Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen levittelee revaansa alastonsuomessa?

Vierailija
19.02.2015 |

Tai paremminkin voisi sanoa ihmisraunio. Mitä hittoa liikkuu ihmisen päässä, kun jakaa kuvia levitetystä peräreijästään ja toosastaan, jotkut vielä omalla naamallaan? Liikkuuko muuta kuin silmät? Onko se jotenkin jänskää, kun koskaan ei tiedä ketkä kaikki naapurin Reijosta työpaikan pomoon ja omaan enoon ovat nähneet levittelysi eri asennoissa? Järjetön myötähäpeä...

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"]

Voiko joku kertoa mitä pahaa siinä on jos joku omasta tahdosta laittaa sinne kuvia? Mitä se teitä häiritsee?

[/quote]

No onhan se nyt herranjumala muilta pois.

Vierailija
42/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 30 haluaa vielä tarkentaa, ettei itse nimenomaan ymmärrä sellaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"]

Voiko joku kertoa mitä pahaa siinä on jos joku omasta tahdosta laittaa sinne kuvia? Mitä se teitä häiritsee?

[/quote]

[/quote]

On on, saattaa vaikka oma mies tajuta, että jotku naiset on seksuaalisia ja kokeilunhaluisia..

Vierailija
44/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:20"]

mä olen itsevarma seksikäs nainen. mutten laita alastonkuviani yhtään mihinkään, ei niitä ole edes otettu.

[/quote]Niinhän sä luulet :D

Vierailija
45/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"]

[/quote]

[/quote]

On on, saattaa vaikka oma mies tajuta, että jotku naiset on seksuaalisia ja kokeilunhaluisia..
[/quote]

Miten toosan esittely kertoo seksuaalisuudesta ja kokeilunhalusta? Se kertoo huomionhausta ja surkeasta itsetunnosta, jota yritetään pönkittää esittelemällä ruttureikiä netissä. Eivätkö miehet kehu sinua tarpeeksi oikeassa elämässä? Etkö saa huomiota naamallasi, kun täytyy vetäistä se viimeinen kortti ja läväyttää pillu ruudulle? Et taida olla järin viehkeä beibe jos noin alas pitää vajota miesten huomion vuoksi.

Vierailija
46/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:16"]

Laitan alapääkuvani työhakemuksiinkin

[/quote]

Onko tärpännyt? Oletko pääsyt edes haastatteluun asti?

Vierailija
47/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten toosan esittely kertoo seksuaalisuudesta ja kokeilunhalusta? Se kertoo huomionhausta ja surkeasta itsetunnosta, jota yritetään pönkittää esittelemällä ruttureikiä netissä. Eivätkö miehet kehu sinua tarpeeksi oikeassa elämässä? Etkö saa huomiota naamallasi, kun täytyy vetäistä se viimeinen kortti ja läväyttää pillu ruudulle? Et taida olla järin viehkeä beibe jos noin alas pitää vajota miesten huomion vuoksi.
[/quote]

Ainakin tää teidän lynkkaus meininki kertoo jotain.. Antakaa toisten levitellä ja revitellä niin paljon kun jaksaa. Ohis

Vierailija
48/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Juuri noin. Onneksi itse olen sen verran kaunis ja nätti, että huomiota tulee ihan vaatteet päällä (ja myös ilman niitä ;) ) ja ei tarvitse lisäkehuja hakea tuntemattomilta hanskaan vetäjiltä.

Vierailija
49/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta tulee mieleen joku kaksinaismoralistinen vässykkä, joka ei kuitenkaan uskalla revittää toosaansa tosielämässä. Miten sitten alastomassa suomessa? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
50/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo kertoo huonosta itsetunnosta? Saan kehuja omalta mieheltä ja itsetunto on kohdillaan toki välillä on päiviä jolloin näen joka ikisen virheen itsessäni. Haemme tuolta siis seksi seuraa, helpompi löytää samanhenkisiä tuolta kuin baarista.

Vierailija
51/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Juuri noin. Onneksi itse olen sen verran kaunis ja nätti, että huomiota tulee ihan vaatteet päällä (ja myös ilman niitä ;) ) ja ei tarvitse lisäkehuja hakea tuntemattomilta hanskaan vetäjiltä.
[/quote]

No mitä jos joku ei olekaan? Onko se väärin jos joku edes tuolla tavalla saa kehuja? Helppohan se on huudella jos on niin kuvankaunis

Vierailija
52/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"] Voiko joku kertoa mitä pahaa siinä on jos joku omasta tahdosta laittaa sinne kuvia? Mitä se teitä häiritsee? [/quote] No onhan se nyt herranjumala muilta pois.   [/quote] On on, saattaa vaikka oma mies tajuta, että jotku naiset on seksuaalisia ja kokeilunhaluisia.. [/quote] Miten toosan esittely kertoo seksuaalisuudesta ja kokeilunhalusta? Se kertoo huomionhausta ja surkeasta itsetunnosta, jota yritetään pönkittää esittelemällä ruttureikiä netissä. Eivätkö miehet kehu sinua tarpeeksi oikeassa elämässä? Etkö saa huomiota naamallasi, kun täytyy vetäistä se viimeinen kortti ja läväyttää pillu ruudulle? Et taida olla järin viehkeä beibe jos noin alas pitää vajota miesten huomion vuoksi. [/quote] Juuri noin. Onneksi itse olen sen verran kaunis ja nätti, että huomiota tulee ihan vaatteet päällä (ja myös ilman niitä ;) ) ja ei tarvitse lisäkehuja hakea tuntemattomilta hanskaan vetäjiltä.

[/quote]niinkö?? hyvä että koet itsesi kauniiksi ja nätiksi! uskallan kuitenkin veikata että todellisuudessa näytät enempi heiltä >http://1000funnypictures.com/top-10-ugly-women-pics/

hekin ovat varmasti omasta mielestänsä kauniita ja nättejä :)) ja varmasti saavat huomiota kadulla vaatteet päällä!

Vierailija
53/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:57"]Meillä on miehen kanssa pariprofiili, ei kasvokuvia. Katsellaan josko löytyisi kimppaan mukavaa seuraa. Toisista alastonkuvien ottaminen on todella kiihoittavaa.. On myöskin mukava lukea saatuja kommentteja.

Ollaan ihan tavallisia ihmisiä.
[/quote]

Reppanat.
[/quote]

Voitko kertoa miksi ollaan reppanoita?
[/quote] Kylläpä jollekkin nyt kolahti. Tajuat varmaan vähemmästäkin, että enemmistön mielestä tuommoinen on vähintäänkin erikoista käytöstä. Älä hae hyväksyntää täältä, et tule sitä saamaan enemmistöltä.
[/quote]
Sä siis päätäät sen kuka saa hyväksynnän kuka ei?

Vierailija
54/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"] Voiko joku kertoa mitä pahaa siinä on jos joku omasta tahdosta laittaa sinne kuvia? Mitä se teitä häiritsee? [/quote] No onhan se nyt herranjumala muilta pois.   [/quote] On on, saattaa vaikka oma mies tajuta, että jotku naiset on seksuaalisia ja kokeilunhaluisia.. [/quote] Miten toosan esittely kertoo seksuaalisuudesta ja kokeilunhalusta? Se kertoo huomionhausta ja surkeasta itsetunnosta, jota yritetään pönkittää esittelemällä ruttureikiä netissä. Eivätkö miehet kehu sinua tarpeeksi oikeassa elämässä? Etkö saa huomiota naamallasi, kun täytyy vetäistä se viimeinen kortti ja läväyttää pillu ruudulle? Et taida olla järin viehkeä beibe jos noin alas pitää vajota miesten huomion vuoksi. [/quote] Juuri noin. Onneksi itse olen sen verran kaunis ja nätti, että huomiota tulee ihan vaatteet päällä (ja myös ilman niitä ;) ) ja ei tarvitse lisäkehuja hakea tuntemattomilta hanskaan vetäjiltä.

[/quote]niinkö?? hyvä että koet itsesi kauniiksi ja nätiksi! uskallan kuitenkin veikata että todellisuudessa näytät enempi heiltä >http://1000funnypictures.com/top-10-ugly-women-pics/

hekin ovat varmasti omasta mielestänsä kauniita ja nättejä :)) ja varmasti saavat huomiota kadulla vaatteet päällä!
[/quote]

Ei, vaan olen oikeasti kaunis. SORI. :)

Vierailija
55/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:02"]

"ihan tavallisia ihmisiä" reps

huomiohuoria

[/quote]

Vierailija
56/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"] Voiko joku kertoa mitä pahaa siinä on jos joku omasta tahdosta laittaa sinne kuvia? Mitä se teitä häiritsee? [/quote] No onhan se nyt herranjumala muilta pois.   [/quote] On on, saattaa vaikka oma mies tajuta, että jotku naiset on seksuaalisia ja kokeilunhaluisia.. [/quote] Miten toosan esittely kertoo seksuaalisuudesta ja kokeilunhalusta? Se kertoo huomionhausta ja surkeasta itsetunnosta, jota yritetään pönkittää esittelemällä ruttureikiä netissä. Eivätkö miehet kehu sinua tarpeeksi oikeassa elämässä? Etkö saa huomiota naamallasi, kun täytyy vetäistä se viimeinen kortti ja läväyttää pillu ruudulle? Et taida olla järin viehkeä beibe jos noin alas pitää vajota miesten huomion vuoksi. [/quote] Juuri noin. Onneksi itse olen sen verran kaunis ja nätti, että huomiota tulee ihan vaatteet päällä (ja myös ilman niitä ;) ) ja ei tarvitse lisäkehuja hakea tuntemattomilta hanskaan vetäjiltä. [/quote]niinkö?? hyvä että koet itsesi kauniiksi ja nätiksi! uskallan kuitenkin veikata että todellisuudessa näytät enempi heiltä >http://1000funnypictures.com/top-10-ugly-women-pics/ hekin ovat varmasti omasta mielestänsä kauniita ja nättejä :)) ja varmasti saavat huomiota kadulla vaatteet päällä! [/quote] Ei, vaan olen oikeasti kaunis. SORI. :)

[/quote]En usko. Ja ei tarvitse pahoitella ;D

Vierailija
57/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:02"]

"ihan tavallisia ihmisiä" reps

huomiohuoria

Korjaan...Huomiohuora!

[/quote]

[/quote]

Vierailija
58/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa kovasti se, että ihmiset ajattelevat "vitun typerä huora" ja sitten alkavat runkkaamaan tuijottaen partnerini kanssa tehtyä seksivideota. Se on alistavaa, nöyryyttävää ja hemmetin kiihottavaa. 

Vierailija
59/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:18"] Voiko joku kertoa mitä pahaa siinä on jos joku omasta tahdosta laittaa sinne kuvia? Mitä se teitä häiritsee? [/quote] No onhan se nyt herranjumala muilta pois.   [/quote] On on, saattaa vaikka oma mies tajuta, että jotku naiset on seksuaalisia ja kokeilunhaluisia.. [/quote] Miten toosan esittely kertoo seksuaalisuudesta ja kokeilunhalusta? Se kertoo huomionhausta ja surkeasta itsetunnosta, jota yritetään pönkittää esittelemällä ruttureikiä netissä. Eivätkö miehet kehu sinua tarpeeksi oikeassa elämässä? Etkö saa huomiota naamallasi, kun täytyy vetäistä se viimeinen kortti ja läväyttää pillu ruudulle? Et taida olla järin viehkeä beibe jos noin alas pitää vajota miesten huomion vuoksi. [/quote] Juuri noin. Onneksi itse olen sen verran kaunis ja nätti, että huomiota tulee ihan vaatteet päällä (ja myös ilman niitä ;) ) ja ei tarvitse lisäkehuja hakea tuntemattomilta hanskaan vetäjiltä. [/quote]niinkö?? hyvä että koet itsesi kauniiksi ja nätiksi! uskallan kuitenkin veikata että todellisuudessa näytät enempi heiltä >http://1000funnypictures.com/top-10-ugly-women-pics/ hekin ovat varmasti omasta mielestänsä kauniita ja nättejä :)) ja varmasti saavat huomiota kadulla vaatteet päällä! [/quote] Ei, vaan olen oikeasti kaunis. SORI. :)

[/quote]En usko. Ja ei tarvitse pahoitella ;D
[/quote]

Ei tarvitse uskoa. Pahoittelen edelleen, että koet sen ahdistavana jos joku tietää olevansa kivannäköinen ja on tyytyväinen itseensä. Joten pahoittelut.

Vierailija
60/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan sivistynyt ihminen nyt ei vaan esittele intiimialueitaan kaikelle kansalle. Itse olen kokeilunhaluinen ja OMALLE miehelle voin kuvia lähettää, mutta nettiin en niitä laittaisi. Miksette näyttele sitä pilluanne töissäkin, jos on ok että työkaverit sen näkee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi