Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Carlings Oy PETKUTTAA!

Vierailija
19.02.2015 |

Sain parit farkut lahjaksi, jotka eivät sopineet. Pyysin jos saisin lahjakortin, kun kuitti oli mukana ja ostohetkestä oli kulunut alle 1viikkoa. Myyjät kieltäytyivät ja eivät kertoneet syytä vaikka kysyin. He pidensivät tuotteen vaihto-oikeuden vaikka toivoin n lahjakortin. Kävin vaihtaa yhet housut pois ja toiselle farkuille en löytänyt vaihtoehto tuotetta. Kysyin muista myymälöistä että minun olisi pitänyt saada ensimmäisellä kerralla lahjakortti että tässä tilanteessa oli toimittu väärin. Mutta nyt pidennetty aika on kulunut ja he sanovat että olisi pitänyt tulla vaihtoajan aikana vaikka olinkin. Nyt 90e farkut jäävät kaapin pohjalle pölyttymään. Lähetin useamman sähköpostin yritykselle missä toivoin jotain kompensaatiota mutta eivät ole vastanneet. En suosittele asioimaan siellä ja en ikinä mene sinne enään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sä hoitanu vaihtoa ajoissa?

Vierailija
2/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes ostaa vaatteita lahjaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:50"]

No mikset sä hoitanu vaihtoa ajoissa?

[/quote]

Hoitihan hän, mutta liike ei antanut lahjakorttia.

Vierailija
4/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helkuttia. Mikset kysyny jostain toisesta myymälästä sen vaihtoajan sisällä? 

Vierailija
5/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyhän ap muista myymälöistä!!!!!!!!!!! Mitä vittua, ku ette osaa lukea!!!!!!!!

Vierailija
6/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellainen liike. Hyvä tietää ettei vahingossa asioi siellä ja tule turhaa harmia.

Vierailija
7/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö liikkeet saa itse päättää vaihto-oikeudesta? Eli se on oltava, mutta ehdot voi päättää liike? 

Vierailija
8/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne farkut myyntiin.

Vierailija
9/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:11"]

Eikö liikkeet saa itse päättää vaihto-oikeudesta? Eli se on oltava, mutta ehdot voi päättää liike? 

[/quote]

Normi putiikilla ei ole mitään velvollisuutta vaihto- jatai palautukseen. Ainoastaan nettikaupoissa on pakko olla vähintään 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. 

Vierailija
10/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:11"]

[/quote]

Vaihto-oikeutta ei tarvitse olla ollenkaan, se on ylimääräinen lisäetu ja myymälä saa vapaasti päättää sen ehdoista. 

Vierailija
11/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ei ole mitään pakkoa vaihtaa ollenkaan. Että pitää olla tyytyväinen näihinkin ehtoihin.

Vierailija
12/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tyytyväinen tästä infosta. Eipä tartte ikinä käydä tuossa kaupassa. Thanks

Vierailija
13/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään automaattista vaihto/palautusoikeutta. Kaupat päättävät itse josko semmoisen antavat asiakkaalleen ja myös niiden säännöistä sitten. Siis niiden vaatteiden ostajanhan olisi kuulunut kysyä millainen käytäntö on vaihto/palautusoikeudella? Minä kysyn ainakin itse sina kun menen kauppaan jossa en ole ennen asioinut onko tuotteilla vaihto tai palautusoikeutta.

Vierailija
14/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asioida stokkalla. Niillä homma toimii!

Vierailija
15/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat tietysti päättää itse oman kantansa vaihtoon ja palautukseen, MUTTA sen pitäisi kyllä kaiken järjen mukaan olla koko ketjussa yhtenäinen. Oulun myymälässä ei voida toimia täysin eri lailla kuin Helsingissä esimerkiksi.