Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain suihinoton sovituskopissa

Vierailija
19.02.2015 |

Sain mahtavan suihinoton tyttöystävältäni pari tuntia sitten tunnetun vaateliikkeen sovituskopissa. Mahtavaa hyvitys mun vastahakoisuudelle shoppausta kohtaan. Kylläpä hymyilyttää :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä saanut! Nyt kyllä yrität huijata meitä ...tana!!! Hitto kun ei enää ole puhelinkioskeja..

Vierailija
2/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro missä? Haluun yllättää kans mun miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta puhut niin olet todella mahtava nainen! Näin pitää vaimon toimia eikä mököttää jos mies ei oikein jaksa shoppailla! 

Vierailija
4/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö..meillä on valvontakamerakuvaa, jossa sait kuin saitkin suoritettua (mutta vain vaivoin) itsellesi fellaation sovituskopissa. Miltäs omat mällit maístu ?

Vierailija
5/11 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole valvontakamerakuvaa vaikka kuinka väittäisit. Jos joku liike ottaa kuvaa sovituskopeista, se tekee rikoksen. Ainoa asia, jolloinka se välttyy rikokselta, on näyttää se kyltein, että meillä kuvataan myös sovituskoppeihin. Tällöin se voi myös heittää hyvästit asiakkaille.

Vierailija
6/11 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskusen Stokka on hyvä paikka :)

Vierailija
7/11 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa siinä kateellisi ympärillä. hommattaakaaa oikea nainen se muusta oo kii.

Vierailija
8/11 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:45"]

Sain mahtavan suihinoton tyttöystävältäni pari tuntia sitten tunnetun vaateliikkeen sovituskopissa. Mahtavaa hyvitys mun vastahakoisuudelle shoppausta kohtaan. Kylläpä hymyilyttää :)

[/quote]

so? Normi meininkiä...

Vierailija
9/11 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta minustakin kuulostaa. Kovin tylsäksi käy, jos aina vaan kotona sängyssä... T. Nainen 29 v.

Vierailija
10/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä juuri sovituskoppi on kaikista kiihottavin sekstailupaikka yleisistä paikoista. Kovasti olen koittanut tyttöystävällekkin vihjata kauppareissuilla että innostuisi vähän touhuamaan sovituskopissa tai vessassa ja haluaisi kyllä mutta ei ole vielä uskaltanut.

Vierailija
11/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:41"]Itäkeskusen Stokka on hyvä paikka :)
[/quote]

hhmmm..lähden tutkimaan paikat..