Söin juuri kolme palaa kakkua. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka järkyttävän iso sun takapuoli on??
Sais olla isompi. Ei ole edes metriä ympärykseltään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä kakku? Miten määrität palan? Saanko minäkin?
Suklaakakku. Pala on samankokoinen kuin esim. kahviloissa myytävät kakkupalat. Saat, jos tulet hakemaan, kakkua jäi vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Teetkö useinkin noin?
Miksi mitä? Miksi söin kakkua vai miksi söin useamman palan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Söin eilen ja tänään 1,5 litraa jäätelöä. Onko ap kysyttävää?
Mitä jäätelöä söit?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelitko alunperin syöväsi tuon määrän? Minä syön toisinaan enemmän kuin on tarkoitus.
Onko sinulla millainen pituus ja paino?
Itsellä 181 cm ja 81 kg. Joudun jättämään herkut kauppaan. Muuten lähtee mopo käsistä.
Suunnittelin syöväni yhden palan, mutta oli niin hyvää, että otinkin lisää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kakkua söit? Olen tekemässä lapselle 1 v synttärikakkua, joten kiinnostaa millaisia kakkuja muut vetelevät, jos saisi vaikka inspistä.
Kokeile Ferrero Rocher kakkua! Netissä on paljon ohjeita mistä valita.
Yksivuotiaalle tosin saattaa olla liian makea. Onko teille tulossa vieraita vai vain oman perheen iloksi? Sitten simppeli porkkanakakku tai banaanileipä kakkumuodossa voisi sopia pienelle paremmin jos ei ole tarkoitus vieraita ilahduttaa.Ei ap
Aikuisia vieraita tulossa yli kymmenen, joten ei haittaa makeakaan kakku :) Ei sitä isoa palaa lapselle anneta, eikä muutenkaan nipoteta siitä, jos saa vähän makeaa. Täytyy googlata ohjeita, vielä ehtisi hankkia tuota suklaata. Pohjat tein jo, yhden vaalean ja yhden tumman, eli vain täytteet puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin eilen ja tänään 1,5 litraa jäätelöä. Onko ap kysyttävää?
Mitä jäätelöä söit?
Ap
1 l salmiakkijätskiä ja 2 l mansikkajätskiä :p
Vierailija kirjoitti:
Mitä kakkua? Jäikö sitä enää? Rupes tekemään mieli kuivakakkua...
Suklaakakkua. Jäi vielä huomiseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kakkua söit? Olen tekemässä lapselle 1 v synttärikakkua, joten kiinnostaa millaisia kakkuja muut vetelevät, jos saisi vaikka inspistä.
Yksivuotiaalle tosin saattaa olla liian makea. Onko teille tulossa vieraita vai vain oman perheen iloksi? Sitten simppeli porkkanakakku tai banaanileipä kakkumuodossa voisi sopia pienelle paremmin jos ei ole tarkoitus vieraita ilahduttaa.Ei ap
Aikuisia vieraita tulossa yli kymmenen, joten ei haittaa makeakaan kakku :) Ei sitä isoa palaa lapselle anneta, eikä muutenkaan nipoteta siitä, jos saa vähän makeaa. Täytyy googlata ohjeita, vielä ehtisi hankkia tuota suklaata. Pohjat tein jo, yhden vaalean ja yhden tumman, eli vain täytteet puuttuu.
Simppeleitä juustokakkua pystyy tekemään vähällä sokerilla. Oma lemppari on mustaherkukka suklaa kiilteellä. Ohje on käsin tehty joten en pysty sitä helposti jakamaan mutta sokeria on alle 1/2 desiä koko kakussa. Maistuu aikusille ja ei ole sokeripommi lapselle joka ei välttämättä ole sokeria paljoa syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama tyyppi, joka söi kolme pussillista karkkia?
Olen sama. Olen aiemmin syönyt myös kolme grillimakkaraa ja kolme croissanttia.
Ap
Ei kysyttävää, mutta muistin just, että mulla on kuistilla sekä sitruuna-marenkipiirakkaa että mokkapaloja. Kumpaakohan sitä ottaisi...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Millä todennäköisyydellä Akka-nartun kaikki seitsemän pentua jäävät henkiin?
Eikö niitä ollut yhdeksän?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomenna olin suunnitellut tehdä kakun, ihan muuten vaan. Joten kysymys on haluatko tulla paloille?
Kiitos kutsusta, tulen mielelläni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rupsuttuttaako
Ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytekakkua siis? Banaanit ja mansikat on niin nähty niin miten olisi päärynäkakku? Säilykepäärynät ja kinuskiksi kondensoitua maitoa toimii hyvin ja helppo tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tein ihan perus kuorrutetun suklaakakun, vastustan kaikkia "hienoja" kakkuja, koska sokerimassa ei maistu hyvältä. Kakun tärkein ominaisuus on hyvä maku.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään kolme hampurilaista ja puoli pellillistä pitsaa. Onko kysyttävää ap?
Ei ole. Kuulostaa ihan hyvältä määrältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simppeleitä juustokakkua pystyy tekemään vähällä sokerilla. Oma lemppari on mustaherkukka suklaa kiilteellä. Ohje on käsin tehty joten en pysty sitä helposti jakamaan mutta sokeria on alle 1/2 desiä koko kakussa. Maistuu aikusille ja ei ole sokeripommi lapselle joka ei välttämättä ole sokeria paljoa syönyt.
Kuulostaa herkulliselle. Juustokakku olisi muuten hyvä, mutta raskaana ollessa tuorejuustot on pannassa, joten äiti, eli minä, en saisi syödä itse tekemääni kakkua. Eri asia, jos kävisi uunissa.
Makeaa on muksu maistellut sormenpään kokoisia annoksia (esim. täytekakkua isomummon synttäreillä pari kuukautta sitten), mutta ei sitä ole tarkoitus isoja määriä syöttää. Enimmäkseen tosiaan aikuisille syötäväksi, lapselle visuaalista iloa ja pienissä määrin makuelämyksenä.
Tein itse. Kaupassa myytävät kakut on kalliita ja huonoja.
Ap