain rokotevastainen idiootti kirjoittaa tuollaisen lauseen.   Jokainen tietää, että rokote suojaa erinomaisesti ja jos kuitenkin sattuu taudin saamaan, siitä selviää lähes 100% varmuudella varsin miedolla versiolla tai ehkä ei edes tajua sen käväisyä.  Hienoa sekin, että taudista selviää nopeammin kuin 9 kertaa todennäköisemmin sairaalaan päätyvä rokottamaton ja todellakin teho-osastot on pullollaan n 100%sti noita rokottamattomia putket kurkussaan ja letkuja suonissa ja lähes kaikissa rei'issään.

Se empiirinen ja teoreettinen, lääketieteellinen fakta joka jo tässä vaiheessa tuon osoittaa vääjäämättömästi ja selvästi, kyllä tekee rokotetun olon iloiseksi ja todellakin huolettomaksi rokottamattomuuteen verrattuna.

Se erityisesti lämmittää, ilahduttaa ja vähentää stressiä, että tietää olevansa ympäristölleen monin verroin vaarattomampi kuin rokottamaton ja ennen kaikkea tietää, ettei ole aiheuttanut omille lapsilleen lisääntynyttä riskiä vanhempiensa menettämisestä on iso ilon ja onnen aihe.

Sepustuksesi oli täyttä tuubaa.

Vierailija
30/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. En muutenkaan ramppaa vuosittain rokotuksista. Joku jäykkäkouristus rokotekin otetaan 20v välein turha verrata tätä niihin. Haitat suuremmat kuin hyöty.

Vierailija
31/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ottaisi? Itselle ei ainakaan tullut kummastakaan piikistä mitään ja rokotustapahtuma järjestettiin niin hyvin, että toimi kuin junanvessa.

Vierailija
32/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitkuteltiin strategisesti jo nyt sen vuoksi, että saadaan paras suoja talvikaudelle. Ei todellakaan mitään kiirettä ottaa kolmatta.

Vierailija
33/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ottaisi? Itselle ei ainakaan tullut kummastakaan piikistä mitään ja rokotustapahtuma järjestettiin niin hyvin, että toimi kuin junanvessa.

Mitä sinun kokemus liittyy muihin. Sinulla ei tullut mitään mutta monella muulla tuli. Mikä siinä on vaikea tajuta.

Vierailija
34/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kolmannen heti kun sen saa. 1.1. tulee 6kk toisesta piikistä. Ei kiinnosta teho-osasto. Eikä edes vuodeosasto jakso.

Kiitos.

Olet siis ylipainoinen kun noin pelkäät. Laihduta!

Vierailija
35/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passin takiako te rokottaudutte, mä luulin, että terveyden vuoksi. Voi elämä.

Vierailija
36/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka passista riemuitsee: Tämä passi tulee kyykyttämään kaikkia kansalaisia. Aina saa hypätä uuden esteen yli, että pysyy vihreänä ja "saa takaisin" vuoden 2019 perusoikeudet, jotka kuuluu KAIKILLE ja jotka on kirjattu PERUSTUSLAKIIN. Nyt perusoikeudet on EHDOLLISIA. Teiltä viedään vapaus ja ehdollisesti annetaan sitä pieninä palasina takaisin. Tämä on fasismia. Ootte te naiiveja.

Vierailija
37/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan niin monta kuin suositellaan.

Vierailija
38/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään rokotemäärä ei tule riittämään. Passi nollautuu ja "täysin rokotettu" määritellään aina uudelleen. Oikean Median sivulla hyvä juttu aiheesta. Itse asiassa harmittaa rokotettujen puolesta, jotka uskoivat tekevänsä hyvin ja oikein.

Vierailija
39/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata avata tänne mitään koronaa vastustavia ketjuja/kommentoida kielteisesti. Vauva.fi sivusto huolehtii kyllä sensuurista ja poistaa tämänkin viestiketjun.. kokemusta on jo monesta...

Vierailija
40/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 x rokotettu riskiryhmäläinen. Ensin mulle annettiin AstraZeneca. Sitten se kiellettiin meiltä nuoremmilta, vaikka aiemmin se oli kielletty vain vanhemmilta. Mutta yhtäkkiä se sallittiin vanhemmille ihmisille ja samalla kiellettiin nuorilta.

Toisena rokotteena uskalsin ottaa Pfizerin. Piti tulla ultimaattinen, maailman paras suoja koskaan kun ristiin rokotettiin. Molemmista rokotteista tulin todella kipeäksi.

Luvattiin, että kun 70% yli 18-vuotiaista rokotetaan, poistuvat rajoitukset. Sitten alettiin rokottamaan yli 12-vuotiaita ja luvattiin, että kun 80% kaksi kertaa rokotettu yli 12-vuotiaita, niin rajoitukset puretaan. No, se sitten peruttiin.

En enää luota kehenkään enkä mihinkään. Elän mahdollisimman normaalia elämää ja kolmatta rokotetta en ota.

Olen sairastanut influenssoja, joka on todella paha tauti ja olen pelännyt kuolevani. Todella monena vuotena on raportoitu miten influenssa tappaa todella paljon nuoria ja perusterveitä ihmisiä. Korona taas on lähinnä saattohoitopotilaiden tappotauti. On väärin puhua meistä riskiryhmistä yhtenä ryhmänä, itse en ole koskaan hyväksynyt sitä, että lapset ja nuoret joutuvat kärsimään, ettei Irmeli 95-vee hoitokodissa vaan kuole koronaan. Sairasta touhua.

Vaikka influenssaan on kuollut yhtä paljon ihmisiä ja tehohoidon kapasiteetti on aiemminkin ollut useina vuosina koetuksella, ei mitään näitä maskipakkoja, rajoituksia yms ole ollut.

Joten. En todellakaan luota asiantuntijoihin enää ollenkaan. Pitäkööt tunkkinsa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi