Koronasta uusi voimakkaasti mutatoitunut muutos
"Tuoreen virusmuunnoksen sisältämä suuri mutaatioiden määrä on kuitenkin huolestuttava. B.1.1.529-variantissa viruksen piikkiproteiinia koodittavalla alueella on alkuperäiseen viruskantaan verrattuna kaikkiaan 32 mutaatiota."
https://tekniikanmaailma.fi/tama-on-huolestuttava-ja-en-ole-sanonut-sam…
*
Voiko tästä päätellä, että joudutaan kehittämään yhä uusia rokotteita koronaa vastaan?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä virukset mutatoituvat kiltimmiksi, koska eivät halua tehdä itsemurhaa.
Haluavat tarttua hyvin, mutta eivät sairastuta vamavasti.
Näin käy yleensä.
T.tutkija
Terveisin keskiajan rutto.
Uskottele mitä haluat.
Tämä on SE virus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy yleensä.
T.tutkijaTerveisin keskiajan rutto.
Uskottele mitä haluat.
Tämä on SE virus.
Rutto ei ollut mikään virus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy yleensä.
Uskottele mitä haluat.
Tämä on SE virus.
Näin on. Tämä virus pyyhkäisee vielä kunnolla ja sitten ihmetellään. Toisaalta parempi niin kun ihminen ei ymmärrä omaa parastaan.
Meille tämä uusi variantti ei ole leviämässä.
Terv. Asko J
Suomea tämä ei kosketa! Meidän on nyt aika elää ja kokea! ”Ilmari, Ilmari, ryyppyremi kasaan, huomenna on peeeerjaaantaaai!”
Sanna
Vierailija kirjoitti:
Mä oon koronan alkuajoista saakia toitottanut että me kuollaan kaikki! Oon rokotteet ottanut mutta saattaa olla vain pitkitystä.
Samaa olen ajatellut. Olen nyt 60v ja vanhempani yli 90v. Olen alakanut pelätä, että vanhempani saattavat kuolla joskus ja minäkin jonain päivänä. Ja mä kun luulin olevani kuolematon!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy yleensä.
Uskottele mitä haluat.
Tämä on SE virus.
Rutto ei ollut mikään virus.
Ruttoon sairastuivat eri veriryhmää edustavat kuin koronaan. Rutto ei ollut virus.
Ruttoon ja koleraan sairastuivat lähinnä 0 veriryhmän omaavat.
Malariaan ja koronaan voivat kaikki sairastua mutta usein O veriryhmä selviää lievemmillä oireilla ja A veriryhmä saa enemmän oireita.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Asko J
no ei tod, meillä kaikkien virusten paperit tarkastetaan rajalla ja laukut kannetaan
Korona on ollut kyllä melkoinen pettymys. 1,5 miljoonaa kuollutta koko euroopassa, ei juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Homma täytyy ottaa niin kuin Titanicin ykkösluokan herrasmiehet: parhaat päälle, grogilasi käteen ja kuoleman suuhun miehekkäällä tyyneydellä. Jätetään ne vessapaperin hamstraukset vähemmälle tällä kertaa.
Eikö olis tyylikkäämpää kohdata kuolema puhtaalla perseellä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarkoittanee sitä, että jatkossa luonnonvalinta suosii ihmisiä, joilla ei ole mitään pakottavaa tarvetta vaeltaa tungeksivissa laumoissa lajitovereidensa kanssa.
Että kaikki erakoituneet sosiopaatit voittaa tämän pelin? Voi tuossa perää olla. Jokin kosminen lohdutuspalkinto..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homma täytyy ottaa niin kuin Titanicin ykkösluokan herrasmiehet: parhaat päälle, grogilasi käteen ja kuoleman suuhun miehekkäällä tyyneydellä. Jätetään ne vessapaperin hamstraukset vähemmälle tällä kertaa.
Eikö olis tyylikkäämpää kohdata kuolema puhtaalla perseellä?
Taivaassa perseet tervataan kuitenkin, joten mitä suotta.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Asko J
Vieläkös tämä heinäkuinen lupaus on voimassa?
Ylilääkäri Asko Järvinen korostaa sairaalahoitoon joutumisen riskin pienentymistä.
– Noin kuukauden jälkeen ensimmäisestä rokotteesta saa vapautuksen sairaalahoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Olen tehnyt tilini selväksi Jumalan kanssa. Hän päättää miten käy.
Vie se jumalasi sinne mihin ei päivä paista.
Covid-19 taitaa olla lopulta se joka ratkaisee ilmastokriisin aiheuttaman ongelman eikä ihminen.
Vaikka välikädessä juuri typerät ihmiset on aiheuttanut sen, että korona kerkeää ylipäätänsä mutatoitumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutatoituminen ei ole sama asia kuin paheneminen. Virukset mutatoituu aina ja kehitys voi olla myös lievemmän suuntaan.
Juuri noin se normaalisti meneekin eli virus muuntautuu mutta sen teho heikkenee. Nyt menee jostain kumman syystä päinvastoin (tai ainakin meille mediassa toitotetaan) ja se on kyllä erikoista.
Mistä mahtaa johtua? Onko siitä että meille annetaan rokote joka ei tapa virusta vaan leviää valtoimenaan myös rokotettujen kautta. Rokotetut saavat taudin mutta oireet rokotteen takia vain lievenevät eikä immuniteettia synny. Ja juuri siinä taitaa piillä se ongelma. Kun et saa normaalisti sairastamalla immuniteettia (sen rokote estää) niin tauti sen kuin pahenee koko ajan.
Tähän astihan rokotteet ovat toimineet täysin päinvastoin mutta tämä koronarokote ei tapa tautia se vaan muuntuu koko ajan pahemmaksi etkä ole suojassa vaikka kuinka piikillä kävisit uusia muunnoksia vastaan.
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/mex_21_3146
COVID-19 Vaccines: Commission activates the purchase of 150 million optional doses by Moderna for vaccines in 2022
"Today, the European Commission approved the amendment to the second contract with the pharmaceutical company Moderna for the activation, on behalf of all EU Member States, of 150 million additional doses in 2022. The revised contract provides for the possibility to purchase vaccines adapted to virus variants as well as vaccines for paediatric use and booster vaccines."
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarkoittanee sitä, että jatkossa luonnonvalinta suosii ihmisiä, joilla ei ole mitään pakottavaa tarvetta vaeltaa tungeksivissa laumoissa lajitovereidensa kanssa.
Luonnonvalinta ei toimi enää ihmisissä, koska me ollaan itse esim. lääketieteen avulla hidastettu sitä kun ihmiset on terveempiä ja elää pitempään. Ainakaan se ei vaikuta niin paljon eikä kovinkaan nopeasti.
Tätä mielipidettä minäkin olen tuonut muutaman kerran esiin. Nyt päästään ylisosiaalisista seurariippuvaisista eikä heitä tule ikävä.