aika tökerösti koettaa enbuske saada
tuiskua tunnustamaan homoutensa.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:12"]
Kalle Lindroth.
[/quote]
uuh se on kuuma;)
Onkohan Enbuske itse peräreikämies, kun noin kovasti asia kiinnostaa? Luulisi olevan se ja sama.
Enbuske ei ole minuun makuun. Mielestäni hyvä juontaja ei muutenkaan pyri nolamaan muita. Tyyli on muutenkin hyvin lapsellinen sekä ajatukset naiveja. Nyberg on jämäkkä ja neutraali. Ehkä ohjelmat on suunnattu eri ikäryhmille.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:57"]
Onkohan Enbuske itse peräreikämies, kun noin kovasti asia kiinnostaa? Luulisi olevan se ja sama.
[/quote]
Enbuske varmaan kuola valuen odotti että saisi aikaan otsikoita 'Enbuske paljasti Tuiskun vuosia varjellun salaisuuden - Tuiskun kumppani on XXXX!'
no kun ne nyt voivat jopa kirkossa mennä naimisiin ja homous on muutenkin paljon fantsumpaa kuin heterous, niin miksei ole homo rinta rottingilla?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:27"]
no kun ne nyt voivat jopa kirkossa mennä naimisiin ja homous on muutenkin paljon fantsumpaa kuin heterous, niin miksei ole homo rinta rottingilla?
[/quote]
koskettaa sinun elämääsi millä tapaa?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:27"]
[/quote]
Mistähän sä toisen seksuaalisen suuntauksen kuvittelet tietäväsi, jos hän ei itse ole siitä koskaan puhunut?
Kuinka monta vuotta pitää pantata ja arvuutella? Jos minua joku ärsyttää niin se on kaapeissa lymyilevät homot jotka antavat ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:35"]Kuinka monta vuotta pitää pantata ja arvuutella? Jos minua joku ärsyttää niin se on kaapeissa lymyilevät homot jotka antavat ymmärtää.
[/quote]
Niinku miksi? Mitä kenenkään seksuaalinen suuntautuminen muille kuuluu? Kuuletko esimerkiksi artistin musiikin jotenkin eri tavalla sen mukaan, onko esittäjä homo/hetero/bi? Jos mua joku ärsyttää niin ylitsepääsemättömän uteliaat ihmiset.
Kalle Lindroth.