Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kirjanpitäjä ja hoidan muutaman bloggaajan kirjanpitoa

Vierailija
19.02.2015 |

Otsikossa se tulikin, olen siis kirjanpitäjä. Tutustuin onnekseni opiskeluaikoina yhteen indiedays-bloggaajaa kenen kirjanpitoa aloin hoitamaan. Nyt hoidan hänen sekä kahden muun blogia työkseen kirjoittavan henkilön kirjanpidon.

Haluatko kysyä jotain? Nimiä en tietenkään kerro, mutta usein ihmisiä näyttää kiinnostavan, mitä kaikkea bloggaajat saavat laitettua kirjanpitoon ja minkä verran he blogillaan tienaavat (tähän en osaa täysin vastata sillä osa "tuloista" saadaan hyödykkeinä, ja ne eivät kuulu verotettavan tulon piiriin)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa mitä saavat verotuksen piiriin ja vaikkapa kultakin kolmen viimeisen tilikauden tulos

Vierailija
2/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas lojaali asiakkaillesi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla todella epäpätevä kirjanpitäjä tai sitten olet provo. Kaikki rahana TAI rahanarvoisena etuutena saatu on veronalaista tuloa. Jos ne bloggareiden saamat kamat eivät ole hyödytöntä p*askaa, ne ovat veronalaista tuloa!

Vierailija
4/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjällä on salassapitovelvollisuus. Vaikka et nimiä kertoisi, niin kannattaisi silti olla aika hiljaa asiakkaiden bisneksistä. Yleisellä tasolla voit toki kertoa, mitä bloggaajat "saavat laitettua kirjanpitoon", mutta siihen se melkein jääkin.

Ystävällisin terveisin,

Nipottaja

Vierailija
5/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

elääkö bloggaamisella? monikin?

Vierailija
6/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin tää kirjanpitäjä nyt hävisi?

Vierailija
7/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen gynegologi ja hoidan muutaman bloggarin alapäitä. Kysyttävää?

Vierailija
8/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lasken palkkoja eräälle tunnetulle blogi/mediahenkilölle. Ihan mukavasti tienaa, mutta aina naurattaa, kun itselleen ottaa palkkaa monta tonnia, mutta ne palkatut työntekijät saavat muutamia satasia. :)

Vierailija
9/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:28"]

Mä lasken palkkoja eräälle tunnetulle blogi/mediahenkilölle. Ihan mukavasti tienaa, mutta aina naurattaa, kun itselleen ottaa palkkaa monta tonnia, mutta ne palkatut työntekijät saavat muutamia satasia. :)

[/quote]

Mäkin lasken yhden tunnetun bloggaajan palkan, ja mukavasti tienaa hänkin. Muita työntekijöitä ei ole. 

Vierailija
10/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:23"]Olen gynegologi ja hoidan muutaman bloggarin alapäitä. Kysyttävää?
[/quote]

Ei saatana, päivän paras!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä