Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jelpatkaa; mitä kivaa kirjekuoreen mahtuvaa kiitokseksi?

Vierailija
19.02.2015 |

Sain yllättäen matkalla apua ennestään tuntemattomalta ihmiseltä, joka ei halunnut mitään kiitoksesi. Arvostan kuitenkin kovasti tuollaista ystävällisyyttä, ja haluaisin jotenkin kiittää häntä. Nimi ja osoite on tiedossa. Hän pitää sisustamisesta, tyylinä maalaisromanttinen valkoinen sisustus.  Muuta hänestä en sitten tiedäkään, paitsi että pieni koira löytyy häneltä myös. 

Oisko ideoita, mitä voisin lähettää hänelle? Tai koiralle. ;) Nyt lyö ihan tyhjää, kun normaalisti ostaisin kukkia tai suklaata tms.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:56"]

Minä lähettäisin jääkaappimagneetin jossa joku kaunis lause - kahdesti olen sellaisen antanut "tuntemattomalle" hyväntekijälleni, toisessa luki "Se joka antaa rakkautta, lisää rakkautta" ja toisessa "Erityiset ihmiset kylvävät hyvyyden siemeniä missä ikinä kulkevatkaan" - olivat kuulemma liikuttuneet ja lähetykset olleet hyvin mieluisia.

[/quote]

Noita ei kyllä kannata tavallisessa kuoressa lähettää. Kuori hajoo ja sisältö hukkuu.

Vierailija
2/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka arpa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvakehys (Pentik tms.)

Vierailija
4/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:56"]

Minä lähettäisin jääkaappimagneetin jossa joku kaunis lause - kahdesti olen sellaisen antanut "tuntemattomalle" hyväntekijälleni, toisessa luki "Se joka antaa rakkautta, lisää rakkautta" ja toisessa "Erityiset ihmiset kylvävät hyvyyden siemeniä missä ikinä kulkevatkaan" - olivat kuulemma liikuttuneet ja lähetykset olleet hyvin mieluisia.

[/quote]

Noita ei kyllä kannata tavallisessa kuoressa lähettää. Kuori hajoo ja sisältö hukkuu.

[/quote]

Eikä magneetteja edes saisi lähetellä postissa, kun ne saattaa tarttua kiinni kuoren läpi johonkin ja sit lajittelukoneet jumittuu.

Vierailija
5/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä arvoisen ajattelit?

Vierailija
6/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustuslehti ja koiralle herkkuja (niitä on sellaisia litteitä jotka mahtuu kuoreen).

Vierailija
7/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huopaisia lasinalusia? Suklaata?

Vierailija
8/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

500e seteli

Vierailija
9/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä arpaa - jos se ei voita, ihan turha lahja

Älä lähetä magneettia - kaikki eivät arvosta, ja mietelauseetkin niissä ovat usein onttoja

Älä osta marketin koiraherkkuja - nykyään koirilla paljon herkkiä vatsoja

Kukat on ok, koiraherkut on ok, jos laadukkaita ja lihaa (sille ei liene kovin yleistä olla allerginen), sisustuslehti on ok, jos tiedät tyylin. Lahjakortti olisi ihan paras, jos osaat arvioida millaiseen liikkeeseen hän mieluiten sen käyttäisi.

Ihana ele jokatapauksessa!

Vierailija
10/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausiside, missä sun nimmari? :)

Vierailija
11/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:30"]

Älä lähetä arpaa - jos se ei voita, ihan turha lahja

Älä lähetä magneettia - kaikki eivät arvosta, ja mietelauseetkin niissä ovat usein onttoja

Älä osta marketin koiraherkkuja - nykyään koirilla paljon herkkiä vatsoja

Kukat on ok, koiraherkut on ok, jos laadukkaita ja lihaa (sille ei liene kovin yleistä olla allerginen), sisustuslehti on ok, jos tiedät tyylin. Lahjakortti olisi ihan paras, jos osaat arvioida millaiseen liikkeeseen hän mieluiten sen käyttäisi.

Ihana ele jokatapauksessa!

[/quote]

Komppi lahjakortille.

Vierailija
12/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti :)

Vierailija
13/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pistit pahan :D Jos osoite on tiedossa, voithan lähettää hänelle kukkia :)

Vierailija
14/14 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän