Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Puistolan juna-aseman parempi puoli, millaista aluetta?
19.02.2015 |
Onko kenelläkään tietoa/kokemusta millaista elämä on tuolla? Tarkoitan juna-aseman puolta jossa paljon rivareita ja omakotitaloja? Ois rivarin pätkä tarjolla 700metrin päässä asemalta ja mietimme kannattaisko käydä katsomassa .
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Up