Käteni eivät mahdu paidan pidikkeisiin
Paitojen pidikkeet ovat aina liian pienet vai onko mulla liian paksut käsivarret?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:25"]Paitojen pidikkeet ovat aina liian pienet vai onko mulla liian paksut käsivarret? [/quote] Sulla on liian iso paita.
[/quote] Olen kokeillut montaa eri kokoa ja kaikissa paidan pidikkeet ovat olleet liian pienet.
älä nyt niitä käteen tunge, leikkaa pois
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:28"]
älä nyt niitä käteen tunge, leikkaa pois
[/quote] mutta miltä paita nyt näyttäisi päällä ilman pidikkeitä
mitä nää pidikkeet on? siis se pikku lenkki niskassa? ei siihen kuulukaan käsiä tunkea!
Eihän niitä käsiin laiteta, vaan vedetään pään yli silleen, että ne menee edestä ja takaa ristiin.
Ne on vain myymälää varten, ne on tarkoitus leikata pois.
vaatemyyjä
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:32"]
Eihän niitä käsiin laiteta, vaan vedetään pään yli silleen, että ne menee edestä ja takaa ristiin.
[/quote] Mä oon vetässyt ne tissien alle, antaa hyvää nostetta.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:32"]Eihän niitä käsiin laiteta, vaan vedetään pään yli silleen, että ne menee edestä ja takaa ristiin.
[/quote]
Siis mistä pidikkeistä puhut? Siis siitä narusta joka saa vaatteen pysymään paremmin henkarissa? Mitä ristiin?? Vai oliko tää sarkasmia? :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:25"]Paitojen pidikkeet ovat aina liian pienet vai onko mulla liian paksut käsivarret?
[/quote]
Sulla on liian iso paita.