Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha olo kotona

Vierailija
25.11.2021 |

Olen 15 vuotias tyttö enkä koe oloani turvalliseksi kotona. Isäni on ollut väkivaltainen mua kohtaan pienestä pitäen (tukistanut ym) mutten voinut pienenä ymmärtää että se on lailla kiellettyä. Musta on tehty myös 1 lastensuojeluilmoitus kyseisestä asiasta viime vuonna. Kotona on muutenkin tosi vaikeaa mutten viitsi kertoa sen henkilökohtaisemmin. En halua asua kotona. Mistä saan apua tähän? Koulussani ei oo psygolokia ja kuraattori sanoi ”kyllä sun isä susta välittää kun kerroin perheen ongelmista” :| terkkarille en tahdo puhua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kuraattorille suorat sanat, eli että tee hommasi tai valitan rehtorille.

Vierailija
2/4 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä mannerheimin lastensuojeluliittoon, he varmasti voi auttaa❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ottaa yhteyttä paikkakuntasi lastensuojeluun? Onko paikkakunnallasi esim. Tyttöjen talo tai nuorten turvakoti? Terveyskeskuksen lääkärillekin voi puhua, aika varataan puhelimitse. Vastaanottotiskiltäkin olen varannut ajan. Siitä pääsee ilman ajanvarausta ainakin terveydehoitajalle. Miksi et halua puhua kouluterkalle tai kellekään opelle?

Vierailija
4/4 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko ottaa yhteyttä paikkakuntasi lastensuojeluun? Onko paikkakunnallasi esim. Tyttöjen talo tai nuorten turvakoti? Terveyskeskuksen lääkärillekin voi puhua, aika varataan puhelimitse. Vastaanottotiskiltäkin olen varannut ajan. Siitä pääsee ilman ajanvarausta ainakin terveydehoitajalle. Miksi et halua puhua kouluterkalle tai kellekään opelle?

Joo paikkakunnallani on ainakin laitos. Terkkarista on jäänyt huonoja kokemuksia jonka takia en hänelle tahdo puhua. Kiitos vinkeistä!