Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen levittelee revaansa alastonsuomessa?

Vierailija
19.02.2015 |

Tai paremminkin voisi sanoa ihmisraunio. Mitä hittoa liikkuu ihmisen päässä, kun jakaa kuvia levitetystä peräreijästään ja toosastaan, jotkut vielä omalla naamallaan? Liikkuuko muuta kuin silmät? Onko se jotenkin jänskää, kun koskaan ei tiedä ketkä kaikki naapurin Reijosta työpaikan pomoon ja omaan enoon ovat nähneet levittelysi eri asennoissa? Järjetön myötähäpeä...

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset saavat minun puolestani levitellä itteään ihan niin paljon kuin huvittaa, mutta enempi kummastelin sitä kun tuolla vastaan tuli jonkun 18-vuotiaan pojan kuva mulkku pystyssä. Rohkeeta ehkä, mutta itellä ei kyllä olis tullu mieleenkään. Vähän pistää funtsimaan että käykö moottori ihan täysillä kierroksilla muutenkaan.

Vierailija
2/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta tämän palstan viestiketju muuten vähenisivät paljon, jos jokainen kirjoittaja tykönään näitä moraalisaarnojaan ja "parempi ihminen" ketjujaan perustaessaan menisi eka kysymään sieltä peilin edestä, jotta: Miksi tämäkin keskustelu pitää avata?

Seksielämä on ihan normaali ja terve asia aikuisella ihmisellä. Hieno asia vaan, että ihmiset uskaltavat olla rehdisti sitä mitä ovat. Se luo hyvinvointia. Sitä tukahduttamista ja muottiin ahtamista on tämä maailma jo ihan tarpeeksi väärällään. Kyllähän se katkeruutta sitten semmoisessa ihmisessä herättää, joka ei itse osaa olla vapautuneesti sitä mitä on ja miettii jonkun toisten moraalinvartijoiden mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi jumalauta vaan ymmärtää sitä, että mitä helvettiä se kenenkään päivää pilaa jos joku toinen levittää lettuaan netissä. Ei vaan mitenkään mahdu minun ymmärrykseeni.

Vierailija
4/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:07"]

Aikuiset ihmiset saavat minun puolestani levitellä itteään ihan niin paljon kuin huvittaa, mutta enempi kummastelin sitä kun tuolla vastaan tuli jonkun 18-vuotiaan pojan kuva mulkku pystyssä. Rohkeeta ehkä, mutta itellä ei kyllä olis tullu mieleenkään. Vähän pistää funtsimaan että käykö moottori ihan täysillä kierroksilla muutenkaan.

[/quote]

Jos sinulle ei tule asia mieleen, mutta toiselle tulee, niin mietitkö että käykö moottori ihan täysillä? Taitaa sitä kierrosvajetta olla jollain muulla kun mulkunesittelijällä.

Vierailija
5/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:19"]

Olen 24-vuotias naimisissa oleva nainen. Elämä on ihan mallillaan, ihana parisuhde, yliopisto-opinnot saatettu loppuun, unelmien duuni aloitettu, mulla on paljon kivoja kavereita, harrastuksia ja ulkonäköänilin kehutaan harva se päivä. Mulla ei ole profiilia alaston suomessa (En edes asu Suomessa, mutta ei muutenkaan innosta se paikka) Mutta kerran otin omasta alapäästäni ja rinnoista pari kuvaa ja jaoin niitä parille nuoremmalle miehelle omeglessa imgurin kautta ja sain siitä hirveet kiksit. Kun vain ajattelenkin tuota niin tunnen heti kostuvani.. joillakin kai vain on tällainen "fetissi". Mitä se teitä häiritsee? ei sinne alaston suomeen kukaan vahingossa eksy.

[/quote]

Hei mulla on ihan sama! Oon sua pari vuotta nuorempi sinkku. 
Oikeassa elämässä en todellakaan oo mikään helppi nakki, vaan ennemminkin pihtari. En koskaan ole harrastanut yhdenyönsuhteita, ja muutenkin harkitsen tarkkaan ennen kuin hyppään sänkyyn vaikka oltais tapailtu jo jonkin aikaa.

Kerran sitten olin sairaslomalla kotona ja eksyin omegleen ja tuli juteltua jonku randomin kanssa niitä näitä ja puheetkin meni seksuaaliseen suuntaan ja mies sanoi, että olis kiihottavaa nähdä mun pillusta kuva kun levitän sitä sormilla. Ei yhtään mun tapaista, mutta siltä seisomalta otin kuvan, latasin aijaa.fi:hin ja lähetin linkin miehelle. Mies sitten pyysi kaikenlaisia kuvia, jopa siitä kun pissasuihku lentää. Toteutuin kaikki toiveet, kunhan ei naama tai muuta paljastavaa näkynyt kuvista.
Se oli ihan sairaan kiihottavaa miettiä että siellä joku randomi tumputtaa näille kuville. En poistanut kuvia heti ja lähetinkin niitä omeglessa parille muullekin tuntemattomalle. Mutta sitten tuli ahdistus, kun tuli se fappening cloud leak juttukin missä kaikkien julkkisten alastonkuvia esiteltiin ja mietin, että mitä jos munki kuvat päätyis jonnekin ja mun henkilöllisyys paljastuis...olis kauheeta. Poistin kuvat, mutta muistot elää yhä ;)

[/quote]

Eli olet vain kaksinaamainen hutsu.

Vierailija
6/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:13"]

Siis ei voi jumalauta vaan ymmärtää sitä, että mitä helvettiä se kenenkään päivää pilaa jos joku toinen levittää lettuaan netissä. Ei vaan mitenkään mahdu minun ymmärrykseeni.

[/quote]

Oletkin vähän rajoittunut, avarra hieman maailmankuvaasi.

Vierailija
7/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset käytte aina tuota ihmeellistä kränää keskenänne, kun teidän pitää vertailla sitä kuka teistä on paras ihminen ja sitten juoruilette toisistanne ja pitää olla niin valtavan kiinnostunut toisten mielipiteistä ja muiden ihmisten asioista.

Onneksi meillä miehillä ei tuota ongelmaa ole.

Vierailija
8/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne samat jotka täällä laittelee näitä "arvostele mun tissit"-juttuja?

Vierailija
9/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa pariprofiili, ei kasvokuvia. Katsellaan josko löytyisi kimppaan mukavaa seuraa. Toisista alastonkuvien ottaminen on todella kiihoittavaa.. On myöskin mukava lukea saatuja kommentteja.

Ollaan ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
10/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:57"]Meillä on miehen kanssa pariprofiili, ei kasvokuvia. Katsellaan josko löytyisi kimppaan mukavaa seuraa. Toisista alastonkuvien ottaminen on todella kiihoittavaa.. On myöskin mukava lukea saatuja kommentteja.

[/quote]

Reppanat.

Vierailija
11/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan tavallisia ihmisiä" reps

huomiohuoria

Vierailija
12/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:57"]Meillä on miehen kanssa pariprofiili, ei kasvokuvia. Katsellaan josko löytyisi kimppaan mukavaa seuraa. Toisista alastonkuvien ottaminen on todella kiihoittavaa.. On myöskin mukava lukea saatuja kommentteja. Ollaan ihan tavallisia ihmisiä. [/quote] Reppanat.

[/quote]

No mitäs reppanaa tässä nyt on? Ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita. Oletko koskaan kuullut exhibitionismistä?

T: Ohis

Vierailija
13/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät?

Vierailija
14/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisin kummastakin päästä.

Vierailija
15/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esittelen mun isoa kankea siellä. kehut ovat kivoja. Mitään tuppikullista nysää en sinne toki lataisi.

Vierailija
16/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:57"]Meillä on miehen kanssa pariprofiili, ei kasvokuvia. Katsellaan josko löytyisi kimppaan mukavaa seuraa. Toisista alastonkuvien ottaminen on todella kiihoittavaa.. On myöskin mukava lukea saatuja kommentteja.

[/quote]

Reppanat.
[/quote]

Voitko kertoa miksi ollaan reppanoita?

Vierailija
17/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi älykäs, viisas ja yleensä tosi asiallisella tavalla hyvännäköinenkin.

Vierailija
18/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:02"]"ihan tavallisia ihmisiä" reps

huomiohuoria
[/quote]

Jos on anonyymi miten voi olla huomiohuora?

Vierailija
19/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:57"]Meillä on miehen kanssa pariprofiili, ei kasvokuvia. Katsellaan josko löytyisi kimppaan mukavaa seuraa. Toisista alastonkuvien ottaminen on todella kiihoittavaa.. On myöskin mukava lukea saatuja kommentteja.

[/quote]

Reppanat.
[/quote]

Voitko kertoa miksi ollaan reppanoita?
[/quote] Kylläpä jollekkin nyt kolahti. Tajuat varmaan vähemmästäkin, että enemmistön mielestä tuommoinen on vähintäänkin erikoista käytöstä. Älä hae hyväksyntää täältä, et tule sitä saamaan enemmistöltä.

Vierailija
20/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisethan ovat tosi häveliäitä. Varmaan 95% noissa kuvissa ei näy naamaa. Ja ne joiden naama näkyy, taitaa olla maksullisia naisia...

Kaikilla muilla ulkomaisilla sivuilla amatöörit on aina omilla kasvoillaan kuvissa. Miksi ei suomalaiset uskalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme