Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen käytös

Vierailija
19.02.2015 |

Tulimme mukavan illan päätteeksi molemmat kohtuullisen vahvassa humalassa kotiin. Menimme sänkyyn ja mies alkoi lähennellä. Minua väsytti todella paljon ja käskin miehen nukkumaan. Tällöin mies raivostui aivan silmittömästi, käski painua helvettiin ja tönäisi minut pois sängystä. Olin aivan häkeltynyt ja kysyin häneltä oliko hän tosissaan. Tällöin hän jatkoi huutamista, että painu helvettiin saatanan huora, jolloin katsoin parhaaksi lähteä.

Aamulla mies oli aivan hämmentynyt, kun löysi minut sohvalta nukkumasta. Kysyi vain, että olenko loukkaantunut jostain. Ei muistanut mitään illan riidasta. Annanko vain olla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Lopetettiin juominen kokonaan.

Vierailija
2/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna olla vaan kerrot miten ilta päättyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes mieti jatkoa. Seuraavaksi voi tapahtua jotain huomattavasti pahempaa.

Vierailija
4/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni sanoi aikoinaan, että juovuksissa ihminen näyttää todellisen luontonsa. Pätee myös tässä tapauksessa. Sopii miettiä.

Vierailija
5/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sinäkin kännissä. Mahdoit olla ihanaa seuraa.

Toisiin alkoholi vaikuttaa väsyttävästi, toisiin aggressiivisesti. Jos mies on selvin päin ihana, pidät vain mielessä, ettet anna hänen juoda niin paljon, että pahoitat mielesi. Tai ainakin pidät huolen, että jos edessä on todella kostea ilta, nukutte eri osoitteissa.

Vierailija
6/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et anna hänen juoda niin paljon, että pahoitat mielesi

Lapsimiehelle nainen huolehtii juomien määrätkin. Miten mies ei itse huolehdi siitä, että juo vain sopivasti? Onko miehekästä vetäytyä vastuusta oman juomisensa suhteen?

Vierailija
7/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:54"]

Jos mies on selvin päin ihana, pidät vain mielessä, ettet anna hänen juoda niin paljon, että pahoitat mielesi. Tai ainakin pidät huolen, että jos edessä on todella kostea ilta, nukutte eri osoitteissa.

[/quote]

Kuulostaapa kivalta parisuhteelta!

Vierailija
8/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:05"]

et anna hänen juoda niin paljon, että pahoitat mielesi

Lapsimiehelle nainen huolehtii juomien määrätkin. Miten mies ei itse huolehdi siitä, että juo vain sopivasti? Onko miehekästä vetäytyä vastuusta oman juomisensa suhteen?

Ilmeisesti tuli juotua sen verran epätavallisen rankasti, että molemmat yllättyivät miehen reagoinnista alkoholin määrään. On parempi, että jatkossa juotte vähän vähemmän. Jos mies ei itse osaa hallita juomisensa määrää tietyn pisteen ohitettuaan, silloin on parempi, että ap pitää juomista silmällä.