Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa annatte miehen tehdä oharit?

Vierailija
25.11.2021 |

Joko saa kolmannen kerran jälkeen luovuttaa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta oharista puhut, ap?

Sellaisesta, että on sovittu treffit ja miestä ei näy.

Ap

AIka paha. Tuohon selityksenä ilmeisesti oli, että oli jäänyt junan alle, makasi sairaalassa ja puhelin oli mennyt rikki.

Mikään vähäisempi syy ei tuossa riitä.

Ovat olleet luokkaa migreeni, auto rikki, työpäivä venyi.

Mua surettaa nyt :( taas.

Ap

Noista mikään ei ole tarpeeksi hyvä syy ettei voisi soittaa ja perua ajoissa sen sijaan että juoksuttaa turhaan.

Tuollaisessa miehessä ei ole mitään suremista. Se on yksinkertaisesti vaan yksi tusina-k-pää. Suutu ennemmin. Tai tee vielä yhdet treffit sen kanssa joille sulla ei ole aikomustakaan ilmestyä. Kusetat sitä vaikka että sait lahjakortin kalliiseen ravinteliin ja haluat tarjota.  Jos ilmestyy paikalle, istukoot siellä yksinään ja odotelkoot, ja jos jotain tilaa, joutuu itse sen maksamaan. Etkä vastaa puhelimeen, kerrot vaan myöhemmin että sulta katkes kynsi ja oli pakko tehdä hätävaraus salonkiin siitä paikasta ja unohdit treffit kokonaan. 

Vierailija
22/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta olen oppinut, että selityksiä ei kannata kuunnella vaan ne ekat oharit on samalla myös ainoat ja vikat. 

Itse en enää halua minkäänlaista parisuhdetta sellaisen miehen kanssa joka ei aidosti omasta halustaan vietä aikaa kanssani vaan kaikki serkunkumminkaiman mökkirempatkin menee mun edelle ja/tai mies ei vaan osaa hallita ajankäyttöään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai ap nyt aio enää neljättä kertaa mennä samaan halpaan? Tyyppi varmaan naureskelee kavereittensa kanssa että mimmi käy niin kuumana että ilmestyy toiveikkaana paikalle kerta toisensa jälkeen vaikka miestä ei ole ennenkään näkynyt. Ja nielee purematta kaikki selitykset joka kerta. Pitävät sinua vähän hönönä.

Oli tarkoitus tulla mun luo. En mä nyt niin hullu oo, että lähtisin johonkin odottelemaan.

Ap

Kuules nyt, elä kutsu enää tuollaisia helppoheikkejä kotiisi kutemaan ollenkaan. Nyt vähän itsekunnioitusta kehiin. Ilmeisesti se sai viime hetkessä järkättyä itselleen parempaa seuraa, ja sä olit se varavaihtoehto jos  ei muuta löydy.

Vierailija
24/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta oharista puhut, ap?

Sellaisesta, että on sovittu treffit ja miestä ei näy.

Ap

AIka paha. Tuohon selityksenä ilmeisesti oli, että oli jäänyt junan alle, makasi sairaalassa ja puhelin oli mennyt rikki.

Mikään vähäisempi syy ei tuossa riitä.

Ovat olleet luokkaa migreeni, auto rikki, työpäivä venyi.

Mua surettaa nyt :( taas.

Ap

Tuo eka ohari-kerta oli testailua ja loput enää pelkkää ilkeilyä koska mies on jo menettänyt mielenkiintonsa kun sulle voi selittää mitä vaan ja kaikki selitykset kelpaa.

Mies ei siis kunnioita sua enää edes sen vertaa kuin silloin kun teki testin. Ja siis saattoi hyvinkin tehdä sen tiedostamattaan, koska ei vaan ollut niin kiinnostunut eli mikä vaan meno meni sun tapaamisen edelle ja sitten huomasikin että ei saakeli, tämä mimmihän nielee ihan mitä vaan eli se vähäkin kiinnostus katosi sen siliän tien.

Olet siis just se epätoivoinen kynnysmatto jollaisille naureskellaan, että mitä eroa on naisella ja koiralla? Koiraa ei voi kusettaa puhelimessa.

Äläkä nyt vaan sano, että kyllä mies tykkää ihan varmasti kun kuitenkin silloin tällöin panemaan ilmaantuu..

Vierailija
25/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee minulle oharin,se oli siinä! Ei tule toista ,ei kolmatta kertaa. Tunnen oman arvoni aikuisena naisena.

Vierailija
26/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden=ensimmäisen ja viimeisen

Vierailija
27/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
28/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä spedeilijöitä tuli nuoruudessa tavattua ja sinisilmäisenä sitä vielä meni uskomaankin näitä pskapuheita. Uskomattominta näin jälkeenpäin on se, että joskus sitä saattoi jopa itse keksiä sen selityksenkin miksi miehestä ei kuulunutkaan..

Ja ei. Mies ei tosiaan ole joutunut sairaalaan eikä ajanut kolaria tai hukannut puhelintaan. Eikä kämmännyt jotain ja vahingossa poistanut sun numeron tai ole niin ujo ja epävarma ettei uskalla ottaa yhteyttä..

Vierailija
29/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä spedeilijöitä tuli nuoruudessa tavattua ja sinisilmäisenä sitä vielä meni uskomaankin näitä pskapuheita. Uskomattominta näin jälkeenpäin on se, että joskus sitä saattoi jopa itse keksiä sen selityksenkin miksi miehestä ei kuulunutkaan..

Ja ei. Mies ei tosiaan ole joutunut sairaalaan eikä ajanut kolaria tai hukannut puhelintaan. Eikä kämmännyt jotain ja vahingossa poistanut sun numeron tai ole niin ujo ja epävarma ettei uskalla ottaa yhteyttä..

Ei hemmetti :D Kerran muuten oli selityksenä toi "olin kadottanu sun numeron". Olen todella idiootti ja nyt surettaa vielä enemmän :(

Ap

Vierailija
30/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kertaa tasan on maksimi

Vierailija
31/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini tekee naisille vähän väliä ohareita. Ei tahallaan, eikä sen takia, että priorisoisi jotakin muuta asiaa tai ihmistä naisen edelle, vaan yksinkertaisesti siksi, ettei muista. Aika usein hän laittoi esim. puhelimeen muistutuksen treffeistä, mutta aina usein se unohtui.

Varmaan tarpeetonta sanoa, että ei hänellä koskaan ollut kovin vahvoja tunteita tapailemiaan naisia kohtaan. Välillä nimetkin unohtuivat..

Vierailija
32/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä mies tehnyt ohareita. Älkää hyvät ihmiset katselko tuollaisia "kumppaneita". Jossain vaiheessa on turha itkeä jos antaa toisen kohdella huonosti.

Vierailija
33/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti :D Kerran muuten oli selityksenä toi "olin kadottanu sun numeron". Olen todella idiootti ja nyt surettaa vielä enemmän :(

Ap

Tsemppiä sulle, et tosiaan ole eka (etkä valitettavasti vikakaan) joka menee näiden pelleilijöiden metkuihin. Moni on samat oppirahat maksanut kun kuvittelee ihmisten olevan luottamuksen arvoisia.

Ja sitten miehet vielä kehtaa ihmetellä että miksi naiset ei luota eikä usko mitään vaan epäilee kaikkea..

Vierailija
34/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä mies tehnyt ohareita. Älkää hyvät ihmiset katselko tuollaisia "kumppaneita". Jossain vaiheessa on turha itkeä jos antaa toisen kohdella huonosti.

Kun ei ole varaa valita niin on pakko katella yhtä sun toista. Toinen vaihtoehto on olla yksin.

Ap

Vierailija
35/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai ap nyt aio enää neljättä kertaa mennä samaan halpaan? Tyyppi varmaan naureskelee kavereittensa kanssa että mimmi käy niin kuumana että ilmestyy toiveikkaana paikalle kerta toisensa jälkeen vaikka miestä ei ole ennenkään näkynyt. Ja nielee purematta kaikki selitykset joka kerta. Pitävät sinua vähän hönönä.

Oli tarkoitus tulla mun luo. En mä nyt niin hullu oo, että lähtisin johonkin odottelemaan.

Ap

Noh, jos ei muka pysty edes myöhässä tulemaan, on meno jo käsittämätöntä.

"Migreeni" - Soita ja kerro.

"Auto meni rikki"  - Taksit on keksitty, soita ja kerro.

"Työpäivä venyi" - Myöhässä, soita ja kerro. TAI näpytä viestiä työkoneelta.

Vierailija
36/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole varaa valita niin on pakko katella yhtä sun toista. Toinen vaihtoehto on olla yksin.

Ap

Muttet katsele ketään, kun ei tule paikalle.

Vierailija
37/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katselen silloin, kun mä meen miehen luo.

Ap

Vierailija
38/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tai menin. En mene enää. Ihmettelen vaan, kun mies on usein itse se joka tapaamista ehdottaa. Itse en ole enää hetkeen jaksanut edes vaivautua.

Ap

Vierailija
39/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tai menin. En mene enää. Ihmettelen vaan, kun mies on usein itse se joka tapaamista ehdottaa. Itse en ole enää hetkeen jaksanut edes vaivautua.

Ap

Vieno kysymys: harrastatteko intiimiä kanssakäymista tavatessanne? Jos vastaus on kyllä, en oikein tajua miksi ihmettelet että mies ehdottaa tapaamista. Katsos kun jos ei löydy ketään muuta kenen kanssa tarpeensa tyydyttää niin rimpauttaa sulle, ja tavara tuodaan suit sait suoraan kotiovelle. Mikäs sen kätevämpää. 

Ihan oikeesti, lopeta tuollaisten luusereitten tapailu, mistään syystä. Löydät kyllä parempaa seuraa kun saat itsekunnioituksesi korjattua sille tasolle missä sen kuuluisikin olla. Miehet vaistoaa nää asiat todella herkästi.

Vierailija
40/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai heti ensimmäisen kerran jälkeen voi luovuttaa, ellei selitä asiaa tai on töykeä.

Aina on joku selitys eikä mies ole ikinä töykeä. Siksi onkin niin hankalaa.

Ap

Toihan se just on, että nämä osaa käyttää juuri niitä selityksiä jotka voisi hyvin olla tottakin ja täysin ymmärrettäviä. Kuten nyt esim yllättävät ylityöt, koska välillä niitä on itselläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme