Loppuraskaudessa "alakertakarvojen" ajelu/poisto
Tiedän et on niiiin kulunu aihe nää pimpsakarvat mut miten ootte saanu alakertanne siistittyä kun maha alkaa olee jo tiellä? Mulla viel 2kk synnytykseen ja äsken tajusin etten nää enää mitään enkä viitteis ihan sokkona lähtee sohimaan. Oisko jotain vinkkejä? Vai pitäiskö ihan suosiolla mennä jollekin ammattilaiselle?
Kommentit (15)
Pytyllä istuen ja pitäen huolta siitä, että höyläämissuunta on oikea. Vielä parempi vaihtoehto on oma mies. Saan täyden palvelun aina.
vm-70
Rv 38. Ehkä onnistuisi peilin kautta katsomalla, toinen jalka lavuaarin reunalle nostettuna.. Tosin en ole enää alkanut temppuilemaan, kun lantio on kipeä muutenkin. Olkoon karvainen kun miestäkään ei häiritse :)
Täytyykin kysyä jos mies auttelis. Hyvä vinkki. :D
Mä oon käyttänyt ihan veet voidetta, sitä näppituntumalla sohii alapäähän ja poisto käy helposti kun se lasta ei ole terävä jos vähän lipsahtaa
Samaa oon pohtinut nyt kun alkaa toisessa raskaudessa kohta maha peittämään näkyvyyttä. Muistaakseni ekassa vedin vaan näppituntumalla ja tulos varmaan oli vähän sinne päin. Mies kyllä tarjoutui avuksi, mut en mä uskalla päästää ketään muuta terän kanssa sinne heilumaan (vaikka varmasti ois nätisti osannu ottaa). En tiedä mihin virittäisin peilin niin et sieltä näkeekin jotain... Vinkkejä tähän?
Hassua kun näin ylipainoisena en ole koskaan nähnyt mistä ajella. Näppituntumalla vaan koneella ajanut enimmät karvat kun ei sitä römpsää kukaan katsele paitsi gyne joskus :)
Pyydä ystävää auttaan. Ainakin itse pyysin kun en kans uskaltanut omaa miestä sinne päästää hääräämään.
MIehet ne todellakin sen sheivaamisen osaavat, onhan heillä yleensä naama täynnä partaa ;) On kyllä kiva kelliä sängyn päällä pyyhe pyllyn alla ja antaa miehen tehdä työt. Höylälle ja vaahdolle vain vesiastia, jossa uittaa välillä. Kun työ on valmis, on taatusti sileää ja siitä on kiva jatkaa ihan mitä vain.
Brassisokeroinnissa on yks kaveri käynyt viimeisellä kuullakin. Tosin jo tottunut aikaisemmin siihen.
Miksi, oi miksi? Kätilöä miellyttääksenne? Vai vauvalle karvaton alkutaival?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:46"]
[/quote]
Oi omaksi iloksi ja miehen myös. Lisäksi jälkivuodon kanssa on paljon siistimpää, kun limanriekaleet ja verinen vuoto eivät takerru tankeisiin kiharoihin. Kokeilepa joskus, ellei uskosi kiellä.
Mistä lähtien ne on pitänyt itse ajaa? Ainakin minun aikana (90-luvulla) karvat ajeltiin sairaalassa eikä tästä edes peritty mitään maksua, kun en ollut sitä "tilannutkaan".
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:46"]
[/quote]
Oi omaksi iloksi ja miehen myös. Lisäksi jälkivuodon kanssa on paljon siistimpää, kun limanriekaleet ja verinen vuoto eivät takerru tankeisiin kiharoihin. Kokeilepa joskus, ellei uskosi kiellä.
[/quote]
Siinä kohtaa kun on jälkivuotoa, näkee jo aivan mainiosti ajella karvansa. Mitä iloa sinulle tuo se, että jossain piilossa on karvaton pillu, jota et mitenkään näe? Tutkitko pesääsi peilillä raskauden viime viikkoina ihan vain ihastellaksesi karvattomuutta?
Näppituntumalla. Välillä meinas tulla episiotomia, mutta pikkuvaurioilla selvittiin. Peilin kautta toki voi ajaa, en viitsinyt värkätä.