Minkälainen ihminen levittelee revaansa alastonsuomessa?
Tai paremminkin voisi sanoa ihmisraunio. Mitä hittoa liikkuu ihmisen päässä, kun jakaa kuvia levitetystä peräreijästään ja toosastaan, jotkut vielä omalla naamallaan? Liikkuuko muuta kuin silmät? Onko se jotenkin jänskää, kun koskaan ei tiedä ketkä kaikki naapurin Reijosta työpaikan pomoon ja omaan enoon ovat nähneet levittelysi eri asennoissa? Järjetön myötähäpeä...
Kommentit (67)
Alkaa panettaa kun kattoo noita naisten kuvia tuolla :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:14"]
Kukaan sivistynyt ihminen nyt ei vaan esittele intiimialueitaan kaikelle kansalle. Itse olen kokeilunhaluinen ja OMALLE miehelle voin kuvia lähettää, mutta nettiin en niitä laittaisi. Miksette näyttele sitä pilluanne töissäkin, jos on ok että työkaverit sen näkee?
[/quote]
Oletko sivistynyt? Sivistykseen kuuluu myös avarakatseisuus. Avarakatseinen pystyy ymmärtämään myös erilaisia ajatuksia ja mieltymyksiä. Esim sen, että jotkut nauttivat itsensä esittelystä ja huomiosta. Tai sen että alastonsuomi.com ei ole sama asia kuin työpaikka. Jos juot viiniä, niin mikset juo viiniä myös töissä, jos se kerran on ok?
Olen 24-vuotias naimisissa oleva nainen. Elämä on ihan mallillaan, ihana parisuhde, yliopisto-opinnot saatettu loppuun, unelmien duuni aloitettu, mulla on paljon kivoja kavereita, harrastuksia ja ulkonäköänilin kehutaan harva se päivä.
Mulla ei ole profiilia alaston suomessa (En edes asu Suomessa, mutta ei muutenkaan innosta se paikka) Mutta kerran otin omasta alapäästäni ja rinnoista pari kuvaa ja jaoin niitä parille nuoremmalle miehelle omeglessa imgurin kautta ja sain siitä hirveet kiksit. Kun vain ajattelenkin tuota niin tunnen heti kostuvani.. joillakin kai vain on tällainen "fetissi". Mitä se teitä häiritsee? ei sinne alaston suomeen kukaan vahingossa eksy.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:07"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"] Voiko joku kertoa mitä pahaa siinä on jos joku omasta tahdosta laittaa sinne kuvia? Mitä se teitä häiritsee? [/quote] No onhan se nyt herranjumala muilta pois. [/quote] On on, saattaa vaikka oma mies tajuta, että jotku naiset on seksuaalisia ja kokeilunhaluisia.. [/quote] Miten toosan esittely kertoo seksuaalisuudesta ja kokeilunhalusta? Se kertoo huomionhausta ja surkeasta itsetunnosta, jota yritetään pönkittää esittelemällä ruttureikiä netissä. Eivätkö miehet kehu sinua tarpeeksi oikeassa elämässä? Etkö saa huomiota naamallasi, kun täytyy vetäistä se viimeinen kortti ja läväyttää pillu ruudulle? Et taida olla järin viehkeä beibe jos noin alas pitää vajota miesten huomion vuoksi. [/quote] Juuri noin. Onneksi itse olen sen verran kaunis ja nätti, että huomiota tulee ihan vaatteet päällä (ja myös ilman niitä ;) ) ja ei tarvitse lisäkehuja hakea tuntemattomilta hanskaan vetäjiltä. [/quote]niinkö?? hyvä että koet itsesi kauniiksi ja nätiksi! uskallan kuitenkin veikata että todellisuudessa näytät enempi heiltä >http://1000funnypictures.com/top-10-ugly-women-pics/ hekin ovat varmasti omasta mielestänsä kauniita ja nättejä :)) ja varmasti saavat huomiota kadulla vaatteet päällä! [/quote] Ei, vaan olen oikeasti kaunis. SORI. :) [/quote]En usko. Ja ei tarvitse pahoitella ;D [/quote] Ei tarvitse uskoa. Pahoittelen edelleen, että koet sen ahdistavana jos joku tietää olevansa kivannäköinen ja on tyytyväinen itseensä. Joten pahoittelut.
[/quote]hmm.. väitinkö muka että koen ahdistavana sen et joku luulee olevansa hyvännäköinen? en väittänyt :D
et taida olla penalin terävin kynä? ehkä sä tosiaan olet kaunis ja yksinkertainen :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:02"]"ihan tavallisia ihmisiä" reps huomiohuoria [/quote] Jos on anonyymi miten voi olla huomiohuora?
[/quote]
Voihan sitä huomioo saada silti. Jos vaikka pukeudun pelleksi ja lähden kadulle, ei mua varmaan tunnisteta mutta eihän se tarkoita etten herättäisi huomiota.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:19"]
Olen 24-vuotias naimisissa oleva nainen. Elämä on ihan mallillaan, ihana parisuhde, yliopisto-opinnot saatettu loppuun, unelmien duuni aloitettu, mulla on paljon kivoja kavereita, harrastuksia ja ulkonäköänilin kehutaan harva se päivä. Mulla ei ole profiilia alaston suomessa (En edes asu Suomessa, mutta ei muutenkaan innosta se paikka) Mutta kerran otin omasta alapäästäni ja rinnoista pari kuvaa ja jaoin niitä parille nuoremmalle miehelle omeglessa imgurin kautta ja sain siitä hirveet kiksit. Kun vain ajattelenkin tuota niin tunnen heti kostuvani.. joillakin kai vain on tällainen "fetissi". Mitä se teitä häiritsee? ei sinne alaston suomeen kukaan vahingossa eksy.
[/quote]
Hei mulla on ihan sama! Oon sua pari vuotta nuorempi sinkku.
Oikeassa elämässä en todellakaan oo mikään helppi nakki, vaan ennemminkin pihtari. En koskaan ole harrastanut yhdenyönsuhteita, ja muutenkin harkitsen tarkkaan ennen kuin hyppään sänkyyn vaikka oltais tapailtu jo jonkin aikaa.
Kerran sitten olin sairaslomalla kotona ja eksyin omegleen ja tuli juteltua jonku randomin kanssa niitä näitä ja puheetkin meni seksuaaliseen suuntaan ja mies sanoi, että olis kiihottavaa nähdä mun pillusta kuva kun levitän sitä sormilla. Ei yhtään mun tapaista, mutta siltä seisomalta otin kuvan, latasin aijaa.fi:hin ja lähetin linkin miehelle. Mies sitten pyysi kaikenlaisia kuvia, jopa siitä kun pissasuihku lentää. Toteutuin kaikki toiveet, kunhan ei naama tai muuta paljastavaa näkynyt kuvista.
Se oli ihan sairaan kiihottavaa miettiä että siellä joku randomi tumputtaa näille kuville. En poistanut kuvia heti ja lähetinkin niitä omeglessa parille muullekin tuntemattomalle. Mutta sitten tuli ahdistus, kun tuli se fappening cloud leak juttukin missä kaikkien julkkisten alastonkuvia esiteltiin ja mietin, että mitä jos munki kuvat päätyis jonnekin ja mun henkilöllisyys paljastuis...olis kauheeta. Poistin kuvat, mutta muistot elää yhä ;)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"] Voiko joku kertoa mitä pahaa siinä on jos joku omasta tahdosta laittaa sinne kuvia? Mitä se teitä häiritsee? [/quote] No onhan se nyt herranjumala muilta pois. [/quote] On on, saattaa vaikka oma mies tajuta, että jotku naiset on seksuaalisia ja kokeilunhaluisia.. [/quote] Miten toosan esittely kertoo seksuaalisuudesta ja kokeilunhalusta? Se kertoo huomionhausta ja surkeasta itsetunnosta, jota yritetään pönkittää esittelemällä ruttureikiä netissä. Eivätkö miehet kehu sinua tarpeeksi oikeassa elämässä? Etkö saa huomiota naamallasi, kun täytyy vetäistä se viimeinen kortti ja läväyttää pillu ruudulle? Et taida olla järin viehkeä beibe jos noin alas pitää vajota miesten huomion vuoksi.
[/quote]
Esitteletkö toosaasi miehellesi? Mitäs jos hän vaikka tykkäisi siitä että esittelisit? Entä jos hän pitäisi siitä että muut miehet kuolaisivat sinun perääsi?